Ik werd vandaag 16!!! geschat… (ben 25)
Zegt dit iets over mij of over de persoon die de schatting maakte
Ik had altijd een enorme hekel aan die in-ear oordopjes, maar ik heb dus nu nieuwe gekocht en daar zitten ook van die kleinere rubberen dingetjes bij en nu blijven die dingen wel gewoon goed zitten. ️
Met versturen een keer gedoe gehad met zalando. Zou daar nooit aangekomen zijn en kom dan geen briefje van bewijs verzending uit. Gelukkig na enige tijd toch opgelost.
Ik snapte dus niet hoe mijn huis precies in elkaar zat want bij de wc zit een raam en daarachter is een lamp, maar ik snapte niet van welke ruimte. Het is dus de gang, haha. Zat net lekker te poepen toen mn huisgenoot binnenkwam en toen viel het kwartje
ik heb mianserin —> lerivon is de brand name
nou, voor mij echt een life saver. ik heb ongeveer 4 jaar lang bijna niet of niet goed kunnen slapen
en nu gebruik ik dit wanneer het nodig is. ik gebruik 10mg en dat is al genoeg. het is heerlijk voor doorslapen en ik heb geen bijwerkingen. je mag ook stoppen en weer beginnen wanneer je wilt, althans, dat zegt mijn psychiater. Aanrader!
Ik heb mezelf gewogen hahah ik ben 5KG zwaarder dan toen ik vertrok, gelukkig weet ik wel dat ik echt niet 5kg vet aan kom in een weekje, maar oei. Gelijk weer normaal eten, ik haal de rol oreo’s en pringles maar even uit m’n tas…
Drie keer raden wie er bij mij uit kwam
Ik wilde vandaag werken aan mijn laatste studieopdracht. Hele dag geen motivatie.
Nu opeens wel maar ik moet over een uur weg en mij nog helemaal klaarmaken. Nu heeft het geen zin meer haha
OMGG echt wat is dat voor opmerking? dat is toch ook de bedoeling… Hahahah kutwijf. Tegen mij zei iemand ’ ik zie dat je erg veel onzuiverheden hebt, gebruik je de juiste verzorging?’ Echt heel erg pijnlijk om tegen iemand te zeggen zo even tussendoor bij de kassa
Wat een trut!
ja ik had helaas ook geen goede comeback toen ze dat zei
Gemiste kans. Maarja, als iemand zoiets tegen je zegt, snap ik het best als even met je bek vol tanden staat.
Ze hoeft het maar 1x tegen de verkeerde te zeggen en die zal vervolgens haar de huid zo erg vol schelden, dat die ook onzuiver wordt. (Hihaho)
Ik heb heel mijn leven al breekbaar, dun haar waardoor het veel pluizig is. Toch wil ik geen kort pittig kapsel en ik heb nooit nuttig advies gekregen van iemand. Inmiddels had ik mijn haar maar eenmaal geaccepteerd. Tot ik vorige week een keratine behandeling heb laten doen bij de kapper. Net mijn haar voor het eerst gewassen en gedroogd. En daarna moest ik huilen van geluk. Mijn haar zit echt zo mooi? Waarom leer ik dit pas op mijn 27e? Vanaf nu fabulous hair
Donderstraal genietos!
Alleen heeft hij vandaag zijn ogen laten laseren en mag de aankomende 2/3 weken geen zware ‘inspanningen’ verichten. Jammer weer dit.
Het klinkt als een beschrijving van mijn haar, dus ik ben ook benieuwd naar de vraag van @HvO
Wil je heel misschien foto’s delen?
Direct na de behandeling wel, maar nu ik het op mijn ‘gebruikelijke’ manier gefohnt heb niet. Maar dit is zoveel beter dan alle kanten op.
Sorry, ik zit in het buitenland en heb superslecht internet.
Yessssss ik heb werk!
Aan de mensen uit het onderwijs, is dat in Nederlands ook zo lastig om vast werk te vinden? Altijd wachten tot eind augustus… En dan heb ik nog geluk, heel wat mensen die ik ken hebben weer geen werk
Onzekerheidsgeratel
Ik heb het ergens lastig mee en ik heb hier al vaker over mijn onzekerheden gepraat maar ik moet het echt even kwijt, vandaar in een spoiler. Normaal praat ik over mijn problemen met een goede vriendin van me, A., maar dit is iets waar zij in verweven zit dus ik durf er niet echt over te praten tegen haar.
