Misschien toch maar even mn buskaartjes omboeken haha. Van half 10 tot half 10 op een markt… daar word ik niet happy van hahaha.
Edit :uuulg kut leven. Kaartjes omboeken is zo kapot duur . Dan maar naar die kut maria feestdag.
Misschien toch maar even mn buskaartjes omboeken haha. Van half 10 tot half 10 op een markt… daar word ik niet happy van hahaha.
Edit :uuulg kut leven. Kaartjes omboeken is zo kapot duur . Dan maar naar die kut maria feestdag.
Ach, ik zou ook vandaag gaan opruimen maar ik heb helemaal niks gedaan, dus het kan altijd erger :’) Wees trots op het kastje haha
Ik heb een paar schoenen waar echt een hele hele vieze geur in zit. Welk middeltje werkt het best hiertegen? Ik zag net in de Aldi folder een spulletje maar ik zag ook dat Hansaplast een soort van bal heeft die je erin moet leggen. Wie heeft tips?
En naast je werk cursussen/workshops doen om toch nieuwe dingen bij te leren? Al dan niet in de richting van je werk
Een man naast me in het ov zat op zijn telefoon teletekst te bekijken. Teletekst, bestaat dat nog??
Mijn vader leest dat nog elke dag. Ik vind het wel een fijn medium!
Jij bent duidelijk geen voetbalfan
Maar een nieuwsapp is toch veel makkelijker daarvoor? Haha vind het zo ouderwets!
Hij heeft geen smartphone!
Heb jij nog tips voor een goede monitor? Ik wil denk ik iets van 24 inch en dan het liefst met dunne schermranden.
De eenvoud en het overzicht van speelschema/puntenstand op pagina 819/819 is gewoon ongeëvenaard, alle andere apps laden langzamer, denken dat je er allemaal plaatjes bij wil hebben, laten niet alle clubs in 1 scherm zien waardoor je moet scrollen of zijn niet zo super-up-to-date als teletekst. Ik ben fan
Yes ik ben blij dat naast mij en mijn broertje nog iemand hier zo over denkt <3
Ik check teletekst ook iedere ochtend, dan zie ik in 1 oogopslag of er iets boeiends is gebeurt. Maar mijn man lacht me er altijd om uit
Mijn vriend gaat een pak dragen bij de bruiloft van zijn zusje. Van het idee alleen al glij ik van mijn stoel. Volgens mij ga ik de hele bruiloft lang op mijn vriend geilen haha.
Wie weet er een leuk hotel/leuke plaats voor een een paar dagen weg in Duitsland, niet ver van de grens bij Arnhem?
Of: wie heeft er tips voor een paar dagen in de buurt van Apeldoorn/Deventer? Is het sowieso leuk om daar 2 dagen te verblijven?
Bleh ik voel me heel nerveus zonder reden. Misschien wel omdat ik zo slecht geslapen heb.
Düsseldorf of Keulen!
Ik vond Keulen erg leuk! Schattige straatjes met restaurantjes. Leuke winkelstraat. Als je van geschiedenis houdt heb ik nog wel een paar tips voor je. Ik vond het echt een aanrader.
Ik heb net een begroting gemaakt voor mijn verjaardagsfeestje en ik heb van alles de prijs opgezocht op de website van de jumbo en kom nu uit op 80 euro inclusief alcohol. Heb bijna het idee alsof ik iets vergeet, hahaha
Soms denk ik dat ik in the Truman show zit, maar dan de Floepsie show. En dat iedereen alles van me weet. Dat ik bijvoorbeeld zeg ja pfff had het echt druk gister en dat de ander denkt ja hehe tuurlijk meid floepsie zat gister gewoon een hele zak chips weg te vreten in dr bed.