Wat je even kwijt wilt #5

Friet met warme kaassaus. FRIET MET WARME KAASSAUS?! Waar haal ik dit?

15 likes

Haha zo herkenbaar!

1 like

Veel mensen zweren bij een echte hiking/afrits broek. Zelf vind ik normale hardloop leggings het fijnste (vind korte broeken ook niets, dus afritsen zou ik sowieso niet doen). Maar is dus toch erg persoonlijk :smiley:

1 like

Je moet er helemaal voor naar Den Haag maar dan heb je wel wat hoor :ok_hand:t2:.

Ik zou een hardlooplegging aantrekken. Vooral als je op stenen ed moet klauteren is dat veel fijner bewegen. Ze drogen ook nog eens sneller als je ze wil uitwassen.

1 like

Zoals gisteravond

Stuur maar door😁

1 like

ik heb eindelijk mn simcity wachtwoord geraden en tering lang gespeeld, maar moet zo weg en echt geeeeeeen zin in.

8 likes

Ben ik lekker bezig achter de naaimachine, zegt deze fuck it na 2.5 uur.
Hopen dat ie het weer doet als ik hem even laat staan en afkoelen
Mag dan 65 jaar oud zijn, maar doen zal je het kreng!

2 likes

OMG friet met warme kaassaus! Wat een uitvinding haha

1 like

Ik heb in Milaan bij de Shakeshack een keer patat gehaald met warme kaassaus EN bacon.
En dan denk je: too much? Hell. freaking. No

28 likes

OMG

Ik heb net besloten dat ik pizza wil eten en heb daar superveel zin in, laatste avondmaal voor weer werken morgen :sob: :sob: maar nu wil ik eigenlijk ook friet met kaassaus. Halp.

4 likes

Kun je niet een patatje halen en warme kaassaus zelf maken? En dan doe je van die gebakken bacon reepjes eroverheen in kleine stukjes. Mai mai mai zelf zin in nu

2 likes

Daar heb ik geen last van eigenlijk, maar denk wel dat een legging dit kan voorkomen. Ik heb een keer een hike in een jeans gedaan en dat bewoog niet lekker haha.
Oja @Oprah Decathlon heeft fijne spullen. Ze hebben ook een hele trailrunafdeling. Die kleding is ook heel geschikt voor hikes.

1 like

Waar in den haag :open_mouth:

Dit is het beste eetidee ooit!

PANIEK!
Heb er zelfs over gedroomd, dat hij inderdaad gewoon voor altijd weg was.

Bik Frietwerk. Op de turfmarkt. Maar weet dus niet of het lekker is want ik ben uiteindelijk met yoghurt teruggekomen :joy:.
Maar zo moet het eruit zien: (@Bertie @lovewarrior)

18 likes

In Nijmegen hebben ze ook friet met kaassaus bij Freddy’s (als dat dichterbij is voor de frietmetkaassauslovers onder ons). Daar zit ook chimichurri, tomatensalsa en jalapenos op :open_mouth:

5 likes