Eerst een spatie!
Ja. Was erg gaaf.
Ik heb tot nu toe vaak een armbandje met een Cristoffel munt gegeven. Dat komt van de heilige Christoffel, de beschermheilige van de reizigers. Mocht het een man zijn is een sleutelhanger oid misschien wat gepaster, maar voor vriendinnen kies ik meestal een vrij simpel zilver armbandje met die munt eraan.
Vaak te koop bij de juwelier! In onze stad heb ik het toen niet kunnen vinden, maar in dorp B wel
De laatste weken zit ik veel in de trein en mijn kinderhaat is alleen maar toegenomen. Met name tussen 1300-1700 zitten er veel oma’s met kleinkinderen, die alles goed vinden. Wat een irritante mormels zijn het toch
Gevonden nog wel
Bij de uitverkoop hoek van de action zeker.
Ik heb aan een goede vriend gelukspoppetjes gegeven, die zitten in een superklein zakje. Maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen weggelegd is. En cadeaubon van bol.com (voor e-books).
Ik ga zaterdag bij de IKEA eten en ik heb daar echt zoveel zin in na zoveel ziek zijn enz. Ik begin met een hotdog en daarna ga ik alle banken uittesten die ze hebben en dan gehaktballetjes eten. Nomnom.
Stom dat ik zo blij kan worden van zoiets haha.
HahahahaH
ik kan nog maar één paar schoenen aan, van de rest gaat mn hak helemaal open voorheen had ik daar dus geen last van. echt superstom en saai (en zonde van al mn andere schoenen)
Ja zo goooooor en als je dan iets soortgelijks wil ZONDER chips/chocola is het ook duurder en is zo raar
Niet super, maar beter dan had gekund! Dankjewel!
Ik was net bij het ziekenhuis voor foto’s en daar was niks op te zien, dus toen een echo. En die radioloog liet me zo kut voelen. Alsof hij wel wat beters te doen had dan zich bezighouden met mijn klachten. Een arrogante jonge dokter die het niet echt wat kon schelen of mijn pijn weggaat. Was ook op de echo niks te zien, zegt ie Lieve traveljunkie ik kan niks zien, dus ik kan verder niks doen. Op zo’n stom toontje. Bah. En toen was ik ook nog mijn portemonnee vergeten voor het parkeerkaartje. Voordat ik het aankon om te gaan bedelen heb ik maar een rondje gelopen.
Nu sleepover met mijn vriendinnen, dus ff die kwal vergeten en genieten van vanavond.
Hahaha Morgen om 4.45 opstaan om naar een stad te gaan waar weinig te beleven is echt fml volgende x check ik 400x of er geen feestdag/ brand of winkels op vakantie zijn voordat ik een bus kaartje boek. Nja moet nog maar zien of die bus wel chill is anders was dit echt de eerste en de laatste keer.
Edit: ik weet dat ik morgen vet blij kom zeggen dat het leuk was haha maar nu ben ik not amused.
Ik zit naar de soundtrack van Coyote Ugly te luisteren en voel me weer helemaal tiener haha.
Gewoon bij de action of primark halen voor paar euro?
Ik vind het altijd zo grappig als ik fortnite speel met mn mic aan dat ik gelijk 100 vragen krijg of ik echt een meisje ben. Ja boi, meisjes gamen ook
Kom je daar uit de buurt?
Ja
Nou zeg! Wat een sukkel, dat ie gewoon zn werk doet en aardig is. Hallo alsof jij daar voor je lol komt?
Huh in onze stad?