Wat je even kwijt wilt #5

Sterkte! En heel lief van je.

1 like

Ik ga morgen heen heb ik ook nog nooit gehoord. Er was daar op EFG toen zo’n leuk topic over.

Echt niet? Ik zie het ook op dit forum supervaak :redface: hoeft niet met ‘morgen’ natuurlijk hoor, maar gewoon bijv. “oh dat ijs dat wil ik ook, is het nu in de aanbieding in de winkel top ik ga morgen meteen heen” of in welke vorm dan ook.
Jongens er moet nog “er” tussen :cry:

2 likes

Oh hmm nee valt me niet op. Ik erger me aan,” Ikheb ZO EEN mooie jas gezien.” I.p.v. zo’n. Dat zie ik hier echt altijd. Vind het gehandicapt staan.

5 likes

haha echt
dat zal dan wel
of de egf spirit is nog steeds zo eensgezind

Fargo!

1 like

Vind juist wel logisch! Als het zo’n thema is in de groep dat ze het uiten op instagram enzo zal het vast ook een groot thema zijn in het dagelijks leven.
En ik als agnost zou er ook niet op zitten te wachten om elke dag geconfronteerd te worden met Christelijke gebruiken en gesprekken over Christendom.

1 like

Als ik dat zou eten zou ik elke week een kg aankomen

1 like

Maar ik zie het eigenlijk alleen op het forum, nooit in kranten, boeken etc. Dus ik snapniet, ondanks dat het niet incorrect is, dat het hier zovaak wordt gebruikt. Zou je dat ook in je scriptie gebruiken?

1 like

Nee ik vind dit eigenlijk juist verstandig omdat een confrontatie zo op de loer ligt en met zo’n klein team is dat het dan op ten duur niet fijn werken als jij duidelijk de outsider bent.

1 like

Lol ik ga morgen heen betekent toch dat je morgen dood gaat?

1 like

Mijn schoonouders zijn in het voorjaar op vakantie geweest in Schotland (ik weet niet of jij daar nu ook bent?) en toen konden ze echt súper dichtbij die puffins komen, ze hebben er heel mooie foto’s van! Het kan dus zeker wel :grin:

Het weer is echt wel fijn op het moment (19 graden, waterig zonnetje, veel wind) maar mijn god wat verlang ik naar het dragen van mijn winterkleding.

4 likes

Broadchurch , narcos, the missing, hannibal, unsolved , the team, la mante , real detective , Beau sejour . Nog veel meer maar die kan ik even niet vinden.

1 like

Hooo ik lig al sinds donderdag ziek op bed wat een verschrikking! Ik hou van niksen en de hele dag op bed liggen maar wel als het m’n eigen keuze is. Gelukkig morgen 4 uurtjes werken en dan donderdag op vakantie, m’n koffer is al ingepakt, ik heb zo goed als alles al geregeld.

Over 48 uur kom ik daar aan en ga ik de hele dag cocktails drinken aan de bar, joe.

5 likes

Beterschap, hopelijk voel je je donderdag weer wat beter!

1 like

Ga ervoor! Ikea is life

Ben in Utrecht neergestreken voor Rocky road donuts

1 like

@Madrid nog bedankt voor je Denemarken/Kopenhagen tips. Heb er toen echt veel aan gehad. Zat in de bioscoop en dacht aan jou.

Ik denk dat ik morgen voor de allereerste keer bloed ga doneren :fearful: spannend

11 likes