T. Onga?
Aretha Franklin ligt op sterven lees ik net en ben er oprecht een beetje sip van🙁
Omdat ik zo extreem moe ben laatste tijd moet ik morgenochtend bloed laten prikken en ik ben echt in een snaaibui maar durf niet want ben bang dat ik nu straks kei hoge suikers en cholesterol heb enzo
Wat stom. Ik had vorige week vrijdag een ontzettend knappe en behulpzame dokter toen ik een echo liet maken. Ik had hem gewoon jouw kant moeten opsturen. Alsof je voor je lol naar het ziekenhuis gaat.
Jij bent Eva-Lina toch? Of ben ik nu heel dom bezig haha
Ja fuck ik kijk ‘achter gesloten deuren’ (dont judge) en ik klik net op het moment van opbiechten per ongeluk weg en NU WEET IK NIET WAT ER GEBEURD IS GVD
Zo fijn als je goed em vriendelijk geholpen wordt!
Ja dat ben ik. Ken ik jou ook?
Gaaaan we weer met de metaforen uit de zorg: “hoe wil je voor een ander zorgen, als je niet goed voor jezelf zorgt?”.
Je mag nog steeds trots zijn op jezelf! <3
@Madrid jeeeej goed gedaan. Lekker genieten op vakantie. Ik snap alleen nog steeds je hint niet, maar goed hahaha
@Krabsalade goedzo! Heb je verdiend!
Er zijn wel een paar winkels die open zijn op zondag dus misschien ook op een feestdag? Bijvoorbeeld de winkel ‘Paleis’ (effe googlen, jep is open vanaf 14u). In diezelfde straat zijn ook twee tweedehandswinkels die ook op zondag open zijn, maar daarvan ben ik dus niet zeker of ze ook op een feestdag open zullen zijn!
(Niet alles bijgelezen dus geen idee of deze reactie nog nuttig is!)
Oh dat heb ik ook altijd. Hoe zwaarder en dikker de dekens, hoe beter.
Ik lees net een Duits boek en daar stond het woord ‘Kutschen’ (rijtuigen). Mijn NL/DE brein denkt: huh? Kutjes? (…schen als verkleinwoord)
:’)
Oh ja, die vond ik ook zo mooi! Veel gehuild haha. Mocht je 'm nog niet gezien hebben: This is Us is ook een aanrader.
Ah ja heerlijk. In Engeland waar ik het weekend was was het 18 graden en heb ik weer zó lekker geslapen onder een zwaar dekbed <3
Weet iemand of die Nike air max 1 klein vallen? Of normaal in vergelijking met andere schoenen? Misschien @Krabsalade of @Vloeistof?
Ik heb altijd mijn eigen maat en is gewoon prima! Ik heb 1 paar en die is een halve maat groter en die moet ik wel echt strak aantrekken. Maar ik weet niet of je brede voeten hebt? Mijn vriend klaagt over zijn laatste twee paar dat hij ze wel smal vindt vallen. Ik heb zelf smalle voeten dus niet echt last van
Vallen best klein ik heb halve maat groter
Ja! Stockholm is sowieso geweldig, maar juist in die periode is het inderdaad super sfeervol (@GroenTakje).