Wat je even kwijt wilt #5

Wij hebben dus ook zo’n aggressief kutbeest rondom ons huis. Vorig jaar vloog hij telkens tegen ons raam aan, we dachten dat iemand gewoon aan het aankloppen was, zo hard! Heb ‘m dt voorjaar binnen gehad en heb toen alles bijelkaar gejankt. :joy: Ben echt als de dood dat er een nest zit. Thank god gaan we verhuizen haha.

Shit man. Ik had vanochtend een afspraak en het leek heel fris buiten. Ik had mn strakke grijze kokerrok aangetrokken (strak tot over de knie) van dikkere stof. Maar ik zit daar aan dat bureau en het is HEET!! Ik voel het zweet lopen tussen mn bovenbenen. Ik voel voorzichtig en ja hoor, mn rok is nat aan de achterkant. Die vrouw bleef maar vertellen en ik dacht ondertussen alleen maar “hoe kan ik nu dadelijk wegkomen zonder me om te draaien? Kan ik gewoon achteruit weglopen? Maar dan ziet de hele wachtkamer mn natte reet als eerste. Wil ik liever dat alleen deze vrouw mn natte reet ziet? Of de wachtkamer vol met onbekenden? Zouden ze denken dat ik in mn rok heb gepiest of dat ik heb gezweet?” Echt…ik kon me gewoon NIET concentreren op het gesprek. En toen moest ik ook nog een nieuwe afspraak maken waarbij ik met mn rug naar de wachtruimte stond. Fml :sweat_smile:

21 likes

“Ja omdat zij niet stil zit is het bobbelig, wantja de spieren enzo en hier bewoog ze helemaal” hahahahaha, wat een flapdrol

1 like

Nou ik heb me maar aangemeld voor picnic, sta op nummer 9041 :joy:

2 likes

Haha over een half jaar kun je dan bestellen! Krijg je wel wachtverzachters. Ik stond op 831 en duurde een maand voor ik kon bestellen, ben benieuwd hoelang het bij jou duurt dan.

Ja ik heb oreos gekregen :joy: ben ook benieuwd, blijkbaar is de vraag er genoeg

Ik ben na 2 maanden lid 100 mensen vooruit gegaan (nog 5900 te gaan) dus kan ook nog even duren :sweat_smile:

1 like

Ben waarschijnlijk spuit 11, maar deze emojis: :cheer::dancingbanana::facepalm::takingbow:

Oh, ze zien er een beetje misvormd uit. Haha.

3 likes

Hahaha hyves

Ik moet echt sollicitaties voor buitenlandstages gaan versturen maar ik heb zo’n blokkade in m’n hoofd en durf er gewoon echt niet aan te beginnen?! CV is al af en alles… en nu?

Kan ook maar zo heel snel gaan! Als ze in jouw buurt een nieuwe route kunnen maken zijn de eerste zoveel (bijv. 40) huizen in die buurt aan de beurt, jij kan best de 40e wachtende in jouw buurt zijn terwijl er nog 3000 wachtenden uit andere buurten voor je staan.

1 like

Ahh lief maar is een andere inderdaad!!

1 like

Ben aan het hiken en moeten meer dan 1000 hoogtemeters jeaah

1 like

Naaah wat is dit zo typisch. Ga ik na 100 jaar weer een dagje naar Antwerpen deze week. Is een leuk winkeltje die ik als tip kreeg precies deze week dicht, stond er een loods bij de haven dit weekend in brand en dat ruik je blijkbaar de hele week nog, en toen ik net ging kijken of er een expositie was in het Mode museum stond er dat die dicht is tot 2020 hahaha.
Naar ik hoop dat ik nog levend terug kom hahaha.

12 likes

Ik ben zo zo zo moe
En moet allemaal dingen doen van mezelf vandaag maar kan gewoon niet uit bed komen.
Maar als ik niks doe voel ik me ook waardeloos en lui😓

1 like

Argh ik stond net enthousiast mijn boodschappenmandje te vullen bij de AH… Roepen ze om dat er een landelijke pinstoring is en 1x raden wie er maar 2 euro cash bij zich had… :cry:

Maar pinautomaten werken gelukkig nog wel dus heb mijn boodschappen nu toch nog.

6 likes

Zo ik heb een klacht ingediend tegen die manager die mij liep te pesten. Hoop echt dat er iets mee gedaan wordt. Mijn humeur is nu al verpest alleen doordat ik het over haar moest hebben.

6 likes

Nieuwe camera is binnen en nu moet ik wachten tot die opgeladen is

Mijn kat eet walnoten :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik was op citytrip en daar ontmoette ik een hele leuke Italiaanse jongen, echt veel mee moeten lachen op een avond en helemaal mijn type qua uiterlijk, waarom ontmoet ik deze types NOOIT in Nederland? :frowning:️:disappointed:

5 likes