Wat je even kwijt wilt #5

wow ik heb gisteravond een mailtje gestuurd naar tui omdat er iets fout ging met m’n geboekte excursie en heb gewoon nu al antwoord? :open_mouth:

geen leuk antwoord maar hey het antwoord heb ik

2 likes

Jezus wat een pechdag, alles gaat mis. Ik had vanavond met een vriend afgesproken die ik lang niet gezien heb en nu kan het door al die pech niet doorgaan :sob:

Ik heb een nieuw baantje en het is een callcenter en ik vind het een verschrikking. Kan wel huilen.

1 like

Oh dat geeft hoop!

Oh wat vervelend! Is het vast of tijdelijk? En wat vind je er niet leuk aan? Sterkte!

Ik wil zo graag naar de Efteling maar bedenk dat altijd op momenten dat er geen acties zijn… Iemand nog tips voor goedkope tickets?

Ik heb al sinds zaterdagochtend een intense pijn bovenin m’n rug en dit is mn laatste vakantieweek en ik baal er zo van dat ik nu niet echt iets kan doen want elke beweging doet pijn :sob:

Het is tijdelijk, maar het is zo saai en m’n collega’s zijn ruk :+1:t2: Ik zit er 3 weken fillltme maar weet niet of ik dat ga doem Haha.

Spaar je airmiles of is er iemand in je directe omgeving die dat doet? Dan kun je heel goedkoop (of zelfs gratis) aan kaartjes komen!

@notmycircus Vervelend, maar 3 weken is hopelijk nog wel te overzien. En uiteindelijk kun je genieten van het geld.

1 like

Ik postte hier al enkele weken geleden dat het niet goed ging met een van m’n gerbils. Maar het ging dan weer even beter maar nu gaat het weer heel slecht. Volgens mij is ze aan het sterven want ze eet al dagen niet meer, beweegt amper nog en er hangen uitwerpselen aan haar kont.
Ik wil haar graag doen inslapen bij een dierenarts omdat ik het zo zielig vind maar mijn ouders vinden dat ik haar beter een natuurlijke dood laat sterven zodat mijn andere gerbil (haar vriendinnetje) snapt wat er gebeurt.
Want ik ben bang dat als ik nu haar (stervende) vriendinnetje afneem en laat inslapen bij de dierenarts, dat ze haar daarna niet meer herkent (geuren zijn erg belangrijk) en dat ze niet gaat snappen wat er gebeurd is.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen :frown:

1 like

straks is ze allergisch!

ik snap niet waarom insecten staand op hun pootjes slapen, en dan soms ook nog eens schuin tegen een muur aan
doe normaal ga gewoon liggen het leven is al vermoeiend genoeg

ik zou het leuk vinden om liggende vliegen en muggen te zien

zou geen een insect dat ooit bedacht hebben om te doen?

11 likes

Ik denk ook dat het inderdaad beter is om ze een natuurlijke dood te laten sterven, zodat haar vriendinnetje het ook weet en snapt :disappointed_relieved:
Mijn zus heeft ook gerbils gehad, en het was ook altijd natuurlijke dood. Echt zeer triestig om de andere dan te zien :disappointed:
Sterkte :pensive:

1 like

Afspraak gemaakt bij de tandarts … ik ben zooo nerveus.

Toen ik ongeveer 10 jaar was ben ik gevallen en mijn voortand verloren. Hierdoor heb ik een neptand en een stukje neptand. Door die neptand heb ik nooit een beugel gehad en dus heb ik voor hedendaagse begrippen best scheve tanden. Ik ergerde me er de laatste tijd zo aan. Nu heb ik een beetje research gedaan en een oplossing gevonden … ben zo benieuwd wat de tandarts daarmee kan. Kost me dan wel rond de tweeduizend euro maar het zou me zoveel gelukkiger maken.
Iedereen die met tandonzekerheid struggled snapt dat denk ik wel.

En ik ben ook doodsbang omdat mijn verstandskies gewoon letterlijk driekwart is afgebroken maar toen zat ik in het buitenland. Nooit echt last van gehad dus nu maanden later pas mee naar de tandarts … en ik gok op gaatjes en mijn tandarts is niet leuk.

Maar ja. ZENUWEN.

7 likes

Mijn eerste wachtverzachter was wasverzachter, ik ben ook 3 dagen verward geweest waarom de 2e ineens een chocoladereep was :stuck_out_tongue:

11 likes

Wow er ging net bijna iets mis op werk maar het is gefixt. Ik had net echt zo’n moment waardoor je helemaal rood wordt en zweterig en warm. Kon bijna linea recta naar het fouten op werk topic.

1 like

Wat zijn verstandskiezen toch leuk.

1 like

Ik heb ook picnic gemaakt maar ik heb ingesteld dat ik geen mails wil. Nu kan ik dus ook geen cadeautjes krijgen. Kan ik dit nog aanpassen?

Wow ik heb echt bijna exact hetzelfde. Alleen ben ik zo’n 20 jaar geleden gevallen, en heb ik alleen 1 halve neptand haha. Wel een beugel gehad overigens.
Ik ben benieuwd wat je gaat laten doen? Facings?

Ik vind mijn tanden ook absoluut niet mooi, en dat zou echt het eerste zijn wat ik zou laten aanpassen als ik er het geld voor zou hebben.
Vandaar mijn fascinatie voor wat je gaat laten doen, hehe.

Ik heb net een medewerker van een koffiebar op een passief agressieve manier laten weten dat ik haar onvriendelijk vind (was ze ook) en daarna ging ze mijn koffie maken en ben ik zo gaan zitten dat ik precies zicht had op de koffiemachine om te kunnen zien of ze in mijn koffie zou spugen.

Als karma bestaat heeft ze dat ook gedaan.

12 likes