Brabant! Jij?
Heel herkenbaar. Vooral dat gedeelte over appen in een groepsapp en dan de reactie ‘Ja, jij ook?’ Ik voel me dan te veel en wil me niet opdringen door te vragen of ik mee mag ofzo. Geen advies dus van mij, maar snap je gevoel…
Utrecht! Anders kwam ik je uit je sleur halen!
Heel herkenbaar!
Dankjulliewel voor jullie antwoord, is echt heel lief. En ondanks ik het fijn vind dat ik er niet alleen in sta, gun ik jullie ook allemaal iemand die het waard is
@EllaFitzgerald @Zemraluani @VeresPalne @Koffiekopje @anon98052296 @Virago @Alpacamybags
Het moment, dat je net lekker ligt als burrito op bed, en je blaas besluit dat je moet plassen.
Ja dat heb ik ook nodig!
Ik ben echt zoveel linkjes verloren tussen EGF, Instagram en hier.
Heb echt geeen idee wie wie is
Ik snap je heel goed, ik heb vaak hetzelfde gevoel. Maar ik vind het al heel knap dat je ze een berichtje hebt gestuurd!
Hahahahahaha burrito.
Dat vind ik leuk😂
Chips gegeten in bed > kruimels > spijt
En ik wil het NU
Ik ben niet thuis en krijg snapchats dat mijn dronken huisgenoten met mijn racefiets (die in de gang staat) op hun nek rondparaderen ??! Lazer eens heel gauw op heb via de app gezegd dat ze eraf moeten blijven, als ie in de weg staat moeten ze m maar in mn kamer zetten. Ronduit asociaal. Er is vorig jaar ook al iemand van MIJN skateboard geflikkerd toen er weer eens werd gezopen, en die stond gewoon in mijn kamer (was ook niet thuis). Die gast moest in t gips, eigen schuld. Blijf gewoon met je tengels van mijn spullen af
Iemand feliciteerde me net met mn plato-lidmaatschap hahaha, echt heel leuk. En nu ga ik friet halen bij de mac
Nee nooit, mijn huisgenoten mogen met toestemming ook best mijn kamer in om iets te pakken, of vrienden die een slaapplek nodig hebben (dan laten huisgenoten ze door de voordeur binnen). Het is ook na dat skateboard niet meer voorgekomen, maar een paar van mijn huisgenoten worden gewoon zo dom/baldadig/asociaal van een paar biertjes. Mega irritant dat spullen in gemeenschappelijke ruimtes dan ook al niet meer veilig zijn
Ik heb zoooon zere voeten, ik kon echt niet meer naar de mac lopen. En ik ben zo thuis maar het doet zo een pijn dus ik loop echt traag traag traag
Introweek denk ik
Heb bijna elke dag 20.000 stappen gezet en ik ben dat zo niet gewend
Heb er nu sinds 00:00 al 7000 gezet
Ik ben bijna thuis en dan ga ik douchen en slapen. Ik had allang thuis kunnen zijn maar ik neem steeds pauze onderweg
Ik snap niet waarom ik dronken ben van een wijntje en het regent en iemand achtervolgt me
Ben je bijna thuis?