Wat je even kwijt wilt #5

ik heb Nike altijd een maat groter. Alle soorten

I loooove editten in Final Cut Pro, maar echt
 soms kan ik m’n pc wel uit het raam mieteren! In een tutorial lijkt alles super makkelijk maar als je dan alles precies mee doet gaat er bij mij ALTIJD iets fout! Hoe dan? :disappointed:

Zelfde geldt trouwens ook altijd voor Word, ‘even’ een tabelletje verplaatsen

Ehem, jawel. De Friese waddeneilanden. :smirk::smirk:

Shit :scream:

omg ik heb op ns.mbl foto’s gevonden van hoe de welbekