Jullie moeten mij weer even helpen met een belangrijke levenskeuze. Welke ga ik als eerste openen? Heb het nog nooit gehad.
- Vanillecreme
- Hazelnootcreme
0 stemmers
Jullie moeten mij weer even helpen met een belangrijke levenskeuze. Welke ga ik als eerste openen? Heb het nog nooit gehad.
0 stemmers
Precies hetzelfde afzeggen of omboeken koste allemaal 10 euro meer helaas. Dan maar even door die hell heen hahaha. Ik zie dit als een les voortaan zoek ik 5000x of er geen feestdag ofzo is waar ik ook heen ga.
( je krijgt zeg maar niet alles terug je betaald 5 euro annuleringskosten per kaartje dus heen 5 euro en terug 5 euro. Dan was het nog voordeliger geweest om met de trein te gaan)
Ik hoop het ook. Ben gewoon gewend aan mijn vrijheid en hun ook maar dat zal je zelf ook wel ervaren. Toch fijn dat we bij hun terecht kunnen. al zie ik wel op tegen het eet je mee? Hoelaat ben je thuis? Wat ga je doen? Ruim je zooi op en het bezorgde gevoel van mijn ouders. Maar dat is denk ik niet meer dan normaal.
Echt irritant, ben begonnen met medicatie en een van de bijwerkingen is hoofdpijn. Ja m’n kop knalt uit elkaar maar geen idee of dat nou daardoor komt of dat het gewoon algemene hoofdpijn is.
Noo!! Stom. En nu?
Waar ga je heen?
Oké hazelnootcreme ga ik eten!
Er komen 2 vrienden van mijn vriend hier eten en ze maken lasagne. Nu weten die vrienden niet hoe ze bechamelsaus moeten maken dus nu is mijn vriend hun kookles aan het geven haha.
Kut trek ik alsnog andere pak open. :’) Die smaakt trouwens niet echt geweldig.
Ik ben te stoned voor dit soort raadsels.
Oohhh…bikinibroek?
Ik moest hier even goed over nadenken, maar bedoel je dat grote land in Zuid-Amerika? (Mijn gedachten gingen: Bermuda? Nee, dat is geen ondergoed. De Behama’s? O nee, hihaho, dat zijn de BAhama’s.)
Bij jou is ie omgekeerd toch qua letters?
Ik liep vandaag bijna Peter Timofeeff (geen idee hoe je het schrijft), een ex-weerman bij RTL, omver tijdens mijn werk Zag hem nog net op tijd haha.
Jaaa die zijn goed voor je bil, love em
Haha gelukkig!
ik ga morgen naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog, ongeveer precies een jaar nadat ik mijn vorige sessies heb afgesloten. en wat was ik trots op mezelf toen lol
Zelf maken haha. Mijn ouders kregen vaak zo’n heel groot pak van een kennis van ze die dat zelf maakt. Echt zoo lekker! Maar waarschijnlijk wel een heel gedoe…
Ik had vandaag mijn nieuwe jas aan en 2x sjans met knappe mannen. Die jas trek ik mooi niet meer uit
Jaaaaa Stockholm is fan-tas-tisch, ben net terug sinds zondag. Was er vorig jaar in november. Het is dan wel erg koud en erg kort licht (echt 09:30 zon op en om 16:00 weer pikkedonker), daar moet je je wel op voorbereiden. Maar het is ZO LEUK en sfeervol.
@vitaminwater ik vind dat je net zo trots op jezelf mag zijn dat je nu weer die dappere stap onderneemt.