Hoor een raar gebonk door mijn kamer dreunen. Heb al heel dapper de voordeur naar de gallerij op een kiertje gedaan maar toen hoorde ik niks. Durf ook niet vol in de gang te gaan kijken met mn badjas aan.
Misschien gedroomd? Heb dat ook wel eens, dat ik dan denk dat ik wakker word van een geluid, maar dat er dan niks meer is.
Ik heb ook mijn oor tegen de deur aangedrukt en toen hoorde ik het duidelijker. Maar misschien komt het wel van een verdieping lager. Het is nu weer stil, dus ik zal maar proberen te gaan slapen ipv rondspoken in badjas.
Jij nog heel veel succes met je nachtdienst!
Ik kwam een keer bij een dermatoloog voor het weghalen van een moedervlek, en had toen best slechte voorhoofd-huid en toen zij hij echt meteen āik zal meteen een zalfje voorschrijven voor je voorhoofd.ā Eh ok
Haha dat was hier laatst ook, en toen ging iemand die ik ken wildplassen en toen zei die agent āeigenlijk staken we maar voor jou maak ik een uitzonderingā en toen had ie ā¬140 te pakken
Op naar het volgende geluid. De buurman heeft volgensmij besloten om te gaan dweilen, want ik hoor stokken op de grond vallen? 
Beter ga ik slapen.
Dat doen ze bij ici paris tegenwoordig ook. Gaan ze je je huidtips geven aan de kassa
Ik haaaaat ongevraagde adviezen
Zo ik heb even in recordtempo een whopper en twister fries weggewerkt. Alleen gaat mān trein over pas 55 minuten dus had wel even rustig aan kunnen doen, koffie is ook al op. Dat wordt serie kijken. Netflix, merci dat jij er bent.
Ik heb een keer āa beer peachā (met perziksiroop er in dus) gekregen toen ik heel beleefd āa beer pleaseā vroeg
Ik ben al de hele nacht wakker door buikpijn, echt vreselijk
tering ongesteldheid pff
Ik slaap zo ontzettend slecht de laatste tijd, echt maar drie uurtjes per nacht. Ik heb ook weer veel nachtmerries. Ben al geruime tijd een slechte inslaper maar dan sliep ik wel door als ik eenmaal sliep, nu word ik ook nog om de twee uur wakker. Ik heb nu met twee temazepam soort van 4 uur slaap gehad maar weer wakker. Ik gebruik al af en toe slaapmedicatie dus ik heb wel enige tolerantie ook en ik vroeg me af wat (of) hier ervaringen zijn met seroquel of mirtazapine voor het slapen? Met name ook aankomen daardoor? Ik begin namelijk echt te merken dat het mān functioneren beĆÆnvloedt: ik heb moeite met concentratie en ik ben geprikkeld en loop ruzie te zoeken mer iedereen omdat mān incasseringsvermogen zo verminderd is door vermoeidheid. Kan echt bijna niks meer hebben en dingen als sporten ga ik ook minder doen omdat ik gewoon zo moe ben. Baal er ontzettend van.
Superkut 
Geen ervaring met deze. Wel met lorazepam, werkte redelijk bij mij.
Ik hoop dat je snel beter slaapt <3
Omg ik kan weer energiedrink drinken na bijna een week en ik heb het echt zo gemist. Volgens mij ben ik echt soort-van verslaafd.
De horror.
Gisteren heeft een nieuwe collega zich over mij beklaagd en ondanks dat ik me er niet in herken en mijn leidinggevende zegt dat ze voor mij zou kiezen voel ik me heel erg gekwetst en zie ik er onwijs tegenop om te gaan werken, terwijl ik altijd met veel plezier ging.
Voel me echt gekwetst en verdrietig.
Ik heb vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe āwerkā en nu ik in de trein zit ga ik natuurlijk twijfelen over mijn outfit.
Omg nu ben ik ook nog mijn fiets kwijt op het station, pff deze ochtendā¦
Ik ben aan het teruglezen, maar ik ben ooit naar een andere tandarts overgestapt en heb toen aangegeven dat ik een slecht gebit heb, altijd al gehad, maar dat ik niet zit te wachten op gezeik. Ik vond dat serieus het ergste altijd bij de tandarts.
Ik gluurde een keer mee op het scherm en toen zag ik bij mijn profiel een aantekening hierover staan. En het werkt ook 
Mijn tandarts zegt elke keer braaf āje moet welke dag flossen en roken en cola is ook niet zo goed heā. Verder is ze super relaxed. Ik heb 1,5 jaar lang ook afspraken afgezegd steeds en ze deed echt vet chill toen ik toch weer terug kwam en alles wou laten doen.
Ik ga dit weekend een weekend weg met mijn werk (we vertrekken vanmiddag) en ik zie er best tegenop, want:
- Ik denk dat het heel vermoeiend gaat zijn en we zijn zondag pas terug en moet maandag weer gewoon werken.
- Ik ben redelijk nieuw, dus ik ben bang dat ik misschien een beetje eenzaam ben.
- Ik ben een beetje verkouden en dan kan ik een beetje gaan snurken en dat vind ik vervelend voor mijn kamergenoot.
- Ik wil dit weekend gewoon graag 6 afleveringen van Killing Eve bingen en forummen.
- Mijn vriend is in het buitenland en samen hebben we een ratje en die is nu dit weekend alleen en dat vind ik ook stom. Weet dat ze genoeg eten en drinken heeft en een schone kooi, maar toch.