Heeey hoi ik miste jouw naam al! Leuke vakantie gehad?
Godsamme vandaag zou de dag worden dat ik mijn kamer aka zwijnenstal op zou ruimen. Ik heb 1 kastje gedaan en dat is het. De bende is nu alleen nog maar groter geworden en word gek van mijzelf want ipv dat ik op ga ruimen lig ik maar beetje te sippen en mezelf boos te maken. En ipv die boosheid om te zetten in iets goeds krijg ik zelfmedelijden en ga ik netflixen en forummen
Ah oké! Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten. In ieder geval van je etentje. Want het zal sowieso over je moeder gaan een keer, maar hopelijk lukt t iedereen om ook te schakelen naar jou <3 dat verdien je!
Wens haar maar veel sterkte! Hoop dat ze een beetje vroeg aan de beurt is. Worden haar lymfeklieren ook verwijderd?
Ja die worden ook verwijdert! Dankjewel verder ️
Noooo kut leven
lol ik was er ook dit weekend en heel veel dingen stonden in de steigers
Jaa er staat dat het dicht is haha. Omg ik wist dar er nog meer miss zou gaan. Is exht alles dicht? Dus ook restaurants enzo? En is er misschien iets speciaals te doen of weet je dat niet.
Ik ben zo blij dat het weer kouder is, ik ben nu een vet grote pan linzensoep aan het maken.
Met 1837981723 chilipepers en kaneel waardoor het een vet warm maaltje wordt wat ik voor de tv met kaarsjes aan kan opeten.
Mijn vriend vertrekt zondag voor twee weken naar San Francisco voor werk en hij vindt KFC super ranzig, hij vindt kluiven ook vies. Ik kan niet wachten tot ik lekker een bucket hot wings weg kan werken. Zodra ie weg is, slinger ik Foodora aan.
Maar echt! They dont want us to come
Haha ja dat klopt!!! Zou het graag een keer doen
haha ja nou dit boek:
https://www.bol.com/nl/p/de-taal-van-huilen/666839329/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=iSBOvwccluOmeT-DO-dCfQ.1.2.ProductImage
schijnt dus wel heel goed te zijn. Maar het is misschien niet zo leuk om cadeau te geven omdat je hoopt dat de baby niet zoveel gaat huilen en het wel vanzelf zal gaan. Van de voorkant word je al niet echt blij…
Ik vind iberogast vies.
ik kom net thuis van een dag werken en had me helemaal verheugd om vanavond met een bak chips op de bank te zitten en fortnite te spelen, HEEFT MN VRIEND MIJN CHIPS OPGEGETEN omdat hij alles eet was los en vast zit tijdens nachtdienst. Nu moet ik zo naar de winkel pfff
Ik was net bij een vriendin en toen ik daar aan kwam viel ik bijna flauw. Op zich ging het wel snel weer goed. Ik heb ook niet bijzonder veel gegeten vandaag (maar ook niet heel weinig) en wel gesport. Net heb ik twee rotivellen op gevuld met roti dus. Maar voel me nog steeds een beetje slap
Hwhaha echt iets voor mij dit. Nja er schijnt een soort middel eeuwse markt te zijn. En misschien kan ik leuke instagram fotos maken. Maar een nieuwe herfst garderobe ga ik in Antwerpen niet vinden deze trip hahaha.
Op dinsdag kan je een bucket halen voor 5 euro
Ik leef met je mee, heb vandaag precies hetzelfde. Was zo teleurgesteld toen ik de lade opentrok en een zak Croky bolognese verwachtte
Ja ik vind dat zo naar, moet alles achter slot en grendel leggen voor die gozer tijdens nachtdienst haha.