Wauw ik heb sinds eeuwen weer ingelogd hier haha. Maar ja was gezellig!!
Oh gewoon de po.stn.l app haha. Je moet je dan aanmelden voor āmijn postā en dan krijg je een brief thuis met een code en krijg je elke dag dat je post ontvangt een melding dat er post voor je onderweg is. Is het automatisch gescand dan zie je een plaatje met wat het is, is het handmatig gescand zie je alleen een poststuk.
Vind het echt een leuke toevoeging van mān dat haha #postnerd
Ik was gisteren bij een concert in een openluchttheater en het was zoān weerdrama. Helemaal doorweekt tot op het bot, een poncho en paraplu waren niet genoeg. Wordt het concert halverwege ook nog eens afgeblazen omdat het ging onweren en het theater omringd was door bomen. Mochten we in dat takkenweer weer richting de auto, allemaal ondergelopen straten, over stoepen moeten rijden en nog ruim een uur naar huis. Was kapot van de concentratie van het autorijden want je zag echt niks. Thuis meteen gedoucht en in bed gedoken maar man, man, man, had zoveel beter geweest als ze dat concert van tevoren hadden verplaatst. Dit was echt zonde.
Dankjewel!
Ik heb over twee weken een feest met als thema wat je vroeger wilde worden. Ik wilde piraat worden of juf of moeder. Wat is leuk om als verkleed te gaan? Ik ga sowieso geen hele capriolen uithalen hoor, maar een accessoire ofzoā¦
Hahaha ik ben aan het appen met mijn vader over iets vervelends dat een ander is overkomen zegt ie opeens: ja volkomen kut
Hahahahha dat is dan nog maar mijn vader
Was je bij Damien Rice? Ik wilde daar zo graag heen! Maar kut zeg, krijg je iets van compensatie?
Ik snap openluchtconcerten sowieso nooit in Nederland.
Ik heb zoān nep tattoo arm besteld, een bandana en een setje met oorbel, haak, ooglapje, ketting en verrekijker. Ben benieuwd!
Ja, klopt! Maar hij heeft maar iets van 6 nummers kunnen spelen, veel te kort.
@quantum zeker waar maar ik vind het wel jammer dat de organisatie niet meer geanticipeerd heeft op de weersvoorspellingen. Al was het maar een tentdoek want de bar en de artiest stonden wel overdekt en de bezoekers niet en juist omdat wij out in the open zaten was het te gevaarlijk. En als dat alsnog onveilig is, van tevoren het concert afgelasten en een nieuwe datum te boeken. Dit was maar half half; helemaal doorweekt en alsnog tussen de bomen naar de autoās lopen, en een half concert.
Waarom droom ik altijd zo vaag.
Ja irritant hĆØ! Snap niet dat we dan zoān mail krijgen over achterstallige betaling, pas die dan aan? Vond net mān retourbewijs en heb m 27 juli al teruggestuurd, kom op zeg. Komt vast goed maar wel irritant dit.
Heeft iemand hier een verschrikkelijk ongezond maar gruwelijk lekker chocolate-chip-cookies recept?
Iets met een bepaalde tijd van de maand enzo.
Geen flauw idee of er nog iets van compensatie zal volgen, even afwachten of er nog nader bericht volgt. Maar inderdaad, was echt balen! Ik heb een paar jaar terug het geluk gehad hem ook al te kunnen zien, bij Paleis Soestdijk toen, maar dit was een weggegooide avond terwijl die zo mooi had kunnen zijn.
Wat stom ik hoop dat je je snel beter voelt en je dit ook met je vriend kan bespreken. Herkenbaar dat alles soms zo moeizaam gaat. Ik weet niet of ik nog ga vandaag. Heb nog niks van mijn vriend gehoord. Maarja komt wel goed denk ik.
Ik heb net echt iets lekkers gemaaaakt, koffie met 'n lepel kokosolie, amandelmelk en cookies & cream protein powder, ben helemaal in mān nopjes zo
Doen! Ik vind het artsy en absoluut niet eng
Ik had net een oogmeting en ik heb een kleine afwijking, hoef niet per se een bril maar is mss wel prettig voor werk. Heb de laatste tijd vaak hoofdpijn en zit vaak met mān ogen te knijpen. Alleen het wordt niet vergoed door mān verzekering⦠(en ik wil graag een bril hahaha sukkel)
@Oprah @Krabsalade @Prikkelbaar ja ik ga er even over nadenken! Ik heb +0.5 en +0.75 (geloof ik haha).
@Pantalones wow ik heb woensdag besteld en kan mān pakket nu al ophalen?
En dat moet ik dus gaan doen bij die jongen die say hi deed op Happn aaargh. Of ja ik hoop dat ie niet hoeft te werken. En ik ga met een vriendin dan is het minder awkward.
Doe het niet. Ik doe geen lastig zittende jumpsuits aan naar festival. Biecht:1x had ik zo een met korte pijpjes aan en ging ff wildplassen en had iets teveel op dus heb ik over mn eigen pijpen geplast. Dacht dat het slim was om gewoon ff dat ding opzij te doen met mn handen. Not smart