Omg!!! Best news ever.
Ik vraag het ook gewoon hier. Waar ze verkopen ze tegenwoordig nog gekleurde luipaardprint broeken?

Ik hoop nergens.
Nee grapje die rode luipaard print zie ik overal. Misschien online even op luipaard print broek zoeken en dan bij filters bepaalde kleuren aanvinken.
Ja! Van 9 tot 6, er is geen verschil met andere dagen.
De large?
Voor hoeveel mensen is t?
12
En dan diner en drank? Heel netjes!
Ja ik snap het ook niet? Hoofdgerecht is wel kaasfondue, dus veeel goedkoper dan iets met vlees, maar een fles tequila is al 17,50 en die staat er gewoon tussenā¦
Ah oke ja cheap! Ik had 2 jaar geleden 21 diner en waren met zn 18en ofzo en was iets van 300 kwijt haha iets meer
Ja ik dacht ook dat ik sowieso boven de 100 ging komen. Maar mij kennende gooi ik in de supermarkt nog zoveel extra in mn mandje dat het wel boven de 100 komt. 300 is wel echt veel, dat kan ik niet betalen hoor, haha. Wat aten jullie?
Ja weet niet meer precies maar wel een 5 gangen diner. Maar mn ouders betaalden de drank dat scheelde heeel veel wijnkosten
Wat voor medicatie slik je als ik vragen mag?
Ik hoop ook wel echt dat hij iets kan doen. Zou leuk zijn als ik me weer een keer uitgerust voelš
Ja!
Ik slik pramipexol. Is een lichte dosis van medicatie voor parkinson, maar blijkbaar kan het ook tegen rusteloze benen/plmd werken. Weet overigens niet of het te combineren is met antidepressiva, maar valt natuurlijk na te vragen. Hoop dat het iets voor je kan zijn, die moeheid is echt verschrikkelijk 
Awww die zijn echt heel cute! Vind alleen die dierensloffen nooit fijn zitten
ļø
Hou die van Monki, bij Monki duurt het namelijk jaren eer je je geld terugkrijgt 
Hahaa, ze zijn wel echt schattig ja (vind ze ook zelf nooit zo lekker zitten, maarja alpacas he)
Wij hebben het, het is dat mān vriend het allemaal al gekocht had maar anders was het er nooit ingekomen. Op zich is het wel chill dat er op vaste tijden lampen aan en uit gaan, dat ze aan gaan als je thuis komt enzo, maar die app kan niet omgaan met twee mensen, dus als ik thuis blijf en mijn vriend gaat weg, gaan alle lampen uit, zit ik daar weer in het donker. Als je 's avonds even in de studeerkamer een boek uit de kast wil pakken moet je eerst je telefoon zoeken om de lamp daar aan te doen, als je telefoon leeg is en je wil naar bed moet je eerst wachten tot je telefoon opgeladen is voordat je de lampen uit kan doen, als iemand in je huis komt en dit belachelijke systeem niet weet en gewoon op een lampenknop op de muur drukt gaat hij automatisch op standje TL-buis en moet je dus weer je telefoon pakken om dat bij te stellen.
Het zou allemaal heel perfect kunnen zijn, maar in praktijk vind ik het dat toch echt niet.