M’n rechterlens is wazig en ik kijk eigenlijk alleen met rechts. Dus nu ben ik een soort blind. Top dit. Ik kan wel typen en zien door te knipogen waardoor ik m’n linkeroog wel gebruik. Moet er echt charmant uitzien.
Ik snoozde tot een week geleden nooit, kon het niet. En nu opeens snooze ik elke dag zonder dat ik het door heb. Vanochtend ook 45 minuten. What’s wrong with me.
Ik blijf twee dagen langer bij mijn ouders, opeens geen internet. Zoveel spijt nu
Ik heb ook zoooo slecht geslapen
Omg.
Tussen de oudjes?
Die staan ook altijd als hyena’s voor de deur.
Hahaha
Welk thema zal ik nu kiezen? Deze vind ik best lelijk, alles is vierkant
Bij Battle axe 1.0 is het weer rond de avatars enzo. Maar ik ben verder nog aan het testen of dienfijn in gebruik is.
Als je het Default * thema pakt krijg je het Hamburger thema
Ligt het aan mij of zie ik nu overal spekkoek.
Arghh hen nu toch weer de buikpijn die ik al tijden niet heb gehad. Ik haat mijn lichaam.
Hmmm spekkoek.
Je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet een tattoo bij Erik laat zetten
5 euro per kwartier!!! Vanuit huis!
https://viraaltjes.nl/goedkope-tattoo-nodig-erik-doet-het-voor-5-euro-per-kwartier-vanuit-huis/
???
Je weet toch wel dat hun treinkaartje naar jou duurder is dan andersom?
Ik ben vandaag vrijjjjj. Echt lekker zeg.
Moet nu alleen wel uit bed en sporten van mezelf
Ik vind dat zo raar. Alsof je maar een bepaald bedrag waard bent. Hier ook toen ik er te slecht aan toe was om echt te reizen (kon hooguit 10 minuten van de bed/bank af) en dan in dat hele jaar geen een keer langskomen want 12 euro enkele reis was toch echt te duur om een vriendin te zien die heel erg behoefte had aan wat gezelschap.
Maar of ik dan wel 1 jaar later even naar je trouwerij wil komen dat ver reizen is, voor 4 -5 uurtjes met een belachelijk thema en uiteraard ook nog even 50 euro wil uitgeven voor een cadeau en 150 euro aan een vrijgezellenfeest. Dikke doei.
Vragen of ze dat er niet voor over hebben om met jou af te spreken?;p waarom delen ze dit überhaupt met jou? Komt toch gek over. Kan ook in het midden afspreken of zeggen dat het voor jou even duur is daarheen te komen
Nooooo haha. Die lijnen ook echt. Zo dik en wobbelig. Dat staat dan voor eeuwig op je lijf. En dan ook nog de verkeerde fles pakken maar die heeft ie nog nodig dus alvast schudden uhuh. Wat slecht dit
Yes gelukt, Thanks!