Ik moest meteen aan deze denken van laidl
https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LUX-LED-booglamp/p100226043
Ik moest meteen aan deze denken van laidl
https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LUX-LED-booglamp/p100226043
Het stinkt echt al weken zo ontiegelijk hard hier buiten in mijn buurt dat het me niks zou verbazen als ze een dezer dagen ergens een rottend lijk aantreffen. Ik speur ook telkens langs bosjes enzo of ik niets zie liggen en zie mezelf dan als een echte rechercheur contact opnemen met de politie.
Jottem, mān vlucht had een half uur geleden al moeten boarden en we moeten over 20 minuten vertrekken, dat wordt ām natuurlijk nie he
Oh dat lijkt me ook niet geweldig. Ik zat laatst te zeiken of fb dat ik mijn ID moest laten zien (wordt volgende maand 29) en toen reageerde een vriendin die een paar jaar ouder is dat ze sinds dit jaar juist geen ID meer hoeft te laten zien. Ook kut eigenlijk. Maar jij bent toch helemaal niet zo oud trouwens?
Dat is niet oud!
Edit: kut mn gif doet het niet het is de wollah pardon
Ik bel altijd met de garage voor een afspraak. Ik reken altijd dat ik hem minimaal die dag zelf niet kan ophalen.
Ik vraag altijd of ze even bellen met wat er gedaan moet worden en de kosten daarvan en hoe lang dat gaat duren.
Als er geen grote dingen zijn, kan je hem vaak dezelfde dag ophalen. Ik heb 1x gehad dat ik hem een dag later pas kon ophalen omdat er een onderdeel moest worden besteld.
Laat je geen onnodige dingen aanpraten. Als je een beetje de onderhoudsgeschiedenis van de auto weet, weet je zelf of je auto evt een beurt nodig heeft (dan wel klein of groot).
Dat is echt inderdaad heeeel kut!
Mijn zusje van 19 heeft zich verloofd na nauwelijks een jaar een relatie. Nu hebben we binnenkort een feestje om dat te vieren en volgens mij doen we cadeaus⦠wat moet ik geven (ben geen voorstander voor dit idee dus een niet serieus cadeau kan ik ook waarderen)
Daarom reis ik nooit met Ryanair, ik vind het zoān listig kutbedrijf
Ik zit er echt serieus over na te denken om voor 5 maanden weer thuis te gaan wonen. Ik zou dan zooooveel kunnen sparen en dan als ik in januari geen opleidingssalaris meer heb maar gewoon normaal salaris een nieuw appartement zoeken. Ik woon heel klein, maar betaal wel 600 euro p. maand en sparen is bijna onmogelijk.
Dit is toch niet alleen bij ryanair?
Misschien boterzuur? Dat was een tijdje bij mijn huis in de buurt. Toen waren er mensen die een hekel hadden aan de plaatselijke supermarkt ofzo en dat dus in de supermarkt gegooid hadden. Nou dat rook je nog weken door de hele straat
Haha wat een boefjes.
Wel als je het als ruimbagage in checkt, denk dat ze dat bedoelt.
Straks moet je nog 50 cent betalen als je meer dan een keer naar toilet moet tijdens een vlucht met Ryanair.
Ja ik bedoel meer bij inchecken voor security inderdaad. Maar ik vind Ryanair maar kut, alleen fijn door de lage prijzen, dus vandaar 0 service. Vooral dat gelul dat ze geen rolkoffers meer hebben om het boarden soepel te laten verlopen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je meer geld wilt binnenharken.
Ik ga echt niet graag naar toilet als ik niet thuis ben. Mensen staan gewoon aan te schuiven voor een wc?
Ja weet maar nooit idd
Maar tui bae
Ben 2 uur geleden begonnen met opruimen, eindelijk! Ben echt op dreef en ga de hele nacht door. Nu vind ik het eens niet erg om add te hebben.
Woooow er zat net een joekel van een spin boven mijn bed, was net een halve tarantula. En tijdens het dood meppen viel er een poot op mijn hoofdkussen :ā(