Wat je even kwijt wilt #5

Lief! Dankjewel <3 Ik ben afgestudeerd inderdaad maar wel nog op zoek naar een echte grote-mensenbaan. Ik vraag me af wanneer ik me ga voelen als een ‘grote-mensenmens’ met zaakjes op orde haha, vroeger dacht ik dat afgestudeerd zijn heel volwassen was maar ik voel me nog hartstikke kind hahaha

Naar mij was het nota bene maar 20 minuten, kwam hier ook nooit iemand, vonden ze veel te ver. Echt aanstellerig vind ik dat wel.
Oja: ergens op een punt afspreken ergens waar het voor ons allebei een kwartier fietsen is, dat kan dan weer wél :rolleyes:

@Twijfelaar ik denk dat het Praag is, op die luchthaven vliegen 45 airlines (heb ze geteld lol I know get a life haha)
https://www.pragueairport.co.uk/airlines-at-prague-airport/

4 likes

Hmmm idd ik zie het, da’s maar 3500 km

Ik heb net iets geplaatst over gefrituurde aardappels in caps lock en nu hoor ik het constant in mijn hoofd mezelf schreeuwen en ik moet daar telkens om lachen.

7 likes

Onze kat is vanavond heel vervelend dus ik zei “hou op anders krijg je een bekeuring!!” En mijn vriend keek me echt aan van wtf, toen had ik verteld dat @Diamonds(toch?) haar kat een bekeuring had gegeven en hij moest zo hard lachen hahaha. Nu zegt ie ook steeds tegen mij dat ik bekeuringen krijg, denk dat ik hem vannacht wakker maak en roep dat ie een bekeuring krijgt. :joy:

35 likes

Iemand die ik vroeger goed gekend heb is onverwacht gestorven vandaag. Maar we hadden eigenlijk best wel wat discussies en ruzies vroeger en nu voel ik me heel schijnheilig omdat ik er best wel van aangedaan ben? Durf ook echt geen bericht naar haar vriend sturen omdat ik bang ben dat hij van mij nu echt geen bericht hoeft te krijgen

2 likes

Hij krijgt nog heel veel bekeuringen voor al dat kapotte servies.

8 likes

Een maandje cel voor die jongen

Sla m in de boeien!

1 like

Thanks voor diegenen die via het forum hebben gestemd, ik heb gewonnen!! (Voor 30 euro iets kiezen uit de winkel :heart_eyes:)

41 likes

Vandaag ben ik met mijn vriend naar een eiland hier geweest om voornamelijk puffins (papegaai duikers ) te spotten. En echt he ik verwachtte dat ze op z’n minst op de cliffs zouden staan enzo. Echt heel dat eiland drie keer afgelopen en nee hoor. Ze vlogen wel rond enzo, maar serieus dat waren echt zwarte stipjes in de verte je kon echt geen fuck zien eigenlijk. Dat eiland was hartstikke mooi hoor daar niet van, maar was wel weer teleurgesteld daarin. Heb wel met mijn vriend gelachen over hoe onmogelijk het is om die kutbeesten te zien haha

11 likes

Ik lig hier in bed weer allemaal tinderavonturen te beleven, gaat mn bluetooth koptelefoon ineens aan en geluid maken?? Is vast slechte karma voor mn tindergedrag. Schrok me dood

4 likes

Fuck. Net nog even in de jacht op een midnight snack een zak chips opengetrokken waarvan ik zeker wist dat die glutenvrij was. Ingrediënten gecontroleerd, prima, lekker eten! Kijk ik na een paar chipjes nog eens naar de zak staat er een vak lager ook nog wat over allergenen, en staat daar wel dat er gluten inzitten :frowning:

Dit wordt echt kut. En omdat de laatste keer tijden geleden dat het misging echt de hel was ben ik nu bang voor hoe ik me zal gaan voelen waardoor ik er waarschijnlijk meer last van ga hebben omdat ik er zo op gefocusseerd ben :frowning: En omdat ik de hele week al last van mijn buik had is die super snel geprikkeld… ARGH, baal zo van mezelf nu. Die chips waren hier echt niet lekker genoeg voor, als het nou iets super lekkers was geweest had ik nog een positieve kant eraan haha.

TLDR: coeliakie en daarom aan het freaken over gluten die ik per ongeluk heb gegeten

1 like

Yess

Sterkte!! Hoop dat het uiteindelijk meevalt.

1 like

Dankje :heart: Hopp het ook!

1 like

Ligt misschien aan de provider? Ben op dit moment met 1 iemand aan het appen en dat gaat goed.

1 like

Gebeurt soms, ik ken het helaas.

Morgen nieuwe kans, niet te boos zijn op jezelf. Het is gedaan, enige dat je kan doen is morgen beter zijn voor jezelf

1 like

Maakt niet uit, niet te streng zijn. Lekker gaan douchen, schone pyjama aan en in bed duiken❤️

3 likes

Gewoon doen hoor! Alleen maanden kut slapen lijkt me niet heel goed? Ik heb een paar dagen geleden 2e gaatjes laten schieten en voelde er na een uurtje ofzo al niets meer van, 's nachts ook nergens last van gehad. Ontsmet je het wel goed vantevoren?