Wat je even kwijt wilt #5

Ik bel altijd met de garage voor een afspraak. Ik reken altijd dat ik hem minimaal die dag zelf niet kan ophalen.
Ik vraag altijd of ze even bellen met wat er gedaan moet worden en de kosten daarvan en hoe lang dat gaat duren.
Als er geen grote dingen zijn, kan je hem vaak dezelfde dag ophalen. Ik heb 1x gehad dat ik hem een dag later pas kon ophalen omdat er een onderdeel moest worden besteld.
Laat je geen onnodige dingen aanpraten. Als je een beetje de onderhoudsgeschiedenis van de auto weet, weet je zelf of je auto evt een beurt nodig heeft (dan wel klein of groot).

1 like

Dat is echt inderdaad heeeel kut!

1 like

Mijn zusje van 19 heeft zich verloofd na nauwelijks een jaar een relatie. Nu hebben we binnenkort een feestje om dat te vieren en volgens mij doen we cadeaus… wat moet ik geven :weary: (ben geen voorstander voor dit idee dus een niet serieus cadeau kan ik ook waarderen)

Daarom reis ik nooit met Ryanair, ik vind het zo’n listig kutbedrijf

3 likes

Ik zit er echt serieus over na te denken om voor 5 maanden weer thuis te gaan wonen. Ik zou dan zooooveel kunnen sparen en dan als ik in januari geen opleidingssalaris meer heb maar gewoon normaal salaris een nieuw appartement zoeken. Ik woon heel klein, maar betaal wel 600 euro p. maand en sparen is bijna onmogelijk.

7 likes

Dit is toch niet alleen bij ryanair?

1 like

Misschien boterzuur? Dat was een tijdje bij mijn huis in de buurt. Toen waren er mensen die een hekel hadden aan de plaatselijke supermarkt ofzo en dat dus in de supermarkt gegooid hadden. Nou dat rook je nog weken door de hele straat

1 like

Haha wat een boefjes.

Wel als je het als ruimbagage in checkt, denk dat ze dat bedoelt.

1 like

Straks moet je nog 50 cent betalen als je meer dan een keer naar toilet moet tijdens een vlucht met Ryanair.

25 likes

Ja ik bedoel meer bij inchecken voor security inderdaad. Maar ik vind Ryanair maar kut, alleen fijn door de lage prijzen, dus vandaar 0 service. Vooral dat gelul dat ze geen rolkoffers meer hebben om het boarden soepel te laten verlopen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je meer geld wilt binnenharken.

Ik ga echt niet graag naar toilet als ik niet thuis ben. Mensen staan gewoon aan te schuiven voor een wc?

Ja weet maar nooit idd
Maar tui bae

1 like

Ben 2 uur geleden begonnen met opruimen, eindelijk! Ben echt op dreef en ga de hele nacht door. Nu vind ik het eens niet erg om add te hebben.

4 likes

Woooow er zat net een joekel van een spin boven mijn bed, was net een halve tarantula. En tijdens het dood meppen viel er een poot op mijn hoofdkussen :’(

1 like

Ik net mijn lenzen bakje zoeken, stomme ding kwijt. Maar een ander gepakt want ik heb er maar 5 liggen.
Trek ik een kussen weg, komt daar het bakje tevoorschijn.
Is die van mijn vensterbank gevallen met nog vloeistof erin.
Hallo nat kussen…

1 like

Nou ja, waarom niet? Als je goed met je ouders overweg kunt en het niet heel onhandig is voor waar je allemaal naartoe moet is het niet echt een probleem toch? Ik ben ook vet lang in een piepklein appartement blijven wonen omdat ik zo superveel kon sparen. Best chill, maar ok was niet bij mn ouders thuis.

Ging vandaag met een nieuwe collega lunchen en bestelde een tosti. Toen keek ze me vol medelijden aan en zei ze wil je niet iets ehh lekkerders, ik trakteer wel. Moet er telkens weer om lachen, Gooische kakker :yum:

13 likes

Ik heb gister op werk toegezegd dat ik vrijdag een client haar haar mooi zou föhnen. Normaal hebben die dames kort haar met een permanent (van die wassen-en-watergolfdames) en lukt het me wel. Maar deze mw heeft halflang haar! Dus nu zit ik midden in de nacht te Googlen hoe ik het het beste kan föhnen :sweat_smile:

19 likes

Nachtdienst, en ik verveel me te pletter. Altijd zo vervelend als ik moet aftellen tot 6.00 uur. :frowning_face:

1 like