Ik ben ondertussen bijna 4 jaar single, ben in die 4 jaar 2x iemand tegen gekomen die ik wel leuk vond, maar zelf contact gezocht. Ik ben in die 4 jaar nooit iemand leuks vanzelf tegengekomen, iemand die me wil. En ik heb het daar vaak moeilijk mee maar probeer dat meestal weg te stoppen.
Maar nu is A. een paar maand single en zij krijgt zo ongelofelijk veel aandacht van jongens dat het mijn onzekerheid enorm voedt.
We doen vaak dingen samen, en in die tijd dat we samen zijn, wordt ze zó vaak aangesproken door jongens die geïnteresseerd zijn. Echt van die oprecht goede jongens, niet van die klootzakken. En ik sta er meestal maar naast als een zak patatten. Ze is ook het typische beeld dat veel mannen knap vinden: blond, slank, blauwe ogen, mooie en lieve uitstraling. Ik vind haar zelf ook super knap. En ze is ook geweldig, en ze verdient het beste.
Nu afgelopen maanden krijgt ze dus van overal aandacht van jongens: jongens die haar aanspreken, oude vlammen die terug een bericht sturen, …
Ze is daar dus vaak over bezig tegen mij, ze stuurt berichten naar verschillende jongens die duidelijk geïnteresseerd in haar zijn. En ik vind dat leuk voor haar, maar het steekt zo ongelofelijk veel naar mij toe. Ik wil ook niet dat ze haar schuldig voelt of zo omdat ik me zo voel, dus ik heb het gevoel dat ik er niet echt over kan praten tegen haar.
Ik word nooit aangesproken, als ik ooit eens interesse heb in iemand dan is het niet wederzijds of als ze dan interesse hebben zijn het ofwel klootzakken ofwel zijn ze me na een tijdje beu. Dit gaat al 4 jaar zo en ik voel me er soms zo ongelofelijk eenzaam door. Dat het maar niet wil lukken bij mij en dat het bij haar in 1 vingerknip gaat, en dan ook echt super veel jongens die haar willen.
Een paar maand geleden kwam zelfs een jongen naar mij toe om haar naam te vragen… wel dat steekt echt dan.
Nu zitten we ook samen te studeren in de bib en is er hier ook een jongen waarmee ze nudes stuurt enzo. Vind ik ook heel leuk voor haar maar het is zo ontzettend confronterend.
Als ik er dan over praten tegen iemand, krijg ik weer die standaard antwoorden dat ik wel mooi en leuk ben en dat er wel iemand op m’n pad komt, maar ondertussen geloof ik daar echt niks meer van. Ik ben het zo beu om alleen te zijn en mis ook enorm die genegenheid. En het doet gewoon zoveel pijn om zo ongewild te zijn.
Ik begin mezelf ook steeds lelijker en lelijker te vinden, al helemaal naast haar. En het is niet dat dit 1x gebeurt met haar maar echt constant. Ze kan ook met gemak van de een naar de ander gaan (waar ik totaal niet over oordeel trouwens, ik zou hetzelfde doen) terwijl ik al blij mag zijn als ik dat 1x in het jaar heb.
En ik weet wel dat het met zelfliefde heeft te maken, maar zelfs in periodes waar ik me goed voel over mezelf en er niet aan denk, gebeurt er helemaal niks.
Ik heb echt het gevoel dat er iets mis is met mezelf, maar ik voel me er ook gewoon waardeloos, dik en lelijk door.
Ik wil graag terug naar een psycholoog gaan maar dat kan pas na mijn herexamens. Maar ondertussen word ik iedere dag met de situatie geconfronteerd en op sommige momenten kan ik wel in janken uitbarsten omdat ik me er zo slecht door voel.
Volgens mij heb ik een afstotende, negatieve uitstraling of zo.
Ik weet gewoon oprecht niet wat ik er nog kan aan doen want ik heb mezelf al zoveel periodes gegeven zonder mannelijk contact zelf op te zoeken en aan mezelf te werken maar ik blijf steeds hier terug belanden.
Ik blijf gewoon hopen ik wel iemand zal ontmoeten, maar naarmate de tijd verloopt, zie ik die kans steeds kleiner en kleiner worden. Ik geloof er gewoon oprecht niet meer in.
A. heeft nu in 3 maanden meer interesse gehad door jongens dan ik in 4 jaar, en dat vreet echt zo hard aan me.
Ik weet ook niet wat ik met dit bericht wil bereiken of wat voor antwoord ik wil, ik voel me gewoon zo super kut.