Wat je even kwijt wilt #5

Dit heb ik ook al een keer meegemaakt. Zo irritant! Heb je al contact met Post NL opgenomen?

Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) deze week mijn baan opzeggen en ik voel me daar serieus zenuwachtig over. Het is nu erg druk bij ons op het werk, dus ik weet dat het ongelegen komt voor mijn werkgever:(

3 likes

De baby van mijn schoonzusje is pas net geboren, maar zie nu al dat het een Rob Geus kind is…

25 likes

Iets met kaas. Veel kaas.

1 like

Ja ze zeggen in Belgiƫ ook dat er een tekort is maar dat is vooral in Brussel en Antwerpen en daar woon ik niet in de buurt.
Dat is inderdaad zo! Ik heb elk jaar wel gewoon werk omdat ze mij kennen maar het is steeds afwachten bij welke leeftijd en welke school

1 like

Ik heb mijn rijbewijs een paar maanden nu, en ik ben eigenlijk gaan lessen omdat ik nog studeerde en daardoor genoeg tijd ervoor had en was bang dat als ik eenmaal zou werken ik het niet zo snel meer zou doen. Heb nu alleen zelf geen motor, ik leen er af en toe eentje als ik wil rijden maar ik wil wel over een tijdje een eigen kopen als mn leven iets meer is gestabiliseerd haha. En qua lessen, ja heb wel aardig wat lessen gehad maar de een heeft er iets meer gevoel voor dan de ander dus dat verschilt ook weer. Vind het wel een goede investering! Als ik een motor zou hebben zou ik hem voornamelijk voor het plezier in de weekenden rijden en ook naar werk om files te omzeilen

1 like

Logisch toch dat je daar nerveus voor bent. Houd voor ogen dan het jou keus is en het alleen maar beter voor je wordt. <3

1 like

Achteraf bleek het pakket toch bij de buren te liggen. De bezorger was vergeten een briefje bij mij in de brievenbus te doen.

In een andere situatie was het pakket wel kwijt, toen heb ik netjes m’n geld teruggekregen + extra korting zodat ik mijn bestelling opnieuw kon plaatsen.

Bedankt voor je lieve reactie !

1 like

Ik betaal elke maand meer dan 100 euro voor mijn zorgverzekering waar ik nooit gebruik van maak en nu moet ik naar de kaakchirurg en moet ik natuurlijk zelf alles betalen … eigen risico.

Ik ben helemaal voor ons systeem maar op zo’n moment is het toch wel echt even zuur. :cry:

4 likes

Ik heb een kater boehoe drink ook eens wijntjes met een vriendin

Nee hoor, moet een verstandskies laten trekken. Dat kost niet meer dan €485. Dus moet het gewoon helemaal zelf betalen. Dankje!

1 like

Ik heb hetzelfde, zo raar! Het pakketje zou vanochtend om 10.45 afgeleverd zijn. Ik heb meteen PostNL gebeld, en die zeggen dat de postbode waarschijnlijk het verkeerde pakketje heeft gescand. Hij zou vandaag of maandag binnen moeten zijn, anders moet ik bellen met de afzender.

Ik lig op bed te wachten tot mn pakketjes komen en daarna ga ik voor een dag naar zeeland, haha. Even thuis eten. Denk dat de trein bijna net zo duur is als mn eten hier, maarja

@Mhysa @HvO een baaldag. Alles ging mis, verkeerde busstop, 35 min in de kou moeten wachten. Toen ik thuis kwam was er niemand en tijdens het koken ging alles mis. :persevere:

Zeler weten. Ik heb even flink gehuild en daarna gaan slapen. Ik blijf positief vandaag. Je bent lief!

Ik weet even niet in welk topic ik dit het best kwijt kan dus doe het maar hier maar ik heb vandaag even een hoogtepunt wbt zelfliefde bereikt (hmmm misschien dat topic).
Ik heb vandaag precies 6 maanden geen alcohol gedronken en heb in die 6 maanden zo hard aan m’n problemen gewerkt en vaak genoeg heb ik gedacht dat het allemaal geen zak uitmaakte en niks hielp maar nu kan ik een groot verschil zien. Ben vaak uit m’n comfort zone getreden en heb zo veel dingen die ik jarenlang vermeed nu wel gedaan, heb nieuwe mensen leren kennen, andere mensen laten gaan en denk dat ik een wat betere vriendin ben geworden. Maar het fijnste is misschien wel dat ik mezelf weer wat leuker ben gaan vinden en dat ik het voor het eerst in jaren niet meer zo erg vind om in mijn eigen leven de hoofdrol te spelen. Dus om mij te zijn. Ik heb weer interesse in dingen doen, om wat creatiever te zijn, om te lezen en om nieuwe dingen te proberen.
Er is nog wel genoeg mis en voel me vaak genoeg vaal, miezerig en mislukt maar vaak genoeg zijn er ook betere momenten.

Het voelt een beetje alsof ik nu het lot aan het tarten ben door dit te schrijven want eigenlijk ā€˜mag’ ik mezelf niet zo voelen en moet ik mezelf constant slecht voelen en gaat het straks weer allemaal maar kan er niks aan doen. Voel me vandaag gewoon goed. In mijn directe omgeving weten maar weinig mensen hiervan en al helemaal niet hoe erg t was/is en ik kan het daar dus niet kwijt dus doe het maar even hier.

39 likes

Vorige week vriendin: zullen we samen wat gaan eten maandag
Zelfde vriendin vandaag: ik ga wel mee…ben wel op dieet hihi

:roll_eyes:

4 likes

Ja dat klopt hahaha ik heb hem 100 euro omhoog gezet maar denk dat de behandeling om en nabij de 200 euro zal kosten. Is natuurlijk ook geen enorm ingrijpende operatie ofzo. Voelt nog vervelender omdat ik totaal geen last heb van die kies maar ja de tandarts knows best.
Snap wel wat je zegt trouwens haha en in die gevallen zou het me al minder pijn doen. Als ik bijvoorbeeld geopereerd moest worden aan mijn blinde darm, om van een helse pijn af te komen, dan betaal ik liever mijn eigen risico dan voor dit gevalletje.

Verder sta ik, nogmaals, wel achter ons systeem. Zorg moet namelijk voor iedereen beschikbaar zijn en daar zorgen we nu wel voor. Stel je voor dat je hartstikke ziek wordt, dat je ontdekt dat je kanker hebt bijvoorbeeld, en dat je je dan ook nog enorm zorgen moet maken over geld …

3 likes

Ik hoef er maar 1. Snap niet echt wat je met je verhaal wilt zeggen haha?

Voor mij is het gewoon kut dat ik 1) iets moet laten doen wat ik heel eng vind en 2) daar ook nog een flinke smak geld voor moet betalen en 3) het verder op het moment ook geen last weg neemt want ik heb er geen last van.
Ik heb een tandartsverzekering dus als hij het zelf had gekund was ik goedkoper uit geweest.
Fijn dat het voor jou gunstig uit viel :sweat_smile:???