Maar ik zie het eigenlijk alleen op het forum, nooit in kranten, boeken etc. Dus ik snapniet, ondanks dat het niet incorrect is, dat het hier zovaak wordt gebruikt. Zou je dat ook in je scriptie gebruiken?
Nee ik vind dit eigenlijk juist verstandig omdat een confrontatie zo op de loer ligt en met zoân klein team is dat het dan op ten duur niet fijn werken als jij duidelijk de outsider bent.
Lol ik ga morgen heen betekent toch dat je morgen dood gaat?
Mijn schoonouders zijn in het voorjaar op vakantie geweest in Schotland (ik weet niet of jij daar nu ook bent?) en toen konden ze echt sĂșper dichtbij die puffins komen, ze hebben er heel mooie fotoâs van! Het kan dus zeker wel 
Het weer is echt wel fijn op het moment (19 graden, waterig zonnetje, veel wind) maar mijn god wat verlang ik naar het dragen van mijn winterkleding.
Broadchurch , narcos, the missing, hannibal, unsolved , the team, la mante , real detective , Beau sejour . Nog veel meer maar die kan ik even niet vinden.
Hooo ik lig al sinds donderdag ziek op bed wat een verschrikking! Ik hou van niksen en de hele dag op bed liggen maar wel als het mân eigen keuze is. Gelukkig morgen 4 uurtjes werken en dan donderdag op vakantie, mân koffer is al ingepakt, ik heb zo goed als alles al geregeld.
Over 48 uur kom ik daar aan en ga ik de hele dag cocktails drinken aan de bar, joe.
Beterschap, hopelijk voel je je donderdag weer wat beter!
Ga ervoor! Ikea is life
Ben in Utrecht neergestreken voor Rocky road donuts
@Madrid nog bedankt voor je Denemarken/Kopenhagen tips. Heb er toen echt veel aan gehad. Zat in de bioscoop en dacht aan jou.
Ik denk dat ik morgen voor de allereerste keer bloed ga doneren
spannend
ah zo lief, dankjewel! 
Ik snap dat je je bekrompen voelt. Ik denk wel dat het heel belangrijk is dat je in het team past en jezelf kan zijn op het werk. Het werk zelf kan nog zo leuk zijn maar je hebt ook te maken met je collegaâs en de sfeer die daar is.
Je kan natuurlijk wel een brief sturen en als je dan uitgenodigd wordt op gesprek kun je altijd nog beslissen wat je wilt.
Wat goed dat je bloed wil gaan geven! Het valt best mee allemaal hoor (als je geen naaldenfobie hebt haha) en is zo voorbij. Supergoed van je!
Ik heb dit altijd als ik langs Schiphol kom met de trein.
Ja bij mij is een van mijn voortanden er gewoon uitgevallen toen en wel tijdelijk terug gezet maar die sterft dan af door dat er geen wortels aan zitten. Dus nu heb ik ongeveer 9 jaar een etsbrug, dat is een tand die met ijzer aan de achterkant aan je andere tanden vast zit. Maar dat ijzer schijnt soms een beetje door, dan lijken die tanden een beetje âgrijzigâ.
Doordat ik geen beugel heb gehad is een tand naast mijn voortanden (heet dat een hoektand?) heel erg naar beneden gezakt en staat ie naar binnen. Echt extreem lelijk als ik lach; dan zie je zeg maar witwitwit tandvlees witwitwit - als je het een beetje snapt
.
Ik wil nu een vierdelige brug, dus vier kronen, op mijn vier voorste tanden. Een daarvan is dus nep, de ander is half nep, de ander is dus die ik hierboven noem die super scheef staat en een tand is redelijk normaal maar die zit naast die neppe dus daar moet dan ook een kroon op. Dan hebben ze ook zeker allemaal dezelfde kleur en hetzelfde âmateriaalâ.
Lang verhaal dit haha. Ben heel benieuwd wat de tandarts zegt.
Welke serie is leuker om te kijken âOne tree hillâ of âBrothers and sistersâ? Ik zoek iets met leuke (drama)verhaallijnen, maar ook humor en warmte.
Uiteraard sta ik ook open voor andere suggesties.
ja dat zeg ik precies in mijn eerste post drie posts ervoor 
Ik ben voor het broodje zalm gegaan! Was lekker!