Wat je even kwijt wilt #5

Een vriend van mijn huisgenoot komt iets terugbrengen. Een uur na de om en nabij afgesproken tijd en hij is er nog niet. Gást. Ik heb meer te doen dan panisch mijn telefoon in de gaten houden of je er bent.

Ze hebben daar ook een frietje met stoofvlees, die is ook zooooo lekker

1 like

WAT! Hemels.

Broccoli met kaassaus? :joy:

3 likes

Ik ben al heel de dag een beetje emotioneel omdat ik zo blij ben dat ik in Tilburg mag studeren en bij een vereniging ga en lekker zuipen (sorry is me hobby) en ik ben gewoon BLIJ

25 likes

Ik heb toch wat moeite met het feit dat de foto’s van de dader/verdachte van Nicky verstappen zomaar geheel zichtbaar gepubliceerd worden.
Enerzijds snap ik het, anderzijds denk ik ook aan de familie e.d. die hier nu ook op aangekeken, zeker in het dorp waar die man woonde.

Edit: ik verhuis wel mee naar het vermissingstopic haha

4 likes

Ik zag net die massa’s studenten rond het station en dacht :scream:
Maar ik vind het wel leuk dat je in Tilburg bent @anon98052296 en dat je het zo naar je zin hebt!

2 likes

Huh een frietje stoofvlees is toch niet zo bijzonder? Dat hebben ze hier bij elke friettent haha

Dus… patat met warme kaassaus? hoe krijg ik dit uit mn hoofd?

6 likes

Niet. Naar de snackbar, en warme kaassaus opzetten in een pannetje.

1 like

Ik voel me ook echt oud als ik me realiseer dat het 8 jaar geleden is dat ik tussen die hordes nieuwe studenten fietste en mee deed aan de TOPweek. Toen nog TIK. :older_woman:

2 likes

:joy: Na de boekenkast in de berging te hebben geleegd, begin ik nu maar aan de andere 4 in mijn kamer.

1 like

Geen ervaring, maar dat is wel spannend zeg! Zo’n monitor is tijdjelijk toch?
Wat voor hartritmestoornis heb je?

1 like

Nu je het zegt, ik in 2002. Klinkt allemaal zo lang geleden he? Voelt ook wel lang geleden, maar niet zó lang.

1 like

Snap ik helemaal! Er zijn ook mensen mee op kamp die het niet trekken en er zijn al mensen naar huis. Ik had dit op mn 16e ook superkut gevonden!

Misschien in plaats van heel erg bezig te zijn met de toon of de professionaliteit, de komende dagen eens te focussen op dat je de telefoon opneemt op de manier waarop jij ook zelf graag toegesproken zou willen worden aan de telefoon?

1 like

Ah dit is wel heel vervelend! Vooral omdat je zelf het gevoel hebt dat je juist heel vriendelijk overkomt. Hebben ze voorbeelden genoemd? Anders kan je voortaan met de manier opnemen hoe zij dat graag horen/zien?

Wat klote zeg! Zoiets is nooit leuk om te horen. Maar schamen hoef je zeker niet. Misschien kan je vragen of je een aantal gesprekken terug mag luisteren met je leidinggevende (of alleen)? Of als ze die niet opnemen ze vragen om er een paar op te nemen om die daarna terug te luisteren. Misschien merk je dan wat ze bedoel, of juist helemaal niet. Want het blijft uiteraard ook gewoon een mening dat mensen je niet enthousiast vinden klinken oid.

Wat vervelend :frowning: het is denk ik wel belangrijk dat je je enthousiasme niet gaat forceren, dat voelt voor jezelf ook niet fijn ongeacht of de ander het wel of niet opmerkt. En de manier waarop je overkomt hangt voor een deel ook aan de perceptie en eisen vd ander!

Yes! Mijn naaimachine doet t weer.
Tijd om mijn kussenslopen af te maken.
Dan is mijn dekbed klaar!

5 likes