Ik heb het laatst gebruikt toen iemand iets te veel een ‘gezellig’ gesprek ging voeren via LinkedIn. Wilde het netjes afronden maar had geen intentie of behoefte om te chatten.
Was gauw duidelijk denk ik want hij droop direct af!
Ik heb het laatst gebruikt toen iemand iets te veel een ‘gezellig’ gesprek ging voeren via LinkedIn. Wilde het netjes afronden maar had geen intentie of behoefte om te chatten.
Was gauw duidelijk denk ik want hij droop direct af!
Appelaere is echt heeel lekker!
Hahahah als iemand dat zou zeggen zou ik ook vermoeden dat hij ten hemele zou gaan
Oeh die ga ik de volgende keer halen. Ik heb nu een glazen fles van de Jumbo, die is ook lekker.
Wij hebben gister een boom uit onze tuin laten omhalen en daar zat een duivennest in en die duiven hangen nu al de hele dag rondom onze tuin. Vind het aan de ene kant zielig maar aan de andere kant ook vies, ik vind duiven vliegende ratten.
Oh help dat zie ik nu pas. Sorry.
Gadverdamme achterin de tuin, naast de schuttingdeur/achterom/hoe noem je dit hangt een soort enorme struik over de schutting, vanaf de kant van de buren. Daarin zitten een soort witte besjes en daar komen echt belachelijk veel wespen en vliegen op af die dat gaan eten. Nu durf ik het niet weg te halen want dan ben ik bang dat ze agressief worden omdat ze geen eten meer hebben maar ik wil ook dat het daar niet meer is. Halp. De buren zeggen ook gewoon heel droog ja we hadden eerst een wespennest maar die is weggehaald dus er zijn geen wespen meer HALLO DOE JE BRIL OP HARRIE.
Geeft niks hoor, bedoelde het niet lelijk!
Wat geven jullie aan iemand die op reis gaat maar niets meer mee kan nemen?
Van die reistasjes waarmee ze haar koffer/backpack kan inpakken?
Super handig, maar weet niet of ze die alk heeft
Verder inderdaad paspoorthoesje oid
Waaarom gebruiken zo fucking veel mensen het woord bedoeling als ze bedoening bedoelen!!!
Wilde ik even kwijt, joe hai.
Iemand die weet hoe je een telefoonnummer in excel ingeeft, zonder dat de eerste nul constant verdwijnt?
Deze vorm dus: 0xx xxx xxx
Ik doe altijd een ‘ ervoor maar weet niet of dat de officiële excel methode is.
Rechtermuisknop op de cel en dan de eigenschap veranderen van ‘getal’ naar ‘telefoonnummer’ of iets in die richting.
Ja snap ik ook niet, is toch duidelijk niet de bedoeling
Zijn hier meiden die vanuit een totaal andere opleiding de IT in zijn gegaan (software development, testing, webdevelopment of heel iets anders)? Ik twijfel er al heel lang over en weet niet goed hoe ik het eventueel moet aanpakken dus hoor graag wat persoonlijke ervaringen (wat was je achtergrond, hoe bevalt het, waar liep je tegenaan, wat kon je al, hoe/waarom heb je de keus gemaakt, via welke weg ben je gegaan). Als iemand me er wat over kan vertellen (mag via PB) zou dat geweldig zijn!
(Zag geen topic bij werk/studie waar het in past dus vraag het maar even hier :'D misschien een beetje te serieus voor dit topic mja)
Oke ben toch ook op FF haha. Herken niet zo heeeel veel mensen maar begrijp van anderen dat het gros van EGF hier zit dus denk onder andere namen dan? Is er toevallig ergens een lijstje? Ik heb jullie allemaal gemist!
Die slogan is echt idioterie. Een knap staaltje koningsliedmarketing.
Daar sta je dan
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen
En daar is t dan
De sap waarvan je de smaak ziet zitten is eindelijk hier
Ik heb geen ervaring hiermee maar ik zit hier ook over na te denken dus ik lees even mee!
Er was gisteren een klant met een klein hondje bij zich. Die klant wou een vrij groot item hebben wat hij zelf wou dragen dus toen mocht ik met het hondje lopen <3 Echt een lief beestje, hij snuffelde even in de hoek en toen riep ik hem mee en dat bekkie, echt zo lief en enthousiast kwam hij naar me toe en helemaal blij met mij meelopen, echt heel lief!
Inderdaad, wol is niet vegan.