Wat je even kwijt wilt #5

Is hier iemand die Keeping up with the Kardashians volgt? Waar kan ik dat het beste kijken? Heb geen VPN haha.

Zijn gisteraaf thuisgekomen van vakantie. Zo
fijn om lekker thuis te komen in een schoon huis. :heart:

2 likes

Ik heb een discussie met een vriendin over Kim K en ik word er een beetje pissig van.
Voor mij is het overduidelijk dat Kim K/Kylie Jenner plastische chirurgie hebben gedaan, zeker als je before/after foto’s bekijkt. Zo’n extreme heupen, kont en tetten die buitenproportioneel groot zijn, lijken me niet natuurlijk. Tuurlijk bestaan er vrouwen met enorme curves maar de Kardashians vind ik nogal ongeloofwaardig.
Een vriendin van me beweert dat je dit echt wel kan bereiken met de juiste voeding en training… ze zegt dat ik er niet zo moet over speculeren. Maar kom op… hoe kan je nu denken dat je met goed eten en sporten: van foto 1 naar foto 2 kan gaan:

Denken er hier nog mensen dat haar lichaam helemaal natuurlijk is? Want ik wil echt begrijpen waarom mijn vriendin zo denkt.

5 likes

Misschien is Kim K haar grote voorbeeld en wil ze daarom dat het echt is? De mogelijkheid open houden dat het ook voor haar bereikbaar zou zijn? Is maar een gissing, ken jouw hele vriendin verder niet.

Edit: ik denk trouwens NIET dat het allemaal moeder natuur is bij hen.

2 likes

Sowieso chirurgie!
Het is echt niet mogelijk om zo specifiek op bepaalde plekken vet/spier op te slaan en op andere plekken helemaal niks.

6 likes

Op ventlyfe staat de allernieuwste aflevering.

1 like

Ja dat dacht ik ook al…

@Revelry ik denk niet dat Kim K haar grote voorbeeld is maar ze is zelf wel nogal met voeding en sport bezig dus ik denk dat ze een beetje hoopt dat je met voeding en sport alles kan bereiken? Want ze is ook heel onzeker over haar lichaam omdat ze net als ik (mij? Wat is grammaticaal juist hier?) wat voller is en daar enorm mee worstelt.

Pfoe ben blij dat jullie hetzelfde denken als mij, ik begon al te twijfelen aan mezelf :sweat_smile:

1 like

Ik keek dit stuk en bij 4:57, dat kleurverschil tussen het hoofd en decolleté van Khloe. Zo’n roze/witte huid en dan zo’n geel gebronsd hoofd erboven. Lijkt alsof ze een leverziekte heeft. Zou me zo vies voelen met zo’n bakkes vol make-up. Niet dat ik ervan opkeek.
3 likes

Ik denk dat ze haar eigen vet in haar bil laat spuiten! Die Kelly van temptation island (jaja, ook kwaliteitstelevisie) heeft dat ook gedaan en heeft ook zo’n onnatuurlijke kont.

2 likes

image

Deze foto blijft mijn lievelings.

22 likes

Hmm. Er gaat even verderop zo een lucht alarm af. Gaat denk iets mis ergens. Ach ja. Tijd om te douchen

2 likes

@Damnatio ik heb die ook! In het lichtpaars. Van de H&M? Ik ga hem aandoen op de bruiloft van mn vader.

1 like

Ik ga zo maar weer eens verder met mijn carrière als Pokémon Trainer. Ben benieuwd hoeveel mensen er nu rondlopen.

5 likes

Waarom zijn de supermarkten pas om 12.00 open. IK WIL VERSE BROODJES VAN DE LAIDEL

7 likes

Ik heb zelf nachtlenzen (ook hard) en die krijg ik er beter uit als ik wat vloeistof in mijn oog drup voor ik 't zuignapje erbij pak. Misschien helpt dat bij jou ook?

1 like

OK Mensen laatste twee dagen dat ik aan mijn ### scriptie moet werken, bid voor me als je wil en stuur me weg als je me hier ziet.
:sob::sob::sob:

9 likes

@Jumpsuit omg nu heb ik dat filmpje bekeken en wil ik meer weten over die taylor swift/kanye gate haha

Ik zag net dit filmpje en ik ga echt stuk hahahaha vooral dat het zo lang doorgaat

3 likes

Succes!!! Denk aan de opluchting als je hem ingeleverd hebt, dat is zo dichtbij, je kunt het! :muscle:

1 like

Ik kan er niet bij hoe zij kan denken dat Kim’s lichaam natuurlijk is. Alles is nep aan haar. Als zelfs heel bekend Nederland laat zijn/haar lichaam verbouwen, kan niemand mij wijsmaken dat de Kardashians de grote uitzonderingen zijn.

Het is als ik trouwens.

2 likes

Succes en sterkte! Je bent er bijnaaaaaaa!

1 like