Wat je even kwijt wilt #5

Ik begrijp het, en ook dat afvallen vaak niet een kwestie is van ‘gewoon doen’. Wat naar dat je je er zo vervelend door voelt :disappointed:

Ik denk dat je er minder op let. Niet gemeen naar jou toe maar dit is misschien al de 5e “discussie” die ik lees buiten die 2 topics die jij noemt om.

8 likes

Als je een tijdje niet meer hebt meegepost op het forum is dat echt een beetje gek…

5 likes

Ah oke dan zou dat goed kunnen inderdaad… Ben ik er vast minder bewust van

1 like

Ik ga verhuizen en kom er net achter dat ik een inbouwkast op slot heb maar geen sleutel heb, er stond al 4 jaar een andere kast voor waardoor hij dus nooit open is geweest meer. Hij is wel ooit open geweest. Nu ben ik al een kwartier aan het googlen hoe ik het slot moet openmaken zonder sleutel, en dan word ik dus boos omdat het niet makkelijk is? Duhhh dat is de bedoeling van een slot. Heeft iemand tips? Het is een heel oud slot met zo’n dikke sleutel.

1 like

Is daar geen makkelijk youtube filmpje van haha. In films lukt het zo met een bobby pin

@Jauregui
Oke ik heb best vaak getwijfeld of ik dit wel zou zeggen maar bij deze.
Ik bepaal absoluut niet wie of wat hier post en wat mij betreft is echt iedereen hier superduper welkom. Echter denk ik dat je met je eet(stoornis)gerelateerde posts beter terecht kan op het forum van proud2bme bijvoorbeeld.
Ik onthoud eigenlijk echt nooit welke forummer wat zegt, ik weet nog net dat @Krabsalade dokter is en @Sabr warmte haat. Meer niet. Maar het valt mij echt enorm op dat je heel veel over eten, gewicht en gezondheid plaatst. Ik snap ook echt heel goed dat het fijn is om je ei kwijt te kunnen en dat je zelf waarschijnlijk ook veel struggled maar ik vind de posts dus best vaak … triggerend? Of een beetje naar ‘aanvoelen’. Ik heb zelf best wat overgewicht en merk dat ik me al een paar keer aangesproken heb gevoeld. Ik kan zo even geen voorbeed bedenken, sorry.
Ik denk dat het komt omdat gewicht voor hee vee mensen een gevoelig puntje is waaronder ook voor mij.

Ik hoop dat dit echt niet over komt als ‘ga weg’ want ik vind elke poster hier leuk maar misschien dat je met de betreffende posts ergens anders ook beter advies kunt krijgen & minder “bevestiging” naar je eetstoornis toe kunt krijgen. Verder vind ik je ook een hele lieve behulpzame forummer.

30 likes

Hij deed het opeens weer! Geen idee wat het probleem was maar bedankt in ieder geval voor je berichtje!

1 like

Hoewel het mij ook wel opvalt wil ik ook nog even zeggen dat ik je wél een gezellige forummer vind en dat je ook genoeg over andere dingen praat. Denk je dat het mogelijk is alleen in specifieke topics die daar over gaan over gewicht/eten te praten en voor de rest ‘gewoon’ mee te posten over andere dingen?

23 likes

Don’t think I am a stalker please maar … je post leuk mee in de blogger en vlogger topics, vandaag vroeg je je nog af of een priester ooit zou denken oh my god bij een biecht in real life (grappig!), je post gezellig in het vraag degene onder je topic, je voert interessante discussies over van allerlei onderwerpen. Je bent echt wel een waardevolle forummer die heus geen afstand hoeft te nemen. Het gaat puur over het gedeelte eten, gewicht en gezondheid en daarom dat ik ook opperde om dit wellicht op een ander forum te uiten.

Ik zie echt wel meer dan alleen eetstoornis! :heart:

37 likes

Wow ik lig in een hangmat in de Zwitserse alpen en het is vallende sterrennacht en heb er al 3 gezien! Super mooi

16 likes

Dat is @Daelyss. Die is fabulous geboren.

4 likes

Wat is dat nou voor onduidelijk bericht? De steek is niet gevaarlijker maar doet wel meer pijn dan van een gewone wesp. Oké, maar was hij allergisch dan? Waarom die trauma unit?

4 likes

Ja, need more info. Kan hier slecht mee dealen.

2 likes

He hier ben ik inderdaad! Had gisteren het huwelijk van mijn nicht en was bruidsmeisje.
@Bunnyslippers Dank je, ik doe mijn best hoor maar met een MUA gaat alles veel makkelijker.

3 likes

Die man was gewoon zo extra #dramaqueen #menallergie

3 likes

En uiteindelijk heeft dat beest hem niet eens gestoken maar is gewoon tegen hem aangevlogen.

1 like

Omg er is zo’n juice op werk op dit moment en ik baal zo erg dat ik vakantie heb. I LOVE JUICE
image

20 likes

Share the juice

9 likes

Ik ben serieus al langer dan uur mijn weave aan het uitkammen. Ik heb achterin mijn nek een enorme klit en ik weiger deze eruit te knippen oid

1 like