Wat je even kwijt wilt #5

Misschien wat slapen en morgen met frisse moed wakker worden. Of anders tekenen /schilderen zodat je even kunt afschakelen?

Ik zou een moord doen voor mijn bed nu,nog 2 uur te gaan van mijn nachtdienst. Morgen niets gepland…heerlijk genieten van mijn nachtdienst isolement :blush:

Nee bah wil ik dus niet

1 like

Ik heb het gevoel dat de zomer voorbij is. Ik heb alles eruit gehaald wat er in zat: ben fitter en gebruinder dan ooit, naar Italië, 1000 feestjes met de liefste vrienden en vriendinnen, op vakantie met familie en zelfs dates met een hele leuke jongen. Ikben echt 100% gelukkig op dit moment.

Wat een emoties op zondagochtend.

59 likes

Vandaag 8 uur in de trein saaai

1 like

Zit al een half uur op de bank mijn hardlooprondje uit te stellen. :tired_face:

1 like

Ik haaaat wespen, maar aan de andere kant denk ik ja jullie moeten ook eten. Eet maar lekker poekies

5 likes

Kom van de bank af
'k Waarschuw niet meer
Neeneeneeneeneenee, van de bank af
Dat was de laatste keer

Als je terug bent ben je blij dat je toch gegaan bent. Je kunt het!

8 likes

Ik ben op vakantie, maar wil niks liever dan vandaag al terug naar huis…

1 like

Midden van Italië en gistermiddag pas aangekomen. We gaan een weekje, maar voel me hier zo naar en last van heimwee. Wat lief dat je reageert <3

Ik slaap echt al maanden maar 6.5 uur of minder en ik word er gek van. Wil gewoon weer 8 slapen. :cry:

1 like

Ik ben zoooooo klaar met het oppassen op die hond. Vandaag laatste dag, maar mijn hemel. Ik kan niet eens ff rustig douchen of dat beest begint weer te blaffen om aandacht.

Oke! Geweest! En blij ook, want een easy 5k gelopen. Allemaal dankzij jouw aanmoediging natuurlijk. :grin:

2 likes

Ik heb gisteren de zak chips die ik aan het leegeten was niet eens helemaal opgegeten! Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een zak met chips heb weggelegd als ik er eenmaal aan begonnen was. En mijn vriend had de koekjes ook weggelegd maar is toch gezwicht en heeft die helemaal opgegeten, haha.

5 likes

Is hier iemand die Keeping up with the Kardashians volgt? Waar kan ik dat het beste kijken? Heb geen VPN haha.

Zijn gisteraaf thuisgekomen van vakantie. Zo
fijn om lekker thuis te komen in een schoon huis. :heart:

2 likes

Ik heb een discussie met een vriendin over Kim K en ik word er een beetje pissig van.
Voor mij is het overduidelijk dat Kim K/Kylie Jenner plastische chirurgie hebben gedaan, zeker als je before/after foto’s bekijkt. Zo’n extreme heupen, kont en tetten die buitenproportioneel groot zijn, lijken me niet natuurlijk. Tuurlijk bestaan er vrouwen met enorme curves maar de Kardashians vind ik nogal ongeloofwaardig.
Een vriendin van me beweert dat je dit echt wel kan bereiken met de juiste voeding en training… ze zegt dat ik er niet zo moet over speculeren. Maar kom op… hoe kan je nu denken dat je met goed eten en sporten: van foto 1 naar foto 2 kan gaan:

Denken er hier nog mensen dat haar lichaam helemaal natuurlijk is? Want ik wil echt begrijpen waarom mijn vriendin zo denkt.

5 likes

Misschien is Kim K haar grote voorbeeld en wil ze daarom dat het echt is? De mogelijkheid open houden dat het ook voor haar bereikbaar zou zijn? Is maar een gissing, ken jouw hele vriendin verder niet.

Edit: ik denk trouwens NIET dat het allemaal moeder natuur is bij hen.

2 likes

Sowieso chirurgie!
Het is echt niet mogelijk om zo specifiek op bepaalde plekken vet/spier op te slaan en op andere plekken helemaal niks.

6 likes

Op ventlyfe staat de allernieuwste aflevering.

1 like

Ja dat dacht ik ook al…

@Revelry ik denk niet dat Kim K haar grote voorbeeld is maar ze is zelf wel nogal met voeding en sport bezig dus ik denk dat ze een beetje hoopt dat je met voeding en sport alles kan bereiken? Want ze is ook heel onzeker over haar lichaam omdat ze net als ik (mij? Wat is grammaticaal juist hier?) wat voller is en daar enorm mee worstelt.

Pfoe ben blij dat jullie hetzelfde denken als mij, ik begon al te twijfelen aan mezelf :sweat_smile:

1 like

Ik keek dit stuk en bij 4:57, dat kleurverschil tussen het hoofd en decolleté van Khloe. Zo’n roze/witte huid en dan zo’n geel gebronsd hoofd erboven. Lijkt alsof ze een leverziekte heeft. Zou me zo vies voelen met zo’n bakkes vol make-up. Niet dat ik ervan opkeek.
3 likes