Wat je even kwijt wilt #5

Nou vond het nog wel wat klammig. Vanuit de AH naar buiten. Maar een vest kan nooit kwaad, kan altijd uit ^^

Stuk rustiger aan de ogen ook.

George knuffelen!

2 likes

Ik vind het fijn om even alles uit te schrijven of te typen, heb een soort notitie dagboek op mn laptop staan. Verder lekker lief voor jezelf zijn! X

2 likes

Hahaha mijne ook!
Alleen denk ik zomaar dat de Georgies dan alleen oog voor elkaar zullen hebben.

1 like

:cry:
Onze Georgies zijn zoveel knapper.

4 likes

Die van Sereen is meer Georgie shore.

3 likes

https://www.ad.nl/binnenland/caesar-brult-niet-meer-artis-verliest-iconische-leeuw-met-zwarte-manen~a334177d/

En die mooierd heb ik maandag nog mogen zien :’(

M’n kind :bear:

44 likes

:heart_eyes:

1 like

Over George gesproken.
Ik (of nouja, hij) kreeg net z’n eerste spon-aanbieding op instagram binnen, haha.
Hij heeft echt niet mega veel volgers, maar een Amerikaans merk dat riemen en halsbanden maakt wil hem als sponnetje inzetten.

KOM MAAR DOOOOOR met die gratis spulletjessss.
#influencer #itboy #dogspo

36 likes

Nope, maar mij wel :grin::grin::grin::grin:
George is @labradorgeorgie

3 likes

Een collega heeft Oreo taart gemaakt en omg het is zooooo lekker

1 like

Ik dacht voor enkele seconden een schoenlepel. :’)

1 like

Is er iemand toevallig handig, of heeft verstand van hout prijzen?
Ik wil graag deze kast: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00394549/
Gezien het simpele design twijfel ik om 'm zelf te maken. Maar ik vraag mij af ik dan iets bespaar aangezien vrij duur is?

Dat je online lenzen besteld en er een heel klein zakje haribo snoepjes bij zit. Zo random haha al hoor je mij niet klagen

18 likes

Denken jullie eigenlijk dat ze de ‘verdachte’, die heel goed weet hoe te survivallen in de natuur, in de zaak Nicky Verstappen ooit zullen vinden? Ik zie het nog wel gebeuren dat ze na een weken of maandelange zoektocht ergens zijn lichaam vinden en dat hij zichzelf eerder van het leven heeft beroofd om een strafzaak en alles wat daaruit voortkomt kunnen ontlopen.

Ik bestelde een keer een shirt en toen zaten er van die soepbeertjes in. Ze zullen zeker hebben gedacht Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebenso. :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik zag net een meisje op straat, ze liep samen met haar moeder en ze was aan het spelen met handboeien? Ze had ze de hele tijd vast. Zag er zo raar uit

2 likes

Dank voor het stemmen dames

18 likes