Wat je even kwijt wilt #5

Haha ik heb ook een teletekst app op m’n telefoon om het weer te bekijken (pagina 704 4 life). Ik voel me wel altijd een beetje een bejaarde als ik het open, maar het is accuraat en ik vind de omschrijvingen van het weer vaak zo lief. Eén keer stond er ‘je kunt de t-shirts weer uit de kast halen!’

5 likes

Ja ik herken dit! Mijn vriend zegt dat ik elke nacht ritmisch met mijn ene been beweeg. Volgens mij ook al jaren. Ik slik er sinds kort medicatie voor, ook vanwege de moeheid, maar ben er nog niet uit of dat helpt. Zou zeker even langs de huisarts gaan!

Ik ga woensdag maar gewoon even langs Samson en Gert :slightly_smiling_face:

7 likes

Omg!!! Best news ever.

1 like

Ik vraag het ook gewoon hier. Waar ze verkopen ze tegenwoordig nog gekleurde luipaardprint broeken?
375bcc71f782098bdc0d42b58e10e3af

Ik hoop nergens.

Nee grapje die rode luipaard print zie ik overal. Misschien online even op luipaard print broek zoeken en dan bij filters bepaalde kleuren aanvinken.

11 likes

Ja! Van 9 tot 6, er is geen verschil met andere dagen.

2 likes

De large?

Voor hoeveel mensen is t?

12

En dan diner en drank? Heel netjes!

Ja ik snap het ook niet? Hoofdgerecht is wel kaasfondue, dus veeel goedkoper dan iets met vlees, maar een fles tequila is al 17,50 en die staat er gewoon tussen…

Ah oke ja cheap! Ik had 2 jaar geleden 21 diner en waren met zn 18en ofzo en was iets van 300 kwijt haha iets meer

1 like

Ja ik dacht ook dat ik sowieso boven de 100 ging komen. Maar mij kennende gooi ik in de supermarkt nog zoveel extra in mn mandje dat het wel boven de 100 komt. 300 is wel echt veel, dat kan ik niet betalen hoor, haha. Wat aten jullie?

Ja weet niet meer precies maar wel een 5 gangen diner. Maar mn ouders betaalden de drank dat scheelde heeel veel wijnkosten

1 like

Ik wil graag deze sloffen.

@Alpacamybags Denk dat deze voor jou gemaakt zijn.

14 likes

Wat voor medicatie slik je als ik vragen mag?
Ik hoop ook wel echt dat hij iets kan doen. Zou leuk zijn als ik me weer een keer uitgerust voel😅

Ja!

3 likes

Ik slik pramipexol. Is een lichte dosis van medicatie voor parkinson, maar blijkbaar kan het ook tegen rusteloze benen/plmd werken. Weet overigens niet of het te combineren is met antidepressiva, maar valt natuurlijk na te vragen. Hoop dat het iets voor je kan zijn, die moeheid is echt verschrikkelijk :frowning:

1 like

Awww die zijn echt heel cute! Vind alleen die dierensloffen nooit fijn zitten :frowning:

1 like