Wat je even kwijt wilt #5

:astonished::astonished::astonished: Automaten??? Dit klinkt fantastisch, maar zal wel weer niet in het noorden zijn denk ik

Ik ga zo even verkeers steward spelen bij een concert maar het verschil tussen links en rechts gaat bij mij niet altijd goed.
Dit word leuk.

10 likes

Ik had mijn oma net aan de telefoon. Ze heeft waarschijnlijk ooit een tia gehad. Ze is zo slecht verstaanbaar. Heel erg lastig om met haar een gesprek te voeren.
Ze moest alleen mijn vader hebben, dus ze had verkeerde nummer gebeld. Ze wilde vertellen dat haar zus was overleden :frowning:

2 likes

Zag het laatst al ergens, dit wil ik ook. Beter is dit binnen een paar jaar gewoon standaard. Desnoods buiten iedere Jumbo ofzo met een afhaalpunt nu zodat je daar buiten openingstijden ook terecht kan. (Kan handig zijn voor mensen die in ploegen werken enz)

En scheelt mensen bij de Jumbo weer werk hehe.

Oke er staat al twee maanden een fiets in onze tuin van een oud huisgenoot die hem nog steeds op moet halen. Is het asociaal om hem een berichtje te sturen of ik die fiets mag overkopen? Hij woont hier dichtbij dus hij had hem al lang op kunnen halen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vragen kan altijd toch. ‘Hey ik zie dat je niks met je fiets doet momenteel en ik ben er 1 nodig’. Klinkt best normaal toch.

6 likes

Als hij geen zin heeft om hem op te halen is het voor hem misschien wel leuk om er geld voor te krijgen. Gewoon vragen!

2 likes

Kheb een suprise party georganiseerd voor mn vriend vanavond mega spannend. Hij gaat door een wat heftige periode en niet gedacht aan zn eigen verjaardag (druk en chaotisch) terwijl die echt een sociaal type is en altijd helemaal opleeft van dit soort avonden. Dus ik weet zeker dat ie het vet leuk vind en zn vrienden hebben met zn allen ook ng een super leuk kado :heart:

26 likes

Mijn huisgenoot zei dat hij hem dus nog wel ooit wil komen halen. Maar school begint maandag dus dan zou hij het vast al gedaan hebben… hmm ik wacht de poll even af haha

Is er anders geen Facebook verkoopgroep van je stad/dorp? Plaats anders daar ook even een oproep of iemand nog een goede goedkope fiets over heeft omdat die van jou gejat is. Of een weggeefgroep maar daar krijg je wel echt barrels denk ik.

2 likes

Dat vind ik heel lief van je! Hij is er vast blij mee. Veel plezier :smiley:

Vragen of je hem mag overkopen kan altijd. Het is niet alsof je hem gratis van hem wil hebben. Gewoon een appje sturen van ‘‘Hey Piet, maandag start ik met mijn opleiding en ik zag dat jouw fiets nog in de tuin stond. Kan ik hem misschien van je overkopen? Mijne is namelijk net gestolen, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.’’
En als hij dan zegt nee sorry ik kom hem volgende week ophalen is er ook niets aan de hand toch. Niet geschoten is altijd mis! :blush:

5 likes

Ahh ja ik ga zoiets sturen! Niet geschoten is altijd mis inderdaad!

4 likes

Niks asociaals aan joh!
Hij is aso dat ie die fiets laat staan, haha.

1 like

Aah dit is zo lief en attent van je! Ik hoop dat jullie een hele leuke avond zullen hebben.

Gerelateerd hieraan, maar net juist anders. Mijn zwager wordt 40 dit jaar, is best een mijlpaal natuurlijk en hij doet zelf niet zo snel iets groots met zijn verjaardag omdat hij heel bescheiden is. Maar hij houdt altijd wel van feestjes. Maar zijn vriendin zou hem nou nooit eens in het zonnetje zetten, terwijl hij wel altijd heel veel voor haar doet (ook op verjaardagen zodat zij lekker bij haar familie kan chillen en zo). Ik vind dat echt sneu. Nu wil mijn vriend misschien even iets bijzonders voor z’n broer doen, maar ja mogelijk passeer je die vriendin dan weer een beetje grof.

2 likes

Ik wilde hem eigenlijk gewoon even lenen maar de ketting is er af, dus dat moet ie eerst laten repareren. Of er op leggen. Dus ik denk dat hij het daarom heeft uitgesteld, want verder is het echt een lekkere fiets

1 like

Als de vriendin toch niet van plan is om iets te regelen, dan wordt ze toch niet gepasseerd? Ik vind dat je dit als broer best wel kan organiseren nadat je weet dat zij niks van plan was.

1 like

Ik heb nu 2 flessen douchegel staan in de douche en die ruiken allebei naar vloeibare snoepjes. Zegt dit iets over mij? :laughing:

Ja twee is niet veel maar ik ben niet het type die er vet veel op voorraad heeft ofzo. Normaal is 1 wel genoeg.

1 like

Abort mission: fiets is niet eens van hem maar van een ander. Maar wel schijnbaar een oude. Dus wie weet

1 like

En wat zijn ze trots op haar in de Jordaan! :smirk:

4 likes

Ja vind ik eigenlijk ook wel hoor… Maar misschien zou mijn vriend haar wel kunnen inlichten over een idee zodat ze mee kan doen als ze wil. Maar goed op zich vind ik dat mijn vriend er te moeilijk over denkt, hij is zijn broer dus boeien als je iets wil regelen eigenlijk. Als ik iets voor mijn zus zou willen doen, zou ik dat ook gewoon doen.