Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb niet eens sterilon meegekregen, is nergens meer voor nodig zei ze. Gewoon zout oplossen in afgekoeld gekookt water en daar een wattenstaafje in dippen om je oor(bel) mee schoon te maken werkt ook. Als je beetje last krijgt kan je evt nog een paar minuutjes met je oor in dat bakje hangen.
Als je echt zoiets als sterilon wil zou je evt pure alcohol (70%) kunnen gebruiken?

Wat je aan dat scherpe achterkantje kan doen zou ik niet weten eigenlijk. Was daar ook wel beetje bang voor maar tot nu toe geen last gelukkig. Ik kreeg wel mee dat de oorbellen niet te strak moeten zitten (dus achterkantje niet helemaal in je oorlel gedrukt) maar een beetje los zodat de gaatjes meer lucht krijgen en beter kunnen genezen. Als je dat doet zit het achterkantje dus iets verder naar achter en steekt dat pinnetje minder uit, misschien helpt dat nog een beetje?

1 like

Mijn 2e forum droom gehad. Stond in de file met @fysicus aan het stuur en de hond van @Loxodonta lag op de achterbank met een handdoek om zich heen. Ik vond dat de file te lang duurde en stapte toen uit om te gaan lopen tussen de autos door. Fysicus werd toen boos op mij.

8 likes

Dankjewel!

1 like

Mijn moeder denkt dat ze een enorm goede band met mij heeft terwijl dat echt niet zo is.
Ik vertel haar vaak alleen maar dingen omdat het ‘moet’.
Nieuwe baan wist ze alleen omdat ik mijn broer toevallig sprak toen ik enorm euforisch was.

Badkamerlamp is kapot. Nu moet ik poepen in het donker :frowning:

3 likes

Ja joh wat vriendelijk van je :mad:

1 like

Ah wat lief! En ze heeft gelijk ook!

1 like

Au :frowning: hoe gaat t nu? Anders even de huisarts bellen!

@Delos En met jou?

@Pantalones Niet schuldig voelen! Beterschap <3

1 like

Die foto had blijkbaar veel indruk gemaakt dus hahaha.

1 like

Holy shit iedereen is zo wakker hier en aan het lachen. Ssssstttt

Zo’n slechte nacht gehad! Ook al een uur wakker, maar ben er nog steeds helemaal niet bij. Vanochtend ook een hele intensieve afspraak + daarna ziekenhuis, zo geen zin in daardoor nu. Beter ga ik snel “aan”.

1 like

Succes/sterkte vandaag! Voor je het weet is het weer avond en kun je lekker gaan slapen.

1 like

Haha geen ochtendmens? Ik zit al een half uur op werk…

1 like

Ik zit ook al een half uur op kantoor. Maar de vrolijkheid die ik hier soms hoor in de ochtend. Daar kan ik echt niet tegen.

1 like

Hahahaha ik ben er ook al 3 kwartier en normaal gesproken juist wel maar nu ben k nog niet echt wakker blijkbaar haha. Eerst maar eens wat eten :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Evi-lena nu zit ik ook alleen aan het blok hoor, lekker rustig wakker worden en forummen. Straks maar eens cappuccino halen. Maar ik krijg ook wel eens van mijn vriend te horen dat ik wat rustiger mag doen in de ochtend omdat ik dan te enthousiast doe en praat, oeps.

1 like

Ik zou best willen weten welke?

Oke ik zat even te denken over Belgie en hun katholieke feestdagen. Zijn de joden en de moslims dan ook verplicht om hun winkels te sluiten op die dagen. Of doen zij dat zelf uit respect of zijn zij dan juist open.

Wat naar, gecondoleerd. Ik denk niet dat die vriend je schijnheilig vindt, ook al waren jullie geen beste vriendinnen, daar heeft hij op dit moment vast geen hard feelings over. Maar misschien kan je het er, als je het toch te eng vindt, met iemand anders over hebben? Sterkte <3

@Pantalones Schuldig voelen is idd niet nodig, ‘ziek’ is niet alleen maar 40 graden koorts en overgeven he? Beterschap vandaag! Misschien gaat het juist eerder over omdat je nu… wel telkens in de buurt van de wc bent!

3 likes

Hoor elke dag onderweg naar stage dat ze omroepen wanneer de Thalys naar Parijs vertrekt en ik dagdroom iedere keer dat ik denk “fuck it” en daar spontaan instap i.p.v. de tram :broken_heart: one day

30 likes