ah zo lief, dankjewel!
Ik snap dat je je bekrompen voelt. Ik denk wel dat het heel belangrijk is dat je in het team past en jezelf kan zijn op het werk. Het werk zelf kan nog zo leuk zijn maar je hebt ook te maken met je collega’s en de sfeer die daar is.
Je kan natuurlijk wel een brief sturen en als je dan uitgenodigd wordt op gesprek kun je altijd nog beslissen wat je wilt.
Wat goed dat je bloed wil gaan geven! Het valt best mee allemaal hoor (als je geen naaldenfobie hebt haha) en is zo voorbij. Supergoed van je!
Ik heb dit altijd als ik langs Schiphol kom met de trein.
Ja bij mij is een van mijn voortanden er gewoon uitgevallen toen en wel tijdelijk terug gezet maar die sterft dan af door dat er geen wortels aan zitten. Dus nu heb ik ongeveer 9 jaar een etsbrug, dat is een tand die met ijzer aan de achterkant aan je andere tanden vast zit. Maar dat ijzer schijnt soms een beetje door, dan lijken die tanden een beetje ‘grijzig’.
Doordat ik geen beugel heb gehad is een tand naast mijn voortanden (heet dat een hoektand?) heel erg naar beneden gezakt en staat ie naar binnen. Echt extreem lelijk als ik lach; dan zie je zeg maar witwitwit tandvlees witwitwit - als je het een beetje snapt .
Ik wil nu een vierdelige brug, dus vier kronen, op mijn vier voorste tanden. Een daarvan is dus nep, de ander is half nep, de ander is dus die ik hierboven noem die super scheef staat en een tand is redelijk normaal maar die zit naast die neppe dus daar moet dan ook een kroon op. Dan hebben ze ook zeker allemaal dezelfde kleur en hetzelfde “materiaal”.
Lang verhaal dit haha. Ben heel benieuwd wat de tandarts zegt.
Welke serie is leuker om te kijken ‘One tree hill’ of ‘Brothers and sisters’? Ik zoek iets met leuke (drama)verhaallijnen, maar ook humor en warmte.
Uiteraard sta ik ook open voor andere suggesties.
ja dat zeg ik precies in mijn eerste post drie posts ervoor
Ik ben voor het broodje zalm gegaan! Was lekker!
Mooi vooruitzicht hele dag cocktails drinken Hopelijk voel je je snel beter. Waar ga je heen op vakantie?
Aah zo lief!
Aah ja, heb er ook zo’n zin in! Ik ga een weekje naar Rhodos
Lekker zeg! Geniet ervan!
Ik moet altijd zo lachen om die automatische antwoorden die LinkedIn laat zien als je met iemand in gesprek bent
“Vriendelijke bedankt, Xiomara”, “OK” en niet te vergeten het wel bekende duimpje “”
Maar ff serieus wie gebruikt dit? Haha
Oh wat naar van die ingestorte snelheidsbrug in Genua. Ik heb echt altijd angst als ik over een viaduct fiets dat het instort, en als ik onder een tunnel fiets dat hij instort. Brr. Vroeger was ik een keer op een hele grote wankele hangbrug die uitkeek op een ravijn. Ik werd echt gek daar. Op het midden van de brug bleef ik zitten want durfde niet meer verder. Ook niet heel handig.
Rillingen bij dat bericht over die ingestorte snelwegbrug in Genua.
Go big or go home
Jij woont toch in je huis? Maakt het uit wat anderen denken.
Ik vind het trouwens vaak leuk staan!
Oh ook handig, thanks!!
@anon98052296 We reizen gratis met de trein dus vandaar!
@anon44204370 Leuk!
@anon81733682 Hahaha wat lief, en fijn voor jou!!
Ik ben ineens soort-van verslaafd aan appelsap. Welke vinden jullie de lekkerste?