Wat je even kwijt wilt #5

Omg dit komt binnenkort uit en ik wil het. Heb nog nooit iets van Blond Amsterdam gekocht.

12 likes

Ik heb vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe ‘werk’ en nu ik in de trein zit ga ik natuurlijk twijfelen over mijn outfit.

Omg nu ben ik ook nog mijn fiets kwijt op het station, pff deze ochtend

1 like

Ik ben aan het teruglezen, maar ik ben ooit naar een andere tandarts overgestapt en heb toen aangegeven dat ik een slecht gebit heb, altijd al gehad, maar dat ik niet zit te wachten op gezeik. Ik vond dat serieus het ergste altijd bij de tandarts.

Ik gluurde een keer mee op het scherm en toen zag ik bij mijn profiel een aantekening hierover staan. En het werkt ook :blush:

5 likes

Mijn tandarts zegt elke keer braaf ‘je moet welke dag flossen en roken en cola is ook niet zo goed he’. Verder is ze super relaxed. Ik heb 1,5 jaar lang ook afspraken afgezegd steeds en ze deed echt vet chill toen ik toch weer terug kwam en alles wou laten doen.

Ik ga dit weekend een weekend weg met mijn werk (we vertrekken vanmiddag) en ik zie er best tegenop, want:

1. Ik denk dat het heel vermoeiend gaat zijn en we zijn zondag pas terug en moet maandag weer gewoon werken.
  2. Ik ben redelijk nieuw, dus ik ben bang dat ik misschien een beetje eenzaam ben.
  3. Ik ben een beetje verkouden en dan kan ik een beetje gaan snurken en dat vind ik vervelend voor mijn kamergenoot.
  4. Ik wil dit weekend gewoon graag 6 afleveringen van Killing Eve bingen en forummen.
  5. Mijn vriend is in het buitenland en samen hebben we een ratje en die is nu dit weekend alleen en dat vind ik ook stom. Weet dat ze genoeg eten en drinken heeft en een schone kooi, maar toch.

Ik bedacht me net, waarom is er geen salami of chorizo smaak chips? Ik heb hier een halve nacht om wakker gelegen.

15 likes

Oh dit deed de mijne ook ooit, voelde me echt voor schut. En ook van dat spul op je tanden waardoor al je tandplak fluor roze werd, en dan moest ik in een handspiegel die hij boven me hield kijken ‘hoe erg ik was’.
Ben toen naar een andere tandarts gegaan. Maar daar ben ik nu al ruim twee, misschien wel drie jaar niet geweest en ze hebben me nu uitgeschreven. Misschien toch maar eens op zoek naar eentje in mijn buurt.

3 likes

In Amerika ofzo ook niet? Die hebben ongeveer alle smaken te koop die je kunt bedenken volgens mij.

Snap dat je hier tegenop ziet, dat zou ik ook hebben. Maar misschien dat het juist heel leuk wordt en je gelijk een paar collega’s beter leert kennen:) het kan ook goed uitpakken! Twee dagen gaan waarschijnlijk snel voorbij en dan heb je volgend weekend hopelijk helemaal voor jezelf:) succes!

1 like

Ik heb een aantal maanden zelfstandig gewerkt door onderbezetting en nu is er een collega bijgekomen die mij moet gaan helpen. Maar ik moet zĂł wennen aan het feit dat er nu dus iemand is met meningen en die dingen zegt :sweat_smile:. Ik vond het zo fijn om alles alleen te beslissen #dictator.

7 likes

Aaawww, dankjewel!! :slight_smile:

Gefeliciteerd :tada::tada::tada: Hopelijk veel (kaas)taart vandaag haha

heb vandaag ook de herkansing van m’n statistiek examen, wish me luck :crossed_fingers::crossed_fingers:

5 likes

Thanks voor je bemoedigende woorden <3 ga er inderdaad maar gewoon iets leuks van maken, het zit waarschijnlijk toch allemaal in mijn hoofd.

1 like

Dankjeweeeeel! Ik hoop alleen wel dat het kaaRstaart is! :grin:

Statistiek is een bitch en jij gaat het ownen!!!

1 like

ooh haha wat een domme typfout, denk dat kaastaart wel lekkerder is dan een kaarstaart tbh

1 like

Succes!!!

1 like

Ahhh, wat lief van je, dank je wel. :relaxed: Zie er al minder tegenop!

1 like

Ik heb het gewoon koud op kantoor.

Je mag me wel DM’en als je wilt hierover!

1 like

Ik weet niet hoe ik komende 2 weken ga overleven want
3 september heb ik pathologie examen (heel moeilijk vak, niet veel mensen slagen), 5 september medische beeldvormingexamen en 6 september heelkunde examen.

Voor pathologie moet ik 2000 slides studeren + cursus in 10 dagen en ondertussen ook proberen mijn vakken van 5 en 6 september te studeren
 geen idee hoe ik dit ga doen.
Help :frown:

Ik had normaal ook een vak 31 augustus maar dan wordt het al helemaal onhaalbaar
 dus dat vak neem ik dan maar mee naar volgend academiejaar. Zucht.

1 like