Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb zin om morgen iets te bakken, maar weet niet zo goed wat. Hebben jullie aanraders? Hartig of zoet alles is welkom :smiley:

1 like

Neen. Heeft alleen hazenslaapjes gedaan :weary: net de fles gegeven en huilt weer. Ik denk oververmoeid. Zielig :disappointed:. Ja, leuke dingen gekregen! Een nieuwe tas, doucheolie, tijdschriftabo en een boek!

3 likes

Ik ben vanavond all you can eat uit eten geweest en ik zit zo voooool. Net iets teveel gegeten. :sweat_smile:

1 like

Jaa gelukkig wel!

1 like

Hoo Jezus nu heeft mijn date of hoe ik het ook moet noemen me ook opeens toegevoegd op instagram. Ik vond het allemaal al ingewikkeld maar dit maakt het niet beter :roll_eyes:

2 likes

Wtf ik werd net letterlijk aangevallen door wespen. Ze kwamen letterlijk uit het niets aangevlogen, en gingen super agressief om me heen vliegen, ik deed niks en liep alleen maar weg (uiteindelijk rennend) en ze kwamen gewoon achter me aan!!
Vlogen in m’n haar en ben drie keer gestoken op m’n hoofd. Uiteindelijk kreeg m’n pa ze eruit en is hij ook nog gestoken.
Heb de hele buurt bij elkaar gegild, alle spelende kinderen dachten wtf???
Ben echt zo geschrokken en het doet nog fucking pijn ook.

5 likes

@quantum @HvO
Ja zou wel kunnen inderdaad want het was een parkje! Miss dat hun nest in de bomen zat!

2 likes

Welk nummer was het?

Lief! :heart:

Ben het meteen even gaan luisteren, heb geen radio geluisterd op vakantie.

Wat een schijtnummer trouwens :sweat_smile:

1 like

Mensen, omdat iedereen hier ageert tegen minirokken en ik een fanaat ben, heb ik vandaag een maxijurk gekocht maar het ia super onwennig en het voelt alsof ik in gala ben in de stad. Wat zeggen jullie, houden of gala?

O

@anon39978576 omdat jij de expert ben en ik je mening hoog acht.

34 likes

Awh, dat kan soms zo kut zijn ja :heart: herkenbaar ook. Ik probeer me altijd maar te bedenken dat alles ook zijn nadelen heeft en helemaal niet zo perfect hoeft te zijn als het van de buitenkant lijkt. Knuffel!

2 likes

Heeft iemand toevallig nog een Zalando-code ergens liggen? Ik heb voor bijna 400 euro in mijn winkelmandje (verschillende maten van producten enzo hoor :grin:)

Aw wat rot. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Weet niet hoe ik je op kan beuren dus bij deze een virtuele knuffel!

1 like

Ik vind hem echt prachtig staan. Maar ik zou hem zelf ook te chique vinden om aan te trekken tijdens het werken of dagje de stad in. (Dit zeg ik als iemand die wel graag jurkjes draagt, maar maxijurken vermijdt). Maar met hoe die je staat, zou ik er gewoon een gelegenheid voor uitvinden haha. Echt mooi!

1 like

Oeh :frowning:

Gefeliciteerd! En logisch dat je baby’tje niet wil slapen, die wil gewoon meefeesten. :thinking:

:frowning: :neutral_face: Sterkte! Knuffel! Zo kut als je ouders ruzie hebben!

Monchoutaart, appelcake :heart_eyes:

Au :frowning:

Supermooi! Staat je goed!

Herkenbaar :frowning: :heart:

Zo ik heb eindelijk het multicitaat ontdekt :sunglasses:

7 likes

Helaas gaan we naar dezelfde toko’s haha, maar een paar restaurants aanraders waar ik nog niet ben geweest

1 like

Omg dit is wel een heel lang bericht zo. Ook niet handig…

En dan vergeet ik ook nog te melden dat ik lekker ijs op heb :innocent:

2 likes

:cry:
Mijn cliënt is overleden.
Is ineens zo snel gegaan :pensive:

4 likes

Ik zie een hoornaar op een meter afstand van mij vliegen. Help.

1 like