Precies die ja!
“Je moet je grote bek houwe”
Vandaag afscheid genomen van mijn werk.
Een van mijn cliënten moest huilen terwijl ze haar ‘speech’ hield. Zo aandoenlijk.
Ja, flikker op dan hoor. Ik zou dan ook gewoon doorrijden en pissig worden.
Zoella, Iluvsarahii hebben leuke lobs momenteel.
Heeeeerlijk <3 geniet ervan
Bijzonder om te zien.
Het blijft gek dat plekken uit onze tijd er ook waren vroeger
Oh help. Ik krijg ook op youtube alleen nog maar clearblue en pamper reclames, vet kut op werk als ik een filmpje wil laten zien in de klas haha, 27 is blijkbaar babyleeftijd
Ik kijk GTST van toen ik het als kind keek (aflevering van 2000 is nu op tv) maar wat was het toen heftig
Ik ga morgen boodschappen doen in Duitsland en dat maakt mij altijd vet enthousiast maar eigenlijk koop ik bijna niks daar. Ik woon in een vegetarisch huishouden (ja heb ik inmiddels beetje moeite mee dus daarom ga ik ook verhuizen) dus heel veel dingen die ik eigenlijk wil kopen kan niet eens.
Meestal kom ik thuis met een Duits brood, paar repen chocolade en een zakje Haribo haha. Baal wel dat ik morgen 100% nog niet fit genoeg ben om patatjes te eten daar of curryworst. Daar kijk ik altijd zo naar uit. Maar ik ben 3 september een week in Berlijn dus dan maak ik het daar wel weer goed met mijzelf haha.
Ik heb 'm ook nog even opgezet, kan me deze nog zo goed herinneren. Dat ik dit mocht kijken op die leeftijd
Dankzij GTST kreeg ik ooit een eigen (gloednieuwe ) tv op mijn kamer.
Mijn ouders konden het niet meer aan na een paar jaar meekijken elke avond hahaha.
Blehhh ik heb vannacht zooo slecht geslapen en ben nu zo moe en voel me nogal eenzaam hopelijk slaap ik vannacht nog eens goed. Kan gelukkig morgen thuis werken en zaterdag komt een vriendinnetje op bezoek en gaan we tapas eten
Vandaag een drukke dag gehad op kantoor waardoor ik erg moe ben. Morgen nog 1 dagje en dan lekker weekend.
Mijn vriend heeft ook weekend, maar we gaan helaas niks leuks doen. Heb ook geen idee met wat we kunnen doen.
Het ruikt echt naar uitgekotste pasta carbonara in de stad (omgeving Rokin)
Desalniettemin heb ik honger, maar ik ben mn pinpas vergeten dus kan niet onderweg naar huis het snackfeestmaal halen waar ik naar uitkeek
Koop iets moois voor jezelf
Ik heb deze accounts aan de kapper laten zien:
Bij beide even scrollen ze hebben goede foto’s van hun kapsel
Ik dacht laat ik eens bosbessen sojayoghurt (had nog nooit sojayoghurt op) nemen. Nam een hap en ging bijna over mn koker. Zo smerig.
Binnenkort moet mn auto gekeurd worden en het is mn eerste keer hoe werkt dat? Moet je eerst een afspraak maken, blijf je daar wachten tot het klaar is? Heb je papieren nodig?
Mijn ouders zijn onlangs bij Sketch geweest voor afternoon tea en dat was echt een beleving vonden ze. Wel duur.