Wat je even kwijt wilt #5

Mweh ik had me er best op verheugd om even lekker lang te slapen maar nu heb ik morgenochtend afgesproken (Pokémon GO event dus als ik mee wil doen moet ik wel) en visite net was ook gezellig en ging langer door dan ik dacht. :cry:

Morgenmiddag maar even als een oud wijf een middagdutje doen haha.

2 likes

Ik wou dat ik ook middagdutjes kon doen maar ik ben altijd meteen een zombie na een dutje. Het werkt gewoon niet bij mij.

Ik merk trouwens dat ineens veel mensen weer dat Pokemonspel doen terwijl dat eerder veel minder was?

1 like

Hahaha ik wil zo graag een keer met iemand zoenen tijdens uitgaan maar net pakte iemand me vast en dan ben ik net een bang konijn hahahah

4 likes

Ja het is weer leuker dan eerst haha.

Gewoon je tong erin . Nothing on the hand.

7 likes

Duurde heel lang voor dat ik door had hoe deze foto in elkaar zit.

Samenvatting

12 likes

Ik merk dat ik hier minder like dan op egf vanwege de plaatsing van het hartje. Ik forum vaak op mijn mobiel met mijn rechterhand en heb dan mijn linkerhand nodig om te liken (scherm is te groot om het met mijn rechter duim te doen). Hierdoor vergeet ik het gewoon vaak, terwijl ik op egf echt veel meer de like knop gebruikte!

5 likes

Misschien wat slapen en morgen met frisse moed wakker worden. Of anders tekenen /schilderen zodat je even kunt afschakelen?

Ik zou een moord doen voor mijn bed nu,nog 2 uur te gaan van mijn nachtdienst. Morgen niets gepland…heerlijk genieten van mijn nachtdienst isolement :blush:

Nee bah wil ik dus niet

1 like

Ik heb het gevoel dat de zomer voorbij is. Ik heb alles eruit gehaald wat er in zat: ben fitter en gebruinder dan ooit, naar Italië, 1000 feestjes met de liefste vrienden en vriendinnen, op vakantie met familie en zelfs dates met een hele leuke jongen. Ikben echt 100% gelukkig op dit moment.

Wat een emoties op zondagochtend.

59 likes

Vandaag 8 uur in de trein saaai

1 like

Zit al een half uur op de bank mijn hardlooprondje uit te stellen. :tired_face:

1 like

Ik haaaat wespen, maar aan de andere kant denk ik ja jullie moeten ook eten. Eet maar lekker poekies

5 likes

Kom van de bank af
'k Waarschuw niet meer
Neeneeneeneeneenee, van de bank af
Dat was de laatste keer

Als je terug bent ben je blij dat je toch gegaan bent. Je kunt het!

8 likes

Ik ben op vakantie, maar wil niks liever dan vandaag al terug naar huis…

1 like

Midden van Italië en gistermiddag pas aangekomen. We gaan een weekje, maar voel me hier zo naar en last van heimwee. Wat lief dat je reageert <3

Ik slaap echt al maanden maar 6.5 uur of minder en ik word er gek van. Wil gewoon weer 8 slapen. :cry:

1 like

Ik ben zoooooo klaar met het oppassen op die hond. Vandaag laatste dag, maar mijn hemel. Ik kan niet eens ff rustig douchen of dat beest begint weer te blaffen om aandacht.

Oke! Geweest! En blij ook, want een easy 5k gelopen. Allemaal dankzij jouw aanmoediging natuurlijk. :grin:

2 likes

Ik heb gisteren de zak chips die ik aan het leegeten was niet eens helemaal opgegeten! Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een zak met chips heb weggelegd als ik er eenmaal aan begonnen was. En mijn vriend had de koekjes ook weggelegd maar is toch gezwicht en heeft die helemaal opgegeten, haha.

5 likes