Wat je even kwijt wilt #5

Ik had een jaar huurcontract, en mijn huisbaas heeft inmiddels laten weten dat we het gaan verlengen tot een contract voor onbepaalde tijd. Maar hij zei net dus dat zei heel blij zijn en dat het mijn huisgenoot (die ik bijna nooit zie, we zijn beiden best wel huismusjes en op onszelf) ook heel goed bevalt. En nu ben ik toch wel extra blij. Vooral dat m’n huisgenoot het dus helemaal prima vind dat ik af en toe best wel anti-social ben. :blush:

15 likes

Ik heb pijnlijke schoenen aan maar het zijn de enige die mooi staan bij mn broek…

3 likes

Ik ben zo moe. Dus zit nu maar een beetje bij te lezen en een spelletje te spelen. Wood puzzle (op m’n telefoon). Bak er nog niks van maar echt verslavend (het is een soort tetrispuzzel maar de blokjes kunnen niet draaien).

1 like

Suiker toevoegen, dacht ik!

1 like

wie mooi wil zijn moe pijn lije

1 like

Vriend: “ik roep je al drie keer. Was je weer verdwaald op het internet?”.

Dit is mijn benaming tegenover hem wanneer ik op het forum zit en verdwaald ben in verschillende topics.
“Wat lees je?”
“Oh gewoon ben beetje verdwaald op het internet”.

21 likes

Ik heb vanavond het huis voor mezelf dus ik ga helemaal los :nerd_face: Welke film zal ik kijken?

• Pocahontas
  • Clueless

0 stemmers

Hahaha hij klopt ook van geen kanten zie ik nu.

1 like

Nee deze faal lag aan mijn tired brein hahaha ik heb hem een soort van verbeterd

1 like

Ik zou vandaag beginnen met leren maar ipv daarvan was ik in slaapgevallen en ben nu pas wakker :joy: echt een sukkel ik

4 likes

Omg een vriendin heeft last minut afgezegd ( ik zit al in de trein) omdat ik en een andere vriendin haar plaagde met dat ze focking klef is. Misschien 2 dingentjes gezegd. Prima meid ik ga wel boys versieren en cocktails drinken met mn andere chick

15 likes

Ja hij weet wel dat ik op een forum zit maar probeer de naam niet te laten zien als ik hem iets wil laten zien haha. Valt nog niet mee though.

Hij zou ook sowieso vrij snel doorhebben wie ik ben vrees ik. Nee blijf maar gewoon weg vriend.

2 likes

Ik hoop dat de uitslag meevalt voor je! Misschien is het wel iets waar ze redelijk eenvoudig wat aan kunnen doen. Hebben ze wel een idee wat het misschien is?
Ik vond zelf zo’n kastje bij me hebben op zich wel een fijn idee. Dat het in ieder geval dan nog een soort nut had als ik last had van mijn hart. Ging ook vanalles doen om de stoornis op te wekken (wat natuurlijk niet werkte).
Met mij gaat het wel goed, ik heb maar soms last van mijn ritmestoornis. Moet zeggen dat ik sinds ik een paar maanden geleden bij de cardioloog ben geweest minder last heb. Weet niet of dat toeval is of dat het ook getriggert wordt door angst ofzo. Maakt het uitstellen van de ingreep wel makkelijker.

1 like

Holy shit ik keek net even op m’n profiel en ik heb al 11,4k berichten gelezen hier?? En maar klagen dat ik zo weinig echte boeken lees :joy:

3 likes

Ik heb net in semi aangeschoten toestand een ijsje voor mezelf gemaakt. Pistache en vanille ipv mint en citroen.

Erg teleurgesteld.

1 like

Is dat voor 1 persoon geldig of kun je die code vaker uitdelen? Dan heb ik interesse :slight_smile:

Maar mensen kunnen toch ook veranderen naar mate ze volwassen worden?

14 likes

En misschien doordat ze het perspectief van een pester kennen dat ze op een andere manier met pesters en gepesten kunnen praten? Als ze dan tenminste inzien hoe erg zij zelf waren.

1 like

Nou ik ben blij dat dit niet bestaat en mag hopen dat dit nooit ingevoerd zal worden. Ja het is erg als je gepest wordt absoluut. Maar je kan een kind niet voor de rest van zijn leven daar voor laten boeten. Hoevaak hoor je wel niet dat ze zelf niet doorhadden wat ze deden of dat het voortkomt uit iets anders wat ze zelf hebben meegemaakt. Maakt het niet minder erg voor degene die gepest is/wordt. Maar dit zou echt een bizar systeem zijn.

9 likes

Ik denk dat er zeker pesters zijn die dat wel door hebben uiteindelijk. Net als dat er ook pesters zullen zijn die dat nooit door krijgen.

3 likes