Wat je even kwijt wilt #5

Helpt het je als je een planning maakt voor het leren?

1 like

Ja ik heb die nu dus gemaakt (vandaar dat ik weet dat ik 2000 slides moet leren haha). Maar zelfs al maak ik de planning, het lijkt toch een beetje mission impossible :frown:
Maar goed
 moet me hier gewoon door slaan.

Het is echt veel, maar het gaat je lukken! Even de schouders eronder en volle focus, veel koffie of energy whatever suits you, en dan komt het helemaal goed :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover: you got this!!

3 likes

:inlove::inlove:

Ik weet niet goed hoe je te helpen
 Probeer gewoon te doen wat je lukt en wat haalbaar is, heel veel succes!

1 like

Ik ben dus op marktplaats aan het kijken voor een nieuwe fiets maar ik zie echt door de bomen het bos niet. Ik hoop gewoon dat ik over een tijdje mijn eigen fiets er tussen zie staan en hem terug kan kopen ofzo

1 like

Is het deze? https://www.bol.com/nl/p/herbal-essences-shampoo-rosemary-and-herbs-x6/9200000087063148/?Referrer=ADVNLGOO002033-G-55280850174-S-458316542365-9200000087063148&gclid=EAIaIQobChMIqoqyjqeF3QIVxbDtCh10RgAwEAQYASABEgInKvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Een goed voorbeeld van huwelijkse voorwaarden en het nummer van een goede echtscheidingsadvocaat

30 likes

Gadver. Ik heb die zak met (afbak)broodjes van de AH gekocht, die met 8/10 stuks ofzo, maar de broodjes zijn gewoon zoet? Er zit echt een vieze smaak aan.

Ik zit bij de mac voor een vroege lunch :sweat_smile:

7 likes

Nu heb ik zin in mac.

1 like

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen want weet niet of de dood een beladen onderwerp is/iets waar mensen liever niet over lezen hier, dus plaats het even in de spoiler.

Spoiler

Ik kwam op AskReddit net een thread tegen met de vraag hoe de dood aanvoelt, gevraagd aan de mensen die klinisch dood zijn verklaard ooit. Vond het zelf wel een mooi draadje om te lezen, soort van geruststellend wel dat het een vrij uniform gevoel van kalmte is bij iedereen die het overkomen is. Hier te vinden.

15 likes

Dankjewel voor jullie reacties @Lentex @supermercado @SelenaGomez

Mijn slaapprobleem is een chronisch probleem (wel met momenten erger dan andere momenten) maar daardoor zijn zopiclon en -pammen eigenlijk geen optie meer, omdat die bij langdurig gebruik verslavend werken. Daarbij heb ik al m’n nodige zopiclon, zolpidem, oxazepam en temazepam gehad en ik merk dat het ook steeds minder goed werkt, wat niet per se een goed teken is.

Maar ik heb er wel echt last van, en ik heb ook al alle dingen gedaan qua mindfullness en slaaphygiëne en geen cola/geen schermen en dat werkt allemaal geen zier. Frustratie bouwt op, en ik weet dat steeds vaker mirtazapine of seroquel wordt gegeven voor slapen, maar 1. ik vind antidepressivum/antipsychoticum mentaal een grote stap en 2. ik wil niet aankomen. Dus ik ben benieuwd naar jouw ervaringen @SelenaGomez. Ik ga je even een DM sturen, thanks!

2 likes

Omg dit had ik laatst ook! Kreeg ik te horen dat mijn gezicht er wel “erg naturel” uitzag. Ja thanks meid, is ook mijn doel. Ik hoef niet zo’n dikke plamuurlaag als die van jou. Ik kon mijn naam zowat in haar foundation schrijven

19 likes

Dan bel je ome agent als je je fiets ziet en doe je aangifte van heling.

Thanks!!! Wist ik niet. Maar hoe bewijs ik dat? Ze kunnen er een nieuw zadel en slot opzetten enzo en dan is dat ding onherkenbaar

Ik heb 3x een mail gehad met waar ik me vandaag moet melden. Fotos en hele beschrijving erbij. Als ik het nu nog niet kan vinden dan word ik gek.

1 like

Euhm. Als je bepaalde kenmerken van je fiets weet kan dat geloof ik helpen.
Maar sowieso als je denkt dat het jouw fiets is, zou je contact met de politie kunnen opnemen. Dan zoeken zij uit of het gegrond is dat je iemand verdenkt van heling.
Voor je nieuwe fietsie, bestel een anti diefstal sticker.
Dan heb je een unieke QR code die je kan instellen op gejat. Als iemand dan jouw fiets koopt en deze code scant, komt ie terug als gestolen. De politie gebruikt deze zelf ook.

2 likes

Zal waarschijnlijk wel zo gaan ja hahahaha.

1 like

Haha ik ben aan het werk en ik heb altijd veel moeite met concentratie dus zo nu en dan ga ik forummen want dat lijkt me beter dan mijn collega’s afleiden met mijn gedachtespinsels. Komt mijn baas langs: ‘Wat is het hier stil, onvoorstelbaar dat jullie je de hele tijd kunnen concentreren na een half uur ben ik wel klaar hoor even’.
Haha oh nu voel ik me schuldig dat iedereen denkt dat ik heel goed en hard bezig ben.

11 likes