ik zou daar zo boos om worden 
Ik deel deze mening! Ik zal wel de sensor erbij kopen. Ideaal dat als je naar binnen loopt automatisch de lampen aangaan.
Ikea heeft nu ook zoān soort systeem. Kan via je telefoon kan ook via 1 centrale drukknop.
Natuurmuseum Tilburg?
Kom ik vanmorgen op mn werk. 2 spullen die voor mn lokaal op de gang stonden (ging ik gebruiken op die plek) met mn naam erop verdwenen. Gdvrdmm
na 10 overal vragen bleek iemand ze opgeruimd te hebben en ze in het magazijn te hebben gezet. Nou ja okeā¦
Ik was er wel ff buitensporig chaggie van. Ja nu op de wc kom er erachter waarom ik zo chaggie er van werd haha.
Nu the haindmaidās tail kijken met chocolade 
hahahaha ja als je dat dan ziet dan valt alles op zān plek. Je bent geen hysterisch kutwijf je bent gewoon ongesteld⦠Had ik vanochtend ook
Nee gelukkig niet. Gewoon de kleur waar je voor hebt gekozen.
Maar ik bedoelde het als geintje hĆØ! Zelfs als jij gratis OV hebt, dan nog. Ik ken je probleem, had er op de middelbare last van omdat ik wat verder weg woonde. Voor velen was het daarom heel āmoeilijkā om langs te komen. Zo waardeloos voelt datā¦
JAAA schattig
Ikke bruidsmeisje??? 

Oh 
Ik ben een paar jaar geleden met een uitstapje daar geweesrt, maar dat was wel met kinderen. Dus kan me verder ook niet veel concreets meer herinneren
Jammer
Jaaaaa wil ik ook doen
Ahhw ja !
Dankje! Ja ik ga nog weleens kijken, een ultrawide monitor lijkt me ook fijn.
Aghrrrr mijn ouders zitten naast me op de bank en ze eten borrelnootjes. Ik word GEK van dat geluid!!
Ik ben een enquete aan het invullen over relaties enzo, en ze gebruiken serieus het woord āliefdesverhoudingenā. En niet ironisch.
ik moet altijd huilen van schattige audities van kinderen bij the voice/x factor whatever, guess what iām watching now
Dat is ook prachtig! En als je naar de orangerie wilt, zij bieden een combikaartje aan met het DāOrsay geloof ik (en Rodin) en het is maar een klein stukje lopen.
Lol mijn arts had het altijd over coĆÆtus