Wat je even kwijt wilt #5

Heel leuk. Was echt een ouderwetse Thuishaven. En zit nog in de mood van ‘wil nu nog een feestje’ :joy:

Mexicaan niet wakker? Maar zometeen lekker met een kop thee in bed liggen is ook lekker!

Mexicaan is op vakantie en hierdoor al 8 dagen niet gesproken (zal wel met zijn vriendin op vakantie zijn :frowning_face:). Zou hem bijna appen maar doe het niet. Lig inmiddels met thee en netlix in bed :dancingbanana:

Gecondoleerd. Ik herken je gedachten hierover en heb die zelf ook van tijd tot tijd. Ik vind het hele idee dat alles voor mij dan voor eeuwig stopt terwijl de wereld doorgaat echt verschrikkelijk (eng). Het geeft een soort error in mijn hoofd en voorstellingsvermogen. Ik weet helaas niet zo goed wat helpt. Op die momenten zou ik graag geloven dat ik na mijn dood mijn geliefden weer zal zien. Ik kan me voorstellen daar veel rust uit te kunnen halen. Ik probeer mezelf op die angstige momenten gerust te stellen met het idee dat ik zelf nooit bewust zal ervaren dat het is gestopt, maar dat ligt er ook aan wat jij je persoonlijk voorstelt bij de dood. In ieder geval wilde ik zeggen dat ik me iets kan voorstellen bij je gedachten. Het is oké om hier angstig over te zijn, maar wel heel vervelend. Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt.

3 likes

Ik heb weer slecht geslapen. Krijg er nu wel een hekel aan. Normaal slaap ik altijd echt goed.

Deze nacht gaat de boeken in. Heb zo slecht geslapen en er zit ook ergens een mug me uit te lachen.

Heb ook al slecht geslapen, ben kapot.
Was gisteren op Loveland en moet vandaag eerder beginnen op werk. De treinen rijden niet dus heb ook nog eens extra reistijd. Hopelijk ga ik vanavond op tijd naar bed

Hier nog een slechte slaper :dizzy_face:

Gecondoleerd en veel sterkte!!
En ik herken het wel!

Meehh vrienden zouden komen wielrennen vandaag: het regent fucking hard…

Succes vandaag!!

1 like

Ik heb het idee dat mijn layout er anders uitziet? Met name de inhoud van de topics.
Ik heb geen idee hoe ik het weer goed krijg. Ik zag ook nergens het hamburgerthema staan :frowning:

Edit: ik zie ook maar 8 categorieen staan, normaal zag ik ze standaard allemaal.

Edit 2: @Indolence succes vandaag!

3 likes

Succes met je eerste werkdag! Komt vast helemaal goed :slight_smile: :+1:

1 like

Zijn er veel die slecht hebben geslapen :frowning:

Hamburger is er niet meer voor zover ik begrepen heb. Ik heb nu battle axe gepakt, die lijkt er nog het meest op vind ik

Dank je! Nu de categorieen weer terugkrijgen en ik ben een tevreden mens.

Ik heb ook zoo slecht geslapen, lag om de 2 uur wakker :confused:

Wow zoveel mensen die slecht hebben geslapen. Heel veel succes vandaag en doe rustig aan. Morgen weer een dag hea!

2 likes

Omg waarom is het Hamburgerthema weg ik houd niet van verandering :sob:

6 likes

Ik moet echt even langs de huisarts. Oa omdat ik zó moe ben. Kwam mijn vriend hier mee: https://www.slaapinfo.nl/soorten-slaapstoornissen/slaapgebonden-bewegingsstoornissen/periodic-limb-movement-disorder/#google_vignette

Ik slaap volgens hem echt bizar onrustig en de laatste weken nog erger dan normaal. Ik slik al extra magnesium omdat ik ook echt last heb van onrustige benen en ik word er laatste tijd echt gestoord van, maar wist niet dat ik het in mijn slaap ook zo erg heb en het zou wel verklaren waarom ik altijd moe ben… Het is vermoedelijk een bijwerking van mijn antidepressiva (die ik al jaren slik maar oké). Herkent iemand dit??

1 like