Waar ga je heen? 
Oké hazelnootcreme ga ik eten!
Er komen 2 vrienden van mijn vriend hier eten en ze maken lasagne. Nu weten die vrienden niet hoe ze bechamelsaus moeten maken dus nu is mijn vriend hun kookles aan het geven haha.
Kut trek ik alsnog andere pak open. :’) Die smaakt trouwens niet echt geweldig.
Ik ben te stoned voor dit soort raadsels.
Oohhh…bikinibroek?
Ik moest hier even goed over nadenken, maar bedoel je dat grote land in Zuid-Amerika? (Mijn gedachten gingen: Bermuda? Nee, dat is geen ondergoed. De Behama’s? O nee, hihaho, dat zijn de BAhama’s.)
Bij jou is ie omgekeerd toch qua letters?
Ik liep vandaag bijna Peter Timofeeff (geen idee hoe je het schrijft), een ex-weerman bij RTL, omver tijdens mijn werk
Zag hem nog net op tijd haha.
Jaaa die zijn goed voor je bil, love em
Haha gelukkig!
ik ga morgen naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog, ongeveer precies een jaar nadat ik mijn vorige sessies heb afgesloten. en wat was ik trots op mezelf toen
lol
Zelf maken haha. Mijn ouders kregen vaak zo’n heel groot pak van een kennis van ze die dat zelf maakt. Echt zoo lekker! Maar waarschijnlijk wel een heel gedoe…
Ik had vandaag mijn nieuwe jas aan en 2x sjans met knappe mannen. Die jas trek ik mooi niet meer uit 
Jaaaaa Stockholm is fan-tas-tisch, ben net terug sinds zondag. Was er vorig jaar in november. Het is dan wel erg koud en erg kort licht (echt 09:30 zon op en om 16:00 weer pikkedonker), daar moet je je wel op voorbereiden. Maar het is ZO LEUK en sfeervol.
@vitaminwater ik vind dat je net zo trots op jezelf mag zijn dat je nu weer die dappere stap onderneemt.
T. Onga?
Aretha Franklin ligt op sterven lees ik net en ben er oprecht een beetje sip van🙁
Omdat ik zo extreem moe ben laatste tijd moet ik morgenochtend bloed laten prikken en ik ben echt in een snaaibui maar durf niet want ben bang dat ik nu straks kei hoge suikers en cholesterol heb enzo 
Wat stom. Ik had vorige week vrijdag een ontzettend knappe en behulpzame dokter toen ik een echo liet maken. Ik had hem gewoon jouw kant moeten opsturen. Alsof je voor je lol naar het ziekenhuis gaat.