Wat je even kwijt wilt #5

Woehoe gefeliciteerd. Enjoy your free time. Hopelijk kan ik dit over 2 maandjes zeggen

1 like

Wat ga je eten?

Dankjewel! Ben je druk bezig nu? Heel veel succes ermee :facepunch: weet nog dat ik de berichtjes van mensen die al klaar waren bijzonder slecht trok de afgelopen maanden maar dat is misschien mijn bittere geest.

Haha nou heb nu ff maandje vakantie dus in september moet ik weer knallen

1 like

Hahaha bij t Klokuus, een kinderspeeltuin. Daar hou ik vandaag pauze :sunglasses:

1 like

Ik ga de vraag stellen die al zovaak is gesteld maar ik weet het niet;

Wat is een aanrader op netflix qua misdaad? Bij voorkeur een serie. Ik heb het al 2 jaar maar ik kijk geen netflix tot nu toe :sweat_smile:

1 like

Maar ze eet ook nog een chocolademuffin, een chocoladereepje, een kaneelbagel waar vast ook suiker in zit, en in die kant-en-klaar maaltijden die ze voor lunch Ć©n avondeten eet zit ook suiker… en ze drinkt ook nog sap en frisdrank. En daarnaast eet ze helemaal geen fruit en groenten om het nog een beetje te counter balancen zeg maar :stuck_out_tongue:

4 likes

Haha ja ik vraag me ook echt af of dat niet een foutje is en die :point_right:t4: eigenlijk een :+1:t4: moest zijn.

2 likes

Narcos

1 like

Kut. Broodje zalm denk ik. Of uitsmijter. Of garnalenkroket. Ging net de kaart nog een keer bekijken en twijfel nu toch.

4 likes

Ik ben nu heel nieuwsgierig!

1 like

Ik zag een leuke vacature voorbij komen en ik ga dan altijd eerst research doen naar het bedrijf en de mensen om te kijken of ik er tussen zou passen
Zie ik dat ze op hun Instagram allemaal Christelijke organisaties volgen en op hun persoonlijke Facebook accounts zie je ook duidelijk dat ze God aanbidden. Is ook echt een klein team en bij iedereen zag ik dat. Nu weiger ik dus om te solliciteren want ik pas daar zoooo niet tussen. Ik ben het tegenovergestelde. Maar voel me nu ergens ook wel bekrompen? Want de vacature klonk wel leuk. Naja :woman_shrugging:

3 likes

Ik zit in mijn eentje bij de Ikea te lunchen, zo fijn. Lekker op m’n gemakje door de showroom straks

10 likes

Gisteren de allerlaatste aflevering gekeken van Parenthood. Zo mooie serie! :pensive:

1 like

Ik ben naar boven gevlucht, ik kon het niet aan haha.

1 like

Ohh ik doe dit ook heel vaak :speak_no_evil: zulke gebruik ik echt nooit. Maar de meeste in Brabant (die ik ken) zeggen ook zo’n in plaats van zulke, dus ik denk dan dat, dat ook dialect is :thinking:

1 like

Haha wat grappig. Zijn beide mijn jeugd.

1 like

De chips ,de muffin, de 2 pastas met super veel ongezonde sauzen, de m&m’s, de chocola rn de dingen die ze drinkt daar is allemaal niks gezonds aan. Mocht ze elke dag zo eten dan is er wel een kans op diabetis of hart in vaat ziekte ofzo.

3 likes

Het valt me op dat er soms hier en op het andere forum bijna dezelfde berichten worden geplaatst. Vraag me dan altijd af of dat door dezelfde persoon is gepost. Ik vind het wel grappig :slight_smile:

2 likes

Ik ben ook grammarnazi en spellingnazi maar gek genoeg vind ik ā€˜zo’n’ in meervoud alleen maar leuk <3

Waar ik me trouwens wel altijd aan erger is ā€œik ga morgen heenā€
Je gaat ERheen. Ik ga er morgen heen. Ik ga daar morgen heen.
Heengaan betekent dat je de pijp uitgaat. Dood. :stuck_out_tongue:

Zal ook wel regiogebonden zijn hoor dat snap ik wel :slight_smile:

16 likes