Wat je even kwijt wilt #5

Aaa. Ik weet het al. Heb net lijm geknoeid

Jongens als jullie niet meer van me horen zit ik in de gevangenis want dan heb ik 6 jankende babies uit het vliegtuig gegooid

46 likes

Lief van je :heart:ļø Bedankt! :butterfly: :cherry_blossom:

2 likes

Van mij krijg je een standbeeld

6 likes

Was er van overtuigd dat ik nog minstens 3 volle zakken geurwaxinelichtjes had maar kan ze nergens vinden.
Had er zo veel zin in.
Heb echt te veel zooi. Echt. Zo. Veel.
Kwam wel m’n brugklasagenda tegen tijdens de zoektocht, kostelijk vermaak.
Ga nu maar thee zetten voor een lekkere geur.
WAT ER VIEL INEENS EEN VLIEG DOOD UIT DE LUCHT OP M’N TOETSENBORD.

8 likes

Ik heb het raam open laten staan en heb nu een zwembad in huis.

Oeps.

2 likes

Oh wat vervelend. Ben je goed verzekerd? Anders zou ik even je verzekering voor de zekerheid bellen, misschien kan zij wat voor je doen.

Hee ik zou ook naar Antwerpen gaan woensdag, maar het wordt nu Utrecht :shopping:

1 like

Ahh ook leuk! Hopelijk js daar minder dicht hahaha

1 like

Ze zei al geen hallo toen we binnenkwamen en zei ook geen prijs of iets toen we gingen afrekenen. Gewoon helemaal niks.
Vervolgens vroeg ik of er noten in een bepaald broodje zaten en trok ze alleen haar schouders op en zei ze dat ze dat niet wist (misschien even navragen ofzo, tip).
Dus toen mompelde ik tegen mijn vriend (maar wel zo hard dat ze het kon horen) dat ik haar heel onvriendelijk vond. Toen ging ze dus mijn koffie maken haha.
Achteraf schaam ik me er wel een beetje voor. Vond me ook echt een held op sokken want durfde haar daarna niet echt meer aan te kijken.

3 likes

Ben met wielrennen op m’n muil gegaan :cry:
Gelukkig toen ik al zo goed als stilstond maar nu eindscore: 2 beurze knieĆ«n en minstens 3 dikke bloeduitstortingen en natuurlijk een gekneusd ego :’). Ben echt benieuwd hoe het er morgen uitziet want het wordt te heet voor een lange broek maar moet wel klanten zien
(Werkt foundation op benen xD?)

1 like

Oh ja
Weten jullie nog een lekker toetje voor mn verjaardag? Een cheesecake of monchou taart maar met een twist? Ik vind alle recepten van google zo ingewikkeld. Iets met sinaasappel lijkt me lekker!

Dankjewel!!! Deze ziet er lekker uit

1 like

Waarom niet? Hangt er nogal vanaf wie het is natuurlijk haha, maar als ik dit zo lees zou ik niet inzien waarom niet.

1 like

Als je ervoor openstaat en haar vertrouwt daarin zou ik het een kans geven!

2 likes

Je hoeft je nergens voor te schamen! Ik debk zelfs dat het vertellen ( al is het maar een klein beetje) een last van je schouders zal zijn ( dot is geen Nederlands maar je begrijpt me vast)
En je bent geen mislukkeling als je een fout maakt maar een mens.

1 like

??? :confused:

1 like

Weet ik niet, weten de artsen ook niet… afwachten dus.

–

@indolence Hoe is het gegaan?

–

@fysicus Ik zou denk ik even wachten idd. Vooral vooe je andere beestje zodat dat goed gaat. Het zijn zo’n gezedschapsdieren… sterkte ermee <3

Kan me best voorstellen dat je je zo voelt. Misschien kun je het terloops een keertje laten vallen? Dat je bijvoorbeeld zegt: ā€œwat zullen we vrijdag op mn verjaardag eten?ā€

Hoe gaat t verder met je mama? Is ze erg gespannen voor woensdag?

3 likes

Nou ja het eten is geregeld, want ik hou een 21 diner. Maar dan is ze er denk ik niet bij. Ja, ze is heel gespannen en ze weet ook nog niet hoe laat. Dat horen we morgen!

@Tedmosby heb je al getest?

Ik twijfel om te sporten. Ik sport in het zand en het zand is kletsnat. Maar het zou wek goed voor me zijn.