Fysio’s zijn zonder doorverwijzing, je kan elke willekeurige fysio opbellen dat je er heen wilt.
En er moet hier in de stad een huisarts zijn die nog patiënten aanneemt (de mijne zei in ieder geval helemaal niks over een patiëntenstop, ze controleerden alleen of ik in de goede postcode woonde), je kunt bellen met je zorgverzekeraar, zij moeten je helpen bij het vinden van een huisarts.
Ja of zo een, ipv zo’n
“ik heb zo een leuke dag gehad”
Mocht het nog iemand interesseren (waarschijnlijk niet, maar goed): ik heb een mailtje gehad en de compensatie voor mijn afgeschafte vlucht is goedgekeurd! Effe een berichtje sturen via Facebook Messenger helpt dus om voorrang te krijgen!
Help waarom word je meteen als je bij DUO inlogt geconfronteerd met je schuld? Wilde alleen ff mn lening flink omhoog doen. Naja alsnog gedaan
Echt ik vind radio 2 super chill maar die vrouwelijke nieuwslezer zegt steeds Oto in plaats van AUto zooo irritant mai mai. Lijkt ook net steeds alsof ze die nieuwsberichten met auto’s erin bewust voorleest
Het klinkt gewoon te lelijk
Je bent wel ziek, maar voelt je niet ziek dat is anders.
<3
Ja de chips en hele zak m&ms zijn zeker niet gezond. Maar de reacties zijn allemaal dat ze diabetes krijgt enzo. Vond het wel confronterend.
Fysio kun je zonder tussenkomst van huisarts en mag je zelf kiezen, dus je zou ook kunnen kiezen voor een fysio in je woonplaats (waar je studeert). Mijn fysio is ook elke avond open (en mijn fysiotherapeut is er dan 1 avond, maar andere avonden zijn er andere).
<3
Ik krijg die wachtverzachters sowieso niet? Of hoe hoor je daar wat over?
Als je iemand kent die een abonnement heeft kun je goedkope kaartjes bietsen. Zij kunnen heel goedkoop kaartjes bijkopen.
Venne.bos? Beekse Bergen?
Er is toch een ns deal?
Nagels lakken met lang los haar. Dombo dat ik ben.
Mijn nagellak verprutst en mijn haar vol nagellak.
Een schaap moet volgens mij wel geschoren worden.( dit weet ik dus niet zeker he voordat ik straks word aangevallen)
Misschien zijn er kleding merken die wol gebruiken van schapen die een goed leven lijden.
Port Zelande vind ik ook leuk! Wel best een gerenoveerd huisje kiezen want van de andere lees ik niet zo goede recensies maar ons huisje was wel gewoon netjes.
Ik heb om 13:00 lunchpauze en ik heb al uitgeplozen wat ik ga bestellen en heb er ZOVEEL zin in
Iemand waar ik een zakelijke relatie mee heb stuurt dit op whatsapp:
Hiermee wordt bedoelt. “Oke prima is goed”
Maar eh ja…
Je mag hem dan naar beneden slaan inderdaad @Madrid ze mogen helemaal niet dichtbij huizen vliegen en al helemaal niet op jouw perceel, dus bijv in je achtertuin oid. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik zo’n kreng neer kan halen, ze vliegen hier ook regelmatig en altijd als ik me sta om te kleden.
O mijn goddddddddddddddd ik heb mijn master thesis ingeleverd mensen!!! >40.000 woorden, 99 pagina’s (ja jammer net geen 100), ben helemaal gesloopt, het voelt ook zo gek om nu gewoon klaar te zijn, dat was het dan?! Ben er een beetje emotioneel van geloof ik maar dat kan ook gewoon slaapgebrek zijn.