Wat je even kwijt wilt #5

Kan dit niet met iCloud?

Ik heb risotto gemaakt, voor 1 persoon dus alle ingredienten gehalveerd. Behalve het bouillon blokje en nu is mijn risotto verschrikkelijk zout maar ik eet gewoon door want ik had er zo een zin in!

1 like

Weet iemand hoe je eten minder zout maakt? Of is daar geen oplossing voor?

1 like

Nee ik heb dus geen idee hoe haha :face_with_monocle:

Airdrop?

Hmm ik heb het ook nog nooit gedaan, dus meer kan ik je helaas ook niet vertellen. Maar had het idee dat het daarmee heel makkelijk was. Schijn bedriegt dus :wink:

Je klachten klinken wel vervelend, vooral omdat het zo wisselend is. Kan me voorstellen dat dat kastje in je borst wel een raar idee is. Anderzijds is het ook wel fijn om te weten wat er precies aan de hand is. Ik heb zelf alleen zo’n eventcard gehad, maar ik vond het uiteindelijk wel fijn om te weten waar ik last van heb. De vervolgstap vind ik voorlopig te eng, maar het weten geeft toch al een beetje rust.

2 likes

Een stukje aardappel meekoken/bakken schijnt te helpen!

1 like

Als het niet je eigen MacBook is zou ik AirDrop gebruiken, als het allemaal wel van jezelf is zou ik beide apparaten inloggen op dezelfde iCloud-account en op beide apparaten foto’s in het iCloud-menu aanvinken, dan moeten de foto’s wel in het programma ‘Foto’s’ zijn geïmporteerd op je MacBook, maar dan synchroniseert voortaan alles vanzelf heen en weer.

2 likes

Whoooot. Dekbed zit in de wasmachine. En dan op mijn bedje!

De mensen hier vergeten geloof ik dat ze in een hotel zijn waar de helft van de gasten Nederlands zijn? Zit een stel met twee kindjes, ze hebben al twee flessen wijn achter hun kiezen (de ouders), zijn ze aan het zingen “Mama heeft dikke tieten”, “Mama heeft een piemel”, en in hun handen aan het klappen?

Wat.

6 likes

Waar ben jij in hemelsnaam terecht gekomen?

4 likes

Ja, Joost mag het weten? Ik zit in een all inclusive hotel op Rhodos sinds afgelopen donderdag, dus ik had me al lowkey voorbereid op eventueel asociaal gedrag, maar dit is pas de eerste keer dat ik me verbaas over het gedrag van de gasten.

Mama kwam net aangelopen met de derde fles wijn. Papa zegt, “binnen 5 minuten zit mama in d’r blote tieten,”. Ze zijn nu weg.

O en het waren Belgen, toch geen Nederlanders.

6 likes

Misschien is het ook het hele bouillonblokje geweest? Als je wilt kun je dat halveren de volgende keer en zien of het beter is. Als het eten dan te flauw wordt kun je even achterop kijken welke ingredienten erin zitten en misschien heb je die gedroogde kruiden zelf ook wel en kun je er daar nog wat van in gooien.

Amai

3 likes

Valt wel mee, maar ik ben een bangerik :no_mouth: Een ablatie zou mijn problemen waarschijnlijk verhelpen, maar ik moet daar eerst nog een paar jaar over nadenken voor ik dat durf.
Moet je nog lang wachten voor de plaatsing?

aah zo leuk! ja ik wilde lowkey ‘vloggen’ maar durfde niet dus dan maar veel foto’s. ja ik ben alleen! maar vermaak me prima, morgen laatste dagje

4 likes

Ja, poutine dat is jus en stukjes kaas. Niet echt kaassaus.

Plaatje Poutine

3 likes

Ik ben deze week begonnen met fulltime werken en heb nu 682389 trainingen gedaan en ben echt zo ontzettend moe elke dag. Nu heb ik 1.5 dag meegelopen en 0.5 dag software training gehad en vanaf morgen is mijn directe collega op vakantie dus sta ik er anderhalve week helemaal alleen voor. Zie er best wel tegenop ookal zegt iedereen dat ze helemaal niet veel verwachten, ik verwacht stiekem veel van mezelf.

die thuisbezorgd foodtracker app stond eindelijk op over 1 minuut bezorgd, en toen sprong ie inplaats van op 0 op 14? I want food nowwwww :sob:

2 likes