Wat je even kwijt wilt #5

Ik net mijn lenzen bakje zoeken, stomme ding kwijt. Maar een ander gepakt want ik heb er maar 5 liggen.
Trek ik een kussen weg, komt daar het bakje tevoorschijn.
Is die van mijn vensterbank gevallen met nog vloeistof erin.
Hallo nat kussen…

1 like

Nou ja, waarom niet? Als je goed met je ouders overweg kunt en het niet heel onhandig is voor waar je allemaal naartoe moet is het niet echt een probleem toch? Ik ben ook vet lang in een piepklein appartement blijven wonen omdat ik zo superveel kon sparen. Best chill, maar ok was niet bij mn ouders thuis.

Ging vandaag met een nieuwe collega lunchen en bestelde een tosti. Toen keek ze me vol medelijden aan en zei ze wil je niet iets ehh lekkerders, ik trakteer wel. Moet er telkens weer om lachen, Gooische kakker :yum:

13 likes

Ik heb gister op werk toegezegd dat ik vrijdag een client haar haar mooi zou föhnen. Normaal hebben die dames kort haar met een permanent (van die wassen-en-watergolfdames) en lukt het me wel. Maar deze mw heeft halflang haar! Dus nu zit ik midden in de nacht te Googlen hoe ik het het beste kan föhnen :sweat_smile:

19 likes

Nachtdienst, en ik verveel me te pletter. Altijd zo vervelend als ik moet aftellen tot 6.00 uur. :frowning_face:

1 like

Hoor een raar gebonk door mijn kamer dreunen. Heb al heel dapper de voordeur naar de gallerij op een kiertje gedaan maar toen hoorde ik niks. Durf ook niet vol in de gang te gaan kijken met mn badjas aan.

Misschien gedroomd? Heb dat ook wel eens, dat ik dan denk dat ik wakker word van een geluid, maar dat er dan niks meer is.

Ik heb ook mijn oor tegen de deur aangedrukt en toen hoorde ik het duidelijker. Maar misschien komt het wel van een verdieping lager. Het is nu weer stil, dus ik zal maar proberen te gaan slapen ipv rondspoken in badjas.
Jij nog heel veel succes met je nachtdienst!

1 like

Ik kwam een keer bij een dermatoloog voor het weghalen van een moedervlek, en had toen best slechte voorhoofd-huid en toen zij hij echt meteen ‘ik zal meteen een zalfje voorschrijven voor je voorhoofd.’ Eh ok

Haha dat was hier laatst ook, en toen ging iemand die ik ken wildplassen en toen zei die agent ‘eigenlijk staken we maar voor jou maak ik een uitzondering’ en toen had ie €140 te pakken

22 likes

Op naar het volgende geluid. De buurman heeft volgensmij besloten om te gaan dweilen, want ik hoor stokken op de grond vallen? :joy:
Beter ga ik slapen.

Dat doen ze bij ici paris tegenwoordig ook. Gaan ze je je huidtips geven aan de kassa :roll_eyes: Ik haaaaat ongevraagde adviezen

3 likes

Zo ik heb even in recordtempo een whopper en twister fries weggewerkt. Alleen gaat m’n trein over pas 55 minuten dus had wel even rustig aan kunnen doen, koffie is ook al op. Dat wordt serie kijken. Netflix, merci dat jij er bent.

3 likes

Ik heb een keer ‘a beer peach’ (met perziksiroop er in dus) gekregen toen ik heel beleefd ‘a beer please’ vroeg

19 likes

Ik ben al de hele nacht wakker door buikpijn, echt vreselijk :persevere: tering ongesteldheid pff

1 like

Ik slaap zo ontzettend slecht de laatste tijd, echt maar drie uurtjes per nacht. Ik heb ook weer veel nachtmerries. Ben al geruime tijd een slechte inslaper maar dan sliep ik wel door als ik eenmaal sliep, nu word ik ook nog om de twee uur wakker. Ik heb nu met twee temazepam soort van 4 uur slaap gehad maar weer wakker. Ik gebruik al af en toe slaapmedicatie dus ik heb wel enige tolerantie ook en ik vroeg me af wat (of) hier ervaringen zijn met seroquel of mirtazapine voor het slapen? Met name ook aankomen daardoor? Ik begin namelijk echt te merken dat het m’n functioneren beïnvloedt: ik heb moeite met concentratie en ik ben geprikkeld en loop ruzie te zoeken mer iedereen omdat m’n incasseringsvermogen zo verminderd is door vermoeidheid. Kan echt bijna niks meer hebben en dingen als sporten ga ik ook minder doen omdat ik gewoon zo moe ben. Baal er ontzettend van.

1 like

Superkut :frowning:
Geen ervaring met deze. Wel met lorazepam, werkte redelijk bij mij.

Ik hoop dat je snel beter slaapt <3

1 like

Omg ik kan weer energiedrink drinken na bijna een week en ik heb het echt zo gemist. Volgens mij ben ik echt soort-van verslaafd.

De horror.

Gisteren heeft een nieuwe collega zich over mij beklaagd en ondanks dat ik me er niet in herken en mijn leidinggevende zegt dat ze voor mij zou kiezen voel ik me heel erg gekwetst en zie ik er onwijs tegenop om te gaan werken, terwijl ik altijd met veel plezier ging.

Voel me echt gekwetst en verdrietig.

2 likes