Leave in conditionner gebruiken en met een grove kam van punten naar wortel uitkammen.
Ik ga morgen op vakantie maar kijk nu al tegen de vakantie stress van mijn familie op
Ja haha ik voel je! Ik heb het forum op vakantie helemaal niet geopend en toen echt duizenden berichten erbij in zoveel topics
Ik zeg soms hallo met … of soms alleen met …
Meestal hallo met voornaam achternaam gewoon haha
Kan zeker. Misschien ben je dan een soort van over je vermoeidheid heen
In het dorp aan de overkant van de maas is er een of ander nieuw feestje (vanaf mijn huis een dikke 2km hemelsbreed) maar het lijkt wel alsof de bass hier in de straat staat. Niet normaal. Hoor ook gewoon perfect wat de dj zegt en dan heb ik mijn raam op kiep maar mijn rolluik ook wel gewoon dicht. Gok dat dit het laatste feestje is dat op die manier gehouden mag worden. Ofja hoop ik. Gaat ook steeds hard, zacht, hard. Het is op zich wel leuke muziek maar er zijn mensen die willen slapen zeg maar
Nooit gedacht dat ik zou zeggen blij te zijn met maandag. Dat hele zondagsgevoel vind ik zo vreselijk. Voel me gewoon zo gaar en vies, terwijl ik niks gedaan heb. Einde gezeur want klok sloeg 0.00. Shit ben nu mijn pantoffel kwijt terwijl mijn bentley weer veranderd in een courgette en mijn paard in een kat.
Had je kat laten veranderen in een alpaca dan had je deze zondag nog een beetje plezier gehad.
HAHA. Heb nu wel plezier. Ik ga morgen denk ik de kop van mijn kat op een alpaca photoshoppen.
wat gebeurd er met leave in conditioner… trekt dat uiteindelijk in je haar? Of blijft dat een beetje vettig oid
Het is inderdaad om je haar te hydrateren. Het kan bij jou vettig worden, abdres moet je het doen voor je je haar wast?
Bij mij werkt droogshampoo goed als ik klitten heb.
Ik ging net een oude date fbstalken en zag dat ie lid is van meerdere flat earth groepen?! Bullet dodged of nie?!?
Die domme pannenkoek lekker links laten liggen.
Ja haha is ook al twee jaar geleden inmiddels (ja ik verveelde me)
Ik kijk Belle and the Beast (de speelfilm) en ik vind het nog leuk ook. Wel jammer dat mijn voeten echt vet hard jeuken door die klote muggen.
Netflix is echt zo lekker bezig de laatste tijd. Ik kijk een nieuwe docu serie… Afflicted. Gaat over mensen met allemaal bijzondere ziektes (ziek worden van elektrische tijd bijv. enz). Echt super boeiend. Kijktip!
Vast niemand meer wakker? Naja kom van techno feestje en heb zin om te kletsen. Oke goed verhaal. Beter zet je een kop thee
Hoe was je feestje?