Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb net een medewerker van een koffiebar op een passief agressieve manier laten weten dat ik haar onvriendelijk vind (was ze ook) en daarna ging ze mijn koffie maken en ben ik zo gaan zitten dat ik precies zicht had op de koffiemachine om te kunnen zien of ze in mijn koffie zou spugen.

Als karma bestaat heeft ze dat ook gedaan.

12 likes

Hahahahahah het zit niet mee!

Oké ik kom hier ook maar eens kijken.
Het stormt hier en mijn vriend had zijn vest buiten laten hangen. Handig.

3 likes

Is sophie de giraffe nog ‘in’ ? en wat is een goed boek dat je moet lezen als je preggo bent

Ahh dat was vroeger mijn favoriete programma. Intro liedje vond ik ook altijd zo mooi :smiley:

Via wat kijk je het?

Ik ben dus vrijdag jarig en vier dan ook mijn feest maar ik vind het best moeilijk. Mijn moeder wordt woensdag geopereerd (borstamputatie) en heeft dat natuurlijk aan haar hoofd en dat snap ik helemaal, maar ik word ook 21 en vind dat best een ‘bijzondere’ leeftijd. Ze hebben ook nog geen enkele keer naar een cadeau gevraagd en ik ben zo bang dat ze het vergeten. Ik snap dat dit heel ondankbaar klinkt maar ik moest het gewoon even kwijt.

1 like

Kan me wel voorstellen dat je daar bang voor bent. En ondankbaar vind ik het niet. Jij bent toch ook gewoon belangrijk, ondanks de situatie van je moeder.

2 likes

Sophie is altijd goed denk ik. Tikiri toys heeft ook leuke bijtspeeltjes
en het boek: waarom baby’s huilen. Nee grapje, dat weet ik niet zo goed.

1 like

Dankje, ik heb echt het gevoel dat ik overdrijf. Ofzo. Ik weet het niet goed. Ik hoop gewoon dat mn feest en familieverjaardag in het teken van mij staan en niet alleen van de operatie. Wow ik voel me schuldig dat ik dit post

1 like

“Dat is mijn dure dagcreme, vast vergeten uit te smeren.”

7 likes

Ik vind het niveau op m’n werk soms bedroevend laag. Ik leer daardoor niet zoveel bij. Aan de andere kant werk ik veel thuis (m’n droom, zo fijn), m’n collega’s zijn prima, salaris is oké, ik trek na het werk de deur achter me dicht en dat is ook weleens fijn. Ik heb het ook anders ervaren en ik ben nu relaxter dan ooit. Dat merkt ook m’n vriend bijvoorbeeld op.

Hoe belangrijk vind ik het om iets nieuws te leren en een uitdaging te hebben? Ik weet het niet. Komt ook nog bij dat ik waarschijnlijk in december een vast contract krijg (na een paar jaar in allerlei constructies te hebben gewerkt). Ga ik dat nu opgeven door weg te gaan? Ik vind dit zo lastig.

HhHahahha ik ga stuk hier.

1 like

Wat deed ze dan?

Nou ja ik heb het wel gezegd maar toen werd mn moeder een beetje emotioneel dus toen ben ik maar gestopt.

1 like

Oeps, na 3 dagen en 910 berichten pas dit topic gemist.

1 like

Ja ik snap het ook wel van haar kant. Maar ja ik ga volgende week ook weg om te studeren en mijn verjaardag vier ik net een dag ervoor dus ik wil gewoon dat het een leuke afsluiting is van mijn vakantie enzo. En ik ben bang dat er een sluier over gaat liggen

Dankje voor je tip!! :blush:

1 like

Weet dat je moeder er ook niks aan kan doen he. Ookal wilt zij waarschijnlijk een hele leuke verjaardag voor jou er zullen toch altijd mensen zijn die naar haar zullen vragen. En ik zou niet te veel denken van dit is een belangrijke verjaardag dus die MOET leuk zijn. Want dan gaat het soieso niet leuk worden.
Probeer te genieten van alle aandacht die je rkijgt en het laten gaan als het over je moeder gaat.

Goffer mijn mobiel heeft een update gehad en nu druk ik steeds op een rot knop als ik typ. Waardoor ik steeds bij instellingen kom.

4 likes

Ahh dat is ook heel leuk! Hou soieso van Antwerpen maar vond het zo grappig dat er vanalles in deze week gebeurt haha. Ik ga woensdag en als het goed is ( afkloppen hahaha) is het dan mooi weer.

1 like

Ugh, net nieuwe broeken gekocht. Ik haat nieuwe broeken kopen (naast het feit dat ik er op het moment eigenlijk geen geld voor heb, maar heb er nog maar 1 die heel is :frowning_face: )