Ik ga vanavond met mn broers en zussen eten. Zoveel zin in. Lang geleden dat we compleet waren
Als je je verjaardag viert vanaf 20.30 uur is het dan gebruikelijk om taart te serveren? Ik lust altijd wel taart dus ik ben zelf geen goede graadmeter.
Zeker, ik ga (laat) ontbijten met het eten van gisteravond. Positief denken en het huis opruimen en gezellig maken. Hoop dat jij ook een fijne dag hebt!
O ja 20.30 u natuurlijk!
Dat klinkt lekker
Haar eigen risico staat op 485 en waarschijnlijk is de behandeling niet zo duur (zegt ze net)
Ja als ik naar mijn familie kijk is er grote kans dat ze eerst een kopje koffie/thee willen, dus dan serveer ik er nog taart bij. Daarna gaan de hapjes en flessen wijn en dergelijke op tafel!
Dat klopt hier ook wel trouwens, in de randstad is er meer tekort dan op het platteland. Helpt ook niet dat je als leraar zo bar slecht verdient dat je je het niet kunt veroorloven om in de stad te wonen.
Sorry maar je post kwam niet zo leuk over, was misschien mijn verkeerde interpretatie dan. Dankjewel.
Nee maar ik betaal gewoon de volledige behandeling dat is ook wat ik zei.
Mijn eigen risico staat op 485, stel de behandeling is 200, dan kost de behandeling mij 200. En dat vind ik even kut omdat ik elke maand al 110 euro betaal en nooit zorg nodig heb. En daarna heb ik ook al twee x gezegd dat ik wel achter het systeem sta haha.
Weg ivm privacy
Hij is half afgebroken, dus stuk kies weg maar de wortel er nog in ofzo? Heb er totaal geen last van haha maar de tandarts zei dus dat het echt niet verstandig was om hem te laten zitten.
Heb hem al meer dan twee jaar denk ik maar ik geloof mijn tandarts wel, is een hele leuke man (mijn oude, hij heeft nu een jonge partner, die vind ik niet leuk hahaha).
what the fuck, mijne waren 80 euro, ben dan wel heel blij met het Belgische systeem
Vraagje. Ik houd expres mijn tandartsverzekering aan omdat er de mogelijkheid is dat ik verstandskiezen moet laten trekken. Maar dat valt dus niet altijd onder je tandartsverzekering?
Ik vind het eigen risico eigenlijk gewoon veel te hoog.
Alleen als je tandarts het uitvoert maar dat kunnen ze lang niet altijd. Ligt aan de stand van de kiezen e.d. Bij mij kan hij geen druk zetten omdat mijn kies dan breekt, die is te zwak. Dan moet je naar het ziekenhuis en valt het dus onder je basisverzekering.
Als je het bij de kaakchirurg moet laten doen sowieso niet. Bij mij moest mijn verstandskies eruit gesneden worden (1 kies) en moest €289,- betalen, omdat ik nog niks van mijn eigen risico had verbruikt.
Bedankt voor dit bericht hahaha nu weet ik wat ik kan verwachten … kan ik me vast voorbereiden.
Hahah ja ik moest ook even slikken toen ik die rekening kreeg . Bij mij moest hij er echt uit gesneden worden, want lag nog compleet onder mijn tandvlees. Misschien scheelt dat ook?
Ik ben dit weekend in Delft. Waar kan je leuk uit gaan?!
Liever dit eigen risico (heb ‘m zelf altijd op de max) dan dat de verzekering nog eens een paar honderd euro hoger is per jaar, want dat is denk ik het alternatief.