Wat je even kwijt wilt #5

Wiens George ben ik dan?

4 likes

Ik heb een knoeperd van een wang omdat de kaakchirurg nogal wat moeite had met mn verstandskiezen eruit krijgen afgelopen dinsdag. Nu heb ik morgen een introductie van mn master die best last minute is ingepland. Dus das mooi kut. Lekkere eerste indruk.

Ik ben echt toe aan een eigen appartement of studio. Ik kijk regelmatig op funda en ik heb al wat ideeƫn qua inrichting, maar ik moet eerst afgestudeerd zijn en een baan hebben :pensive:

1 like

dat is een onzichtbare string. Die klem je soort van aan en dan ehm ja dan ben je niet zonder onderbroek ofzo maar toch weer wel.

OT: iemand een idee wat ik kan gaan eten? Alle topics al geopend die over eten gaan maar ben nog niet geĆÆnspireerd

Ik ga dit maken zo:

Nu al zin in :blush:
4 likes

Heeeulll lekker! Ga ik zeker een keer maken ben gek op aardappel curry en kikkerewrten dus dit recept lijkt me super! Bedankt :grin: weet jij wat ā€œall spiceā€ is? Die ken ik niet.

1 like

Ik vind de titel nog steeds kut, sorry. Verberg het nu meer dan met het ā€˜roze’ forum :joy:

2 likes

https://www.google.nl/amp/s/www.bbcgoodfood.com/recipes/lemon-mint-aubergine-tagine-almond-couscous%3Famp.

Dit is mijn go to gezonde maar luie maaltijd. Makkelijk te veganizen en gewoon erg lekker.

1 like

Dat is 5 spices, volgens mij wordt dat vaak bij Chinese gerechten gebruikt. Een beetje gember achtig.
Ik heb het in huis, maar skip het altijd in dit gerecht.
In plaats daarvan doe ik een beetje kaneel erdoor, om het extra cosy te maken, haha.

Aaaah noo! Kan gebeuren hoor. Stond er iets vertrouwelijks in?

Ik vertrek vannacht voor een paar dagen naar Londen met mijn moeder, zus en schoonzus, vreten en shoppen :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Volgens mij stuur ik echt standaard 90% van mijn Zalando bestellingen weer terug. :’)

5 likes

Iemand trouwens nog een aanrader voor een cream tea in Londen?

Heeft iedereen wel eens gedaan denk ik. Is iedereen na een uur al vergeten en jij maakt die fout waarschijnlijk (in elk geval voorlopig :smiley:) niet meer

1 like

Ik ging door deze post even zoeken naar van die matten voor in je bad (want ik heb geen bubbelbad). Ik wil nu echt zo’n matje haha

Nee wel andersom. Ik ben niet haar moeder maar ze is wel mijn kind.
Hoe oud is je nichtje ook al weer?

Ik droom de laatste tijd vaak dat ik mijn diploma nog niet gehaald heb en dan word ik helemaal gestresst wakker. Maar ik heb dat ding al 5 jaar.

3 likes

OokšŸ˜
Heerlijk die kleine grote meisjes

1 like

Mijn vriend: Ben & Jerry is in de aanbieding bij de AH (want hij is daar nu). Ik helemaal enthousiast… zegt hij maar ik neem het niet mee.

Ik vergeef het hem omdat hij zaterdag speciaal voor mij weer de IKEA in is gelopen om 2 zakken chocolaatjes te halen omdat ik te koppig was. :laughing: Oh en hij neemt zaterdag twee zakken chips mee die hij vorig weekend speciaal voor me gekocht. OkƩ okƩ ik mag niet klagen. Hij is lief.

1 like

Ik heb as we speak 3 dozen zalando voor me staan die weer retour moetenšŸ˜‚. Zal ik jouwe ook maar meenemen? Haha