Hou die van Monki, bij Monki duurt het namelijk jaren eer je je geld terugkrijgt
Hahaa, ze zijn wel echt schattig ja (vind ze ook zelf nooit zo lekker zitten, maarja alpacas he)
Wij hebben het, het is dat mān vriend het allemaal al gekocht had maar anders was het er nooit ingekomen. Op zich is het wel chill dat er op vaste tijden lampen aan en uit gaan, dat ze aan gaan als je thuis komt enzo, maar die app kan niet omgaan met twee mensen, dus als ik thuis blijf en mijn vriend gaat weg, gaan alle lampen uit, zit ik daar weer in het donker. Als je 's avonds even in de studeerkamer een boek uit de kast wil pakken moet je eerst je telefoon zoeken om de lamp daar aan te doen, als je telefoon leeg is en je wil naar bed moet je eerst wachten tot je telefoon opgeladen is voordat je de lampen uit kan doen, als iemand in je huis komt en dit belachelijke systeem niet weet en gewoon op een lampenknop op de muur drukt gaat hij automatisch op standje TL-buis en moet je dus weer je telefoon pakken om dat bij te stellen.
Het zou allemaal heel perfect kunnen zijn, maar in praktijk vind ik het dat toch echt niet.
Ja! Mijn hele huis hangt er vol mee. Het is super leuk en je hebt heel veel handige opties zoals ontwaken (soort wake-uplight modus) of dat het licht aangaat als je met de WiFi verbindt.
Als je samenwoont kun je je partner er ook mee plagen door alle lichten van kleur te laten veranderen als je er niet bent⦠haha!
Ja ik ben er mega blij mee!
Weet iemand nog een leuk museum om morgen naartoe te gaan? Iets met natuur/dieren/geschiedenis?
ik zou daar zo boos om worden
Ik deel deze mening! Ik zal wel de sensor erbij kopen. Ideaal dat als je naar binnen loopt automatisch de lampen aangaan.
Ikea heeft nu ook zoān soort systeem. Kan via je telefoon kan ook via 1 centrale drukknop.
Natuurmuseum Tilburg?
Kom ik vanmorgen op mn werk. 2 spullen die voor mn lokaal op de gang stonden (ging ik gebruiken op die plek) met mn naam erop verdwenen. Gdvrdmm na 10 overal vragen bleek iemand ze opgeruimd te hebben en ze in het magazijn te hebben gezet. Nou ja okeā¦
Ik was er wel ff buitensporig chaggie van. Ja nu op de wc kom er erachter waarom ik zo chaggie er van werd haha.
Nu the haindmaidās tail kijken met chocolade
hahahaha ja als je dat dan ziet dan valt alles op zān plek. Je bent geen hysterisch kutwijf je bent gewoon ongesteld⦠Had ik vanochtend ook
Nee gelukkig niet. Gewoon de kleur waar je voor hebt gekozen.
Maar ik bedoelde het als geintje hĆØ! Zelfs als jij gratis OV hebt, dan nog. Ik ken je probleem, had er op de middelbare last van omdat ik wat verder weg woonde. Voor velen was het daarom heel āmoeilijkā om langs te komen. Zo waardeloos voelt datā¦
JAAA schattig
Ikke bruidsmeisje???
Oh
Ik ben een paar jaar geleden met een uitstapje daar geweesrt, maar dat was wel met kinderen. Dus kan me verder ook niet veel concreets meer herinneren
Jammer
Jaaaaa wil ik ook doen
Ahhw ja !
Dankje! Ja ik ga nog weleens kijken, een ultrawide monitor lijkt me ook fijn.
Aghrrrr mijn ouders zitten naast me op de bank en ze eten borrelnootjes. Ik word GEK van dat geluid!!