Wat je even kwijt wilt #5

Ah sneu voor jou!
Je bent altijd welkom he :joy:

1 like

Ja ik ben er steeds om 20.30 maar dan is er niemand …

1 like

Morgen wel

1 like

WHOOOT DIKKE REGEN EN ONWEER.
Helemaal happy net in de auto door de weilanden naar huis gereden.
Loooove iy

6 likes

Awh heel naar dat je je zo voelt. Je bent niet dik lelijk etc. Ik ken je niet maar ik wil niet dat jij zo over jezelf denkt. Heel toevallig plaatste ik ook een bericht hoe anderen dat toch doen, dat iemand interesse in je krijgt en met je samen wilt leven. (Toen had ik je bericht nog niet gelezen, sorry). En ja de een heeft veel meer makkelijk mannelijk contact dan de ander, maar dat betekent niet dat niemand jou leuk zal vinden. Op ieder potje past een dekseltje en dat denk ik oprecht al heb ik er zelf ook nog moeite mee. Wees alsjeblieft gelukkig met jezelf, jij bent hierin het belangrijkste :orange_heart:

2 likes

De laatste tijd bekruipt het gevoel van eenzaamheid me steeds meer. Ik heb deze vakantie bijna geen een vriend(in) gezien, en niemand neemt ook initiatief om iets te ondernemen met mij, wat ik zelf ook erg moeilijk vind om uit mezelf te doen. Ik vraag wel af en toe aan vriendinnen of in groepsapps of iemand iets leuks wilt doen of op stap, maar daar komt dan niet echt iets concreets uit. Vanavond is er een feestje in de stad, en ik vroeg vanmiddag in de chat met wat meiden (niet hele goede vriendinnen van mij, wel onderling goede vriendschappen zeg maar) of zij op stap gingen. Ze zeiden “ja! Jij ook?”. Ik wil dan ook heel graag, maar ik vind het dan heel lastig om te moeten vragen of ik met hun mee kan zeg maar. Snapt iemand dit? Ik heb me hier vanavond zo druk om gemaakt dat ik maar in bed ben blijven liggen :frowning:
Ik heb nooit echt het gevoel alsof mensen graag hebben dat ik erbij ben.

1 like

Haha, ik lig nu in bed, en het regent hier ook zo hard. Wordt er helemaal rustig van :heart:

2 likes

Kut ik klikte hier op ja van ‘ja doe!’ maar had de vraag niet goed gelezen, dus nee niet raar en vooral doen.

1 like

Ik ben boos en verdrietig.

Hahaha dankjewel! Ik heb het inderdaad gedaan en mocht de fiets hebbn

5 likes

Ja heel vaak. Noem het dan bij mezelf “het woord van de dag” :sweat_smile:

1 like

Aaaah toppie! Kan je in ieder geval op pad

Dit is herkenbaar voor mij. In het eenzaamheidstopic hebben mensen soortgelijke verhalen gedeeld. Misschien heb je er wat aan?

1 like

Ik vind het nadat ik dit heb gelezen echt dapper dat je me een berichtje stuurde! :heart:

1 like

Moest me vanochtend heel erg haasten, heb toen m’n nachtbeugel op het aanrecht gezet, ben me gaan klaar maken en heb daarna snel het aanrecht leeg gemaakt. Hele dag niet meer aan gedacht, tot ik net naar bed wilde gaan en die beugel weer in wilde doen. Ben dus naar beneden gerend en heb alles uit de prullenbak gehaald (met afval van een week!) en heb die beugel niet gevonden… Raakte helemaal in paniek en moest huilen want het komt nu financieel helemaal niet uit om een nieuwe beugel te laten maken en voel me gewoon down.
Wilde toen iets lekkers eten om de pijn te verzachten en die stomme beugel lag gewoon daaaaar, in mijn snoepkast!!!

13 likes

Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd.

3 likes

Heb je toevallig een linkje? Kan het niet vinden. Of is het members only? Kan ook zijn dat ik het topic laatst een keer op negeren heb gezet omdat ik het te confronterend vond.

@anon44204370 Gatverdammeeee ontvrienden die handel. Doe je dr nog eenplezier mee ook want zze dacht vast dat zealleenmaar mensen inhaar lijst had die dat superschattig vinden. (bestaan die?)

@Nidorina Hee terug uit Praag? Waar in Nederland nu en wat ga je doen? :slight_smile:

1 like

Het voelt nogsteeds hier alsof ikniemand ken:( wil graag eenlijst van alle forummers met huidige naam en vroegere EGF-naam :frowning: :frowning: :frowning:

3 likes

Ik herken dit heel erg. Welke regio woon je?

1 like