Hahahaha hij was een post it op die deur aan het lezen, maar het zag er echt uit alsof ik in paranormal activity zat ofzo
Je bedoelt toch zeker “DOLfijn weekend allemaal?”
Schitterend plaatje, haha!
Ik vind het best koud en waaierig! Maar ik zit in de randstad en jij in het zonnige brabant haha.
Ik voel me altijd verplicht me nuttig te maken op een zaterdag? Waarom? Zo irritant. Wil gewoon in m’n joggingbroek series kijken
Wow wat eng dat iemand gewoon een leeg vliegtuig heeft kunnen ‘stelen’ in Seattle AirPort??? Hij is neergestort op een eiland nabij maar wtf voor hetzelfde geld was het heel anders afgelopen
Dat dit zo makkelijk kan, vooral na 9/11, vind ik raar
Soms zit ik mezelf zo erg in de weg. Gisteren vroeg mijn vriend of ik ergens mee naar toe wil en dat wil ik graag maar dan ga ik verder denken en dan praat ik mezelf allemaal dingen aan zoals dat hij eigenlijk niet op mij zit te wachten en zijn vrienden waarschijnlijk ook niet. Ook ben ik bang dat ik niet leuk over kom. Zo irritant. Ben nu een huilbui verder en lig met hoofdpijn in bed en waarom nou? Waarom kan ik het niet geloven…
Ja dat had ik gelezen, had het gewoon onduidelijk getypt haha
Waren we mooi?
Hier op inhakend: ik had een rotan stoel 2dehands gekocht voor op mijn kot, maar hij stond even thuis. Een van mijn katten heeft die stoel ingepalmd en het is te cute dus nu moet ik hem wel thuis laten staan haha… ik kan dat toch niet van haar afpakken
Je bent niet de enige. De hele week moed zitten verzamelen om naar de verjaardag van mijn vriend te gaan en eindelijk al zijn vrienden te ontmoeten, nou hoeft het van hem niet meer en moet ik mij weer uit dit dal krijgen. Begrijp ook gewoon niet waarom alles de laatste tijd zo veel moeite moet kosten en zo moeizaam moet gaan. Ik hoop in ieder geval dat het leuk was en dat zijn vrienden je leuk vinden.
Mijn vriendinnen zijn wonder boven wonder allemaal in het land én vrij komende week, dus we gaan een ouderwetse sleepover doen🎉
Nee inderdaad!! Gewoon een nieuwe kopen jij
I feel you! <3
Zo leuk!! Veel plezier
Ik vond het zo jammer dat ik niet meer in jouw stad woon. Ik had jou ook graag willen meeten en de andere forumster die je bij Palm Parkies had gemeet, die ik wel op insta heb maar eigenlijk niet weet wat haar forumnaam hier is hahaha
Goed verhaal dit

Je bent niet de enige. De hele week moed zitten verzamelen om naar de verjaardag van mijn vriend te gaan en eindelijk al zijn vrienden te ontmoeten, nou hoeft het van hem niet meer en moet ik mij weer uit dit dal krijgen. Begrijp ook gewoon niet waarom alles de laatste tijd zo veel moeite moet kosten en zo moeizaam moet gaan. Ik hoop in ieder geval dat het leuk was en dat zijn vrienden je leuk vinden.
Ah lieverd wat kut om te horen. Dikke ghosthug voor jou
@Diamonds hahaha ja ik vrees ervoor
Iedereen was jaloers op ons hoe fab we waren.