Wat je even kwijt wilt #5

Och wat naar, sterkte!

1 like

je bekentenis :grinning:

1 like

Ah :frowning: Sterkte!

1 like

Ik scheld hardop tegen wespen. Maar echt heftig ook hahaha soms dan kijken mensen me ook echt raar aan want dan loop ik zo al scheldend weg :sob::sweat_smile:. Maar ik heb skit ben echt een schijterd voor wespen.

7 likes

@Flopsyunicorn wat snel ineens :pensive:! Gecondoleerd en heel veel sterkte :four_leaf_clover:

1 like

@Damnatio Ik vind hem je ook super mooi staan, gewoon houden.

1 like

Awh knuffel :frowning: Zo’n kutgevoel (helaas herkenbaar).

It was I.

4 likes

Gewoon doen :smiley: Dat gevoel had ik ook en op bepaald moment toch geen gedaan. Geen moment spijt gehad.

1 like

Hahaha thanks! :grin:

1 like

jullie komen over als een goed duo ook, jij en je vriend!

@lapzwans Wow wat ontzettend kut joh, ik hoop dat de pijn snel over is. Wat zijn het toch een rotbeesten. Ik liep daarnet op straat en er kwam ook gewoon 1 op me afgevlogen en direct op mijn oog gekropen?? Normaal blijf ik altijd rustig (ondanks ik fucking bang ben op dat moment) zodat ze niet steken. Maar mijn ooglid trilde omdat hij erop kroop dus ik dacht “fuck die gaat in mijn oog steken” en heb me snel omgedraaid en ben weggelopen. Jezus wat een hartaanval had ik.
Kan me niet voorstellen hoe het bij jou moet geweest zijn. Gelukkig dat je vader in de buurt was
 alleen echt rot dat hij ook een steek heeft gekregen.

@Flopsyunicorn Sterkte :heart:

@Damnatio Staat je beeldig, echt.

@9000 Wat ontzettend rot voor je :frown: Ik hoop dat er snel wat moois op je pad terecht komt.

3 likes

Ik slaap dus vanavond bij iemand en ben letterlijk alles vergeten. Heb een koffer bij met spullen maar geen pyjama of onderbroek ofzo :joy:

8 likes

Ik heb vandaag mijn wegwerpcamera’s ingeleverd om te laten ontwikkelen. Ik ben zo benieuwd hoe de foto’s zijn geworden. Helaas kan het wel 1,5 week duren voordat ze klaar zijn :frowning_face:

6 likes

Heb vandaag twerk les gegeven aan de oma van m’n vriend #lifegoals

13 likes

Hmm dat klinkt supernaar. Wil je het delen? Misschien kunnen we je wat geruststellen?

1 like

Ik. Zit. Zo. Vol. Ik kom net van een dinner party van m’n ouders en omg. Ik moet denk ik gereanimeerd worden. Send help.

P.S. Terwijl ik dit typ eet ik nog een stuk zelfgemaakte shortbread. Seriously, send help.

25 likes

Iemand in huis is nu lekker even aan het timmeren of zo? Wat bezielt je dan, het is fucking half 2. Ga slapen :confused:

1 like

Staat je heel mooi! Ook echt een fijne jurk voor dit “Wtf moet ik aan met dit weer” weer haha.

1 like

Ik ook niet, zo irritant. Hopelijk slaap je inmiddels wel haha