Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb as we speak 3 dozen zalando voor me staan die weer retour moeten😂. Zal ik jouwe ook maar meenemen? Haha

Haha is goed. Het is maar 1 jurkje dus is niet zo zwaar. 3 dozen ook haha. Damn

Ik heb het al sinds mijn 10de ofzo, dat mijn hart ineens op hol slaat, maar ben er pas een jaar of vijf geleden mee naar de huisarts gegaan. Die wist wel wat het waarschijnlijk was en dat het onschuldig was. Maar in de loop der jaren gebeurt het wel steeds vaker. Van een keer per half jaar naar iedere maand. En het heeft op mij ook veel impact, want het stopt eigenlijk alleen als ik op de grond ga liggen en dat is heel vaak niet handig. Gebeurt ook tijdens het fietsen enzo, dus in die zin heb ik er wel last en veel stress van.
Dus toen wilde ik toch wel graag eens naar een cardioloog. Nouja, ik heb avnrt en het is dus in principe ongevaarlijk. Maar ik weet nu wel dat mijn hart 280bpm gaat bij een “aanval” en daar ben ik wel van geschrokken, dus ik denk dat ik er ooit wel wat moet laten doen want nu heb ik nog een jong hart.

Maar in de gaten houden is sowieso wel goed denk ik ja. Ook dat je weet wat er speelt als er iets gebeurt. Of er indien nodig rekening mee kunt houden.

1 like

Ik reageerde niet echt, omdat ik een beetje verward was op de manier hoe hij iets zei.

Volgens mij de kwantum.

1 like

Ah nee :frowning: Wat enorm balen zeg!

@Madrid wat lief van je nichtje!

We hadden vanmorgen stroomuitval op school, net toen ik alles met het bord had voorbereid haha. Beetje paniek toen haha
Gelukkig deed ie t weer snel :innocent:

2 likes

Kijk even in het Londen topic, daar had iemand er een genoemd dacht ik. (kan even heel slecht terug zoeken op mijn telefoon.) Maar alvast veel plezier!

1 like

Ik word zoooo giftig van mijn werk nu
Niks werkt, iedereen doet kut, alles zit tegen, ik heb er geen zin in maar als ik nu niks doe zijn heel veel mensen boos en mijn collega’s morgen ook. Gelukkig zit ik zo wel alleen op kantoor.

1 like

ik heb ongeveer deze van de Ikea!

1 like

Oh ik wist niet eens dat er een topic was. Bedankt!

Ik drink eigenlijk nauwelijks tot nooit alcohol. En als er wat feestelijks is willen mensen het altijd met me vieren MET ALCOHOL. Heh??! Dan zeg ik nee ik drink niet. Dan zeggen ze ja maar nĂș toch wel!!
Uh nee? Ik ga niet iets vieren met iets waar ik een hekel aan heb? Dat is echt de domste logica ooit. Als ik het zou willen zou ik het wel vaker doen maar wil het dus niet dus waarom moet het dan wel om dingen te vieren.

15 likes

Visiondirect zeker :smile:?

Oh ja verhalen schrijven deed ik vroeger ook! Ik schreef hele verhalen over Harry Potter in Limburgs dialect (ik spreek geen dialect dus was allemaal fonetisch :sweat:).
En wat je zegt over je creativiteit kwijt zijn herken ik ook: ik zit sinds kort weer iets beter in m’n vel en merk dat ik weer meer interesse krijg in zulke dingen. Heb zojuist een begin gemaakt met breien.

1 like

Tony Junior doet mee aan expeditie en ik vind hem zo leuk, EXCITED

1 like

Klopt! Jou ook niet onbekend dus?

Ik benijd mijn vader, want hij heeft geen idee wie Glennis Grace is of hoe ze klinkt.

Lieve lieve naive man, was ik maar zo puur.

28 likes

Nee haha! Toevallig vandaag weer een doos met mini zakje mogen ontvangen :blush:

1 like

Precies dit.
Ze was toen in een of ander programma. Werd ze bijna aangereden/stond in de weg en toen begon ze me toch te schelden. Holy shit. Dat was echt voor mij een eye opener

3 likes

Ik weet niet wie het is

4 likes

Houden zo!!!

3 likes