Op mijn kamer (van het hostel) liggen allemaal knappe Italianen in hun onderbroek op bed. Wordt leuk slapen zo.
Friet met kaassaus is toch een ding uit Canada? Putene ofzo?
Foto? Mi piace!
Bij mij lopen ze allemaal langs. Maar ik vind ze nu wel heel jong. Ik ben niet meer jaloers. En ik houd niet van het je gedragen als groep en yells en allemaal hetzelfde doen. Ok ik ben een beetje jaloers omdat ze hun studententijd nog voor zich hebben. Maar die groep vind ik nog steeds stom.
Omg, vandaag ging iemand van ICT meekijken op mijn mobiel vanaf een externe plek, hadden mijn vriendinnen net de naam van de groepsapp veranderd naar āknock knock knock I Like cockā
Gelukkig kon ik nog snel mijn whatsappmeldingen uitzetten!
Dank voor de moeite!
Maar zoals mijn oudtante Greet altijd al zei: zelfs de beste billen doen me niks als er sprake is van een rotkop.
Oudtante Greet is een wijze vrouw.
Oh jammer, het lag iig niet aan je brief dus
Laminaat is inderdaad inboedel, de woningbouw waar ik voor werkte nam de klacht pas in behandeling als de inboedelverzekeraar de claim afwees. Zou afwijzingsbrief van de verzekering samen met het bezwaar opsturen.
Maar deze is echt ļø
Patty Brard woog 98 kg voor haar maagverkleining. Ik weeg niet veel minder, maar ik vond haar altijd veel ādikkerā ogen⦠ben even verbaasd, haha
Heeft ook met lengte te maken en met waar het gewicht zit. Al heb ik geen idee hoe lang zij is eerlijk gezegd.
172 cm dus veel langer dan dat ik ben
das een lief berichtje! Jij ook sterkte!
Dan heeft het misschien te maken met haar kleding of waarhet gewicht zit, want ik snap je verbazing wel !
Wat is een handige manier om fotoās van je macbook op je iPhone te zetten?
(Zonder te mailen en zonder dat je kwaliteitsverlies krijgt)
Lijkt echt onmogelijk
Ik ga vanavond met vrienden een stadstour doen door mijn stad hahaha, lekker nerd maar ik heb er zin in. Ben benieuwd of ik nog iets nieuws leer
Ik vlieg die dag ook. Hopelijk komen ze voor 4 september met een overeenkomst.
Ik gun ze ook echt een betere cao, maar idd ik hoop toch echt wel dat ik gewoon kan vliegen die dag
Hahaha ik las al die berichtjes over die frieten met kaassaus en dacht al, zou niemand iets zeggen over poutine? Wel dus, trots op jullie! Ik wil dat zo graaaaag etennn nuuuu!