Ik denk dat ze haar eigen vet in haar bil laat spuiten! Die Kelly van temptation island (jaja, ook kwaliteitstelevisie) heeft dat ook gedaan en heeft ook zo’n onnatuurlijke kont.
Deze foto blijft mijn lievelings.
Hmm. Er gaat even verderop zo een lucht alarm af. Gaat denk iets mis ergens. Ach ja. Tijd om te douchen
Ik ga zo maar weer eens verder met mijn carrière als Pokémon Trainer. Ben benieuwd hoeveel mensen er nu rondlopen.
Waarom zijn de supermarkten pas om 12.00 open. IK WIL VERSE BROODJES VAN DE LAIDEL
Ik heb zelf nachtlenzen (ook hard) en die krijg ik er beter uit als ik wat vloeistof in mijn oog drup voor ik 't zuignapje erbij pak. Misschien helpt dat bij jou ook?
OK Mensen laatste twee dagen dat ik aan mijn ### scriptie moet werken, bid voor me als je wil en stuur me weg als je me hier ziet.
@Jumpsuit omg nu heb ik dat filmpje bekeken en wil ik meer weten over die taylor swift/kanye gate haha
Ik zag net dit filmpje en ik ga echt stuk hahahaha vooral dat het zo lang doorgaat
Succes!!! Denk aan de opluchting als je hem ingeleverd hebt, dat is zo dichtbij, je kunt het!
Ik kan er niet bij hoe zij kan denken dat Kim’s lichaam natuurlijk is. Alles is nep aan haar. Als zelfs heel bekend Nederland laat zijn/haar lichaam verbouwen, kan niemand mij wijsmaken dat de Kardashians de grote uitzonderingen zijn.
Het is als ik trouwens.
Succes en sterkte! Je bent er bijnaaaaaaa!
Ik draag zelf harde lenzen, maar gebruik niet het zuignapje, krijg ze er redelijk makkelijk uit met mijn vingers. Was het niet erg wennnen, met het zuignapje?
Deed net boodschappen en wilde dan direct tandpasta meenemen want heb niks meer, zo goor. Uiteraard tandpasta vergeten gahh
Omgggg ik had net een katje op bezoek in mijn appartement ik had de schuifdeur naar mijn balkon op een kiertje laten staan terwijl ik in de douche zat, en toen ik uit de badkamer kwam stond daar opeens een zwart-wit katje
ik schrok wel dus heb wel geroepen dat ze weg moest gaan (eerst gevraagd wat ze hier deed lol). Ik wou al zo graag een kat en nu nog meer, maar kan helaas niet
Heb net nee gezegd tegen oppassen op mijn kleine neefje, maar ik had gewoon echt geen zin en andere plannen voor vandaag, en nu voel ik me schuldig…
Ahw wat spannend ! Veel plezier / succes.
Gister terug gekomen van vakantie. Het was erg leuk, maar had met mijzelf afgesproken minder op de bank te hangen en minder te snoepen… rara wat ben ik nu aan het doen.
@ezw Spannend zeg! Hopelijk is het fijn.
Ik ben op vakantie met vriendinnetje en ze heeft nu ruzie/ een discussie met haar vriend over de telefoon. En je hoort alles, want zo groot is het appartement niet. Voel me nu echt zo’n ramptoerist