Ja dat ga ik zeker doen! En zestien sloten. Enerzijds denk ik, mens, het is een fiets, doe normaal. Maar hij reed zo lekker ️
Ik weet niet of ik nou zo ontzettend netjes m’n uitgroei heb geverfd of dat de haarverf gewoon alleen op m’n uitgroei heeft gepakt.
Maakt ook niet uit, ik klaag niet .
Nu 6 jaar de badkamer schrobben. Maar ik klaag nog steeds niet. Nouja. Beetje.
Ik zit nu in een trein in Polen in de middle of nowhere. Zo raar dat echt overal internet is en ik dit gewoon kan versturen hier, terwijl ik zo ver weg ben
@fysicus veel succes!! Ga sowieso ook naar die andere examens, wie weet ben je op magische wijze wel geslaagd. Ik had vorig semester 1 dag voor 800 blz familierecht en haalde een 15, weet nog steeds niet hoe haha. Ben je wel steeds naar de lessen geweest? En onder druk weet je altijd meer dan dat je denkt. Niet opgeven, you can do this!
Update: Hij komt net langs. ‘Jullie hebben nu al een uur niet gepraat. Ik ga een broodje halen, laten we gaan lunchen.’
Ja ik wil die 3 echt erg graag halen! Dus ik doe ze sowieso mee.
En wow zo zot, haha dat heb je goed gedaan!
Mercikes <3
Ik snap het wel hoor, in mijn hele studententijd zijn 8 fietsen gestolen en ik bleef het even kut vinden! Ook gewoon zonde van je geld om weer een nieuwe te moeten kopen
Haha net alsof er ook iets mis is met er naturel uit zien?
Wooow 8!!! Wtf. Ja, zo zonde van het geld he
Ik heb dit weekend 3 verjaardagen en volgend weekend 2. Zoveel taart
En toen had ik weer eens geen zin om m’n nest uit te gaan. Joechei. Ben al zo moe
Ik had een bepaalde website voor een dag geblokkeerd maar had die nu toch nodig, dus heb ik mijn pc nu 2 dagen naar voren gezet. En nu staat bij ieder bericht dat zojuist is gepost 2 dgn geleden etc. Vond ik voor heel even ontzettend verwarrend. Oohjaaaah ik heb dit zelf gedaan. :’)
Naar Duitsland geweest en nu heb ik echt weer een shitload een junkfood haha. Enige reden dat ik ongeveer heen ga. Nu ik niet meer blow kan ik daar wel eventjes meer vooruit. Ik had ook nog van alles thuis liggen. Oeps. Naja ik hoef niet dood te gaan van de honger (ja ik wissel het wel af met ook normaal eten haha).
ah shit. Kan je je ziekmelden?
je kan het, succes
Ik kreeg een keer de opmerking dat ik wel erg veel mascara op had…??? Mag ik toch zelf weten??
goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Hoop dat hij/zij kan helpen.
Hoi, ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb zowat een heel wjekw topic gemist
Andere topics wel beetje bijgehouden maar deze niet haha. Net de samenvatting gelezen en geloof dat ik niks ‘groots’ gemist heb
Wel een fijne vakantie gehad, nu jetlag alleen. Nog een paar dagen vrij, hoop dat ik nog lekker kan chillen. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en anders
ahh yes, mijn statistiek herexamen ging goed, heb alles kunnen invullen en er was maar 1 iets dat ik niet zeker wist.
@fysicus jij ook heel veel succes met de jouwe, ik zal aan je denken