Wat je even kwijt wilt #5

Ja mee eens! En mijn favoriet is het Rodin museum @Amphitrite , mocht je nog tijd hebben!

2 likes

Ik ben een enquete aan het invullen over relaties enzo, en ze gebruiken serieus het woord ā€œliefdesverhoudingenā€. En niet ironisch.

1 like

ik moet altijd huilen van schattige audities van kinderen bij the voice/x factor whatever, guess what i’m watching now

Dat is ook prachtig! En als je naar de orangerie wilt, zij bieden een combikaartje aan met het D’Orsay geloof ik (en Rodin) en het is maar een klein stukje lopen.

1 like

Lol mijn arts had het altijd over coĆÆtus :joy:

2 likes

Ik heb net een mug kapotgemaakt en mn bed verschoond, nu kan ik eindelijk lekker gaan slapen.

2 likes

I LOVE Teletekst

5 likes

ik voel me echt al weken nogal kut, maar nu heb ik bedacht dat ik morgen een koptelefoon ga kopen en heb ik eindelijk weer eens zin in de dag. en extra fijn dat ik me dan daarna weer lekker af kan sluiten in het ov/thuis/op werk. zo knus altijd, een koptelefoon.

ik wil trouwens de jbl tune 600bt nc halen, iemand ervaringen mee? heb alle reviews al uitgeplozen natuurlijk en wil morgen eerst nog even passen als dat ergens kan, maar meer verhalen meer beter

8 likes

We hebben bedacht dat we rustig naar een ander huis willen kijken, maar ik kan nooit dingen rustig doen, dus ik heb het interieur al bedacht.

9 likes

Beetje laat, maar gefeliciteerd @anon79778179

Dit zijn alle toevoegingen aan de werelderfgoedlijst in 1992:

1 like

Ik bedenk me opeens: zou diegene met de 15 accounts hier ook mee posten? Lijkt me best een grote kans eigenlijk :thinking:

8 likes

jaaaa dit wil ik ook weten!!

1 like

Ik vind de comments onder deze video echt heftig. Iedereen zegt hoe ongezond ze is. Is voor mij eye-opening want ik vind dit helemaal niet extreem of dramatisch. :thinking:
2 likes

Nee ik post nu maar met 1 account.

Ik hoop dat diegene het WTF nog een beetje in leven houd.

16 likes

Wat ontzettend fijn zo’n mooi compliment! Goed zo <3
Ik wens dat ik dit ook eens over mezelf kan typen.

1 like

:heart::heart::heart:

8 likes

Mocht ze elke dag zo eten dan vind ik dit wel echt ongezond. Mocht dit een weekend dag zijn of een cheat day ofzo prima.

2 likes

Haha precies! Ik moest ook een half uur fietsen. Het is op 2 handen te tellen hoevaak er iemand bij mij thuis is geweest in zes (!) jaar tijd.

1 like

Door ā€˜uno’ zou ik denken aan Spanje/Portugal/ItaliĆ« maar die staan precies niet op de lijst van @Whiskey hmmmm