Ik vind ze klein vallen, maar heb wel redelijk brede voeten.
Ahh je bent een schat haha.
We zouden samen een hardloopwedstrijd lopen, maar dat ging niet helemaal goed
omg mag ik komen spelen pleeeeeease
Wow, zo vet. Ik kom binnenkort wel eens langs
Buh dit weekend is de hele godganse stad afgezet en kan ik niet eens normaal naar mijn werk toe.
Oooo omg sorry dat ik het niet wist!
Leuk dat je hier ook bent en thanks voor de tip van het armbandje
@Booklover @LastYoungRenegade zijn jullie buiten dit forum vriendinnen? Vindt jullie twee altijd zo erg overeen komen. Soort sisterhood of the traveling book.
Haha, ja We kennen elkaar via boekenblogland overigens, haha. Maar zien elkaar niet echt vaak verder
Dat wordt een FF Lego date.
Ik woon precies goed, lekker centraal. Jij woont gewoon te ver in 't noorden.
Het was niet mijn bedoeling een ruzie te ontketenen
Ja ja ja is heel leuk!
Haha nee kon je niet weten Geen probleem! Hopelijk kun je een leuk cadeautje vinden
Doet me denken aan die boeken die door mensen op random plekken worden neergelegd zodat anderen ze vinden en kunnen lezen om ze vervolgens weer ergens neer te leggen.
Ik begin morgen met mijn eerste âgrote mensen baanâ en ik vind het best wel spannend worden nu.
Ja zon eerste dag is altijd spannend. Gaat vast goed komen! Wat ga je doen als ik vragen mag?
Succes!
Ik ga beginnen als Junior Schuldhulpverlener (het ervoor plakken van engelse woorden snap ik niet altijd even goed, maar goed ik heb er wel veel zin in!)
Ik ben sinds vanmiddag terug van vakantie en omg ik mis het daar echt ben er gewoon sad door