Omg ken ik jou?
Uh, geen idee . Maar jij komt dus ook hier uit de buurt? Zet mijn woonplaats liever niet hier neer
Ja echt hoor. Voelde me niet serieus genomen terwijl ik wel pijn voel. Nare man. Nou is het niet heel erg, maar wel vervelend als het blijft. Hoop dat het nog vanzelf weggaat.
Oh dit vond ik echt de ergste aflevering van GTST ooit! Tranen met tuiten!
Ja idd. En anders gewoon opnieuw naar de dokter hoor. En aangeven dat je deze man niet meer wilt!
<3 Hoop dat t snel beter/over is!
ga je met flixbus? die kun je echt super goedkoop omboeken!
Ja als het nog lang blijft ga ik wel weer naar de huisarts.
Dankjewel! Lief van je!
Wel goed voor jezelf zorgen he? <3
Ik wil een zelfstandige vrouw zijn maar ik krijg niet eens een rolgordijn los uit de houder. Wat een faal
Ik ben mijn koffer aan het pakken om bij mijn ouders te gaan slapen. Thuis voelt niet meer als thuis en hopelijk voelt hun huis snel wel weer als thuis komen.
Ben nu ook 2 dagen bij mn ouders aan het bivakkeren omdat mijn huis ook gewoon niet chill is ofzo. Echt heel raar. Ik heb het lig heel fijn bij mn ouders, hoop jij ook straks!
Man man man. Een familielid van mij is soort van fashion blogger/instagrammer, maar de outfits die ik soms (okƩ eigenlijk altijd) langs zie komen denk ik echt wtf. Hoe kan je dit aan doen? En denken ik kan zo naar buiten??
Ik had me verheugd op een avondje handmaid“s tale, wil mijn vriend per se ajax kijken boring
lijkt me echt moeilijk aan jouw werk dat je dan de hele dag die verhalen van mensen moet aanhoren als je je zelf niet zo lekker voelt
Mijn brakheid speelt weer op en ben te moe om soep op te warmen dus paprikachips it is als avondeten
Ben ook wel benieuwd als er een lijstje is
Jaa maar je moet echt ruim van te voren omboeken. Ik had het maandag geprobeerd maar dan moesten we voor nieuwe kaartjes 10 euro bij betalen p.p.
Mn klas is klaaaaar
Nog wat minidingetjes thuis en dan vrijdag vergaderen en dan maandag echt ein-de-lijk beginnenā:hugs:
Ja ik had mijne idd gecanceld (paar dagen van tevoren wel, niet 1 dag, weet niet of dat uitmaakt) en had toen een voucher gekregen!
Oh ik zou dit ook echt irritant vinden. Maar fbgroep van de flat, dus hij woont ook echt in dezelfde flat of niet? Zo ja dan vind ik het nog irritanter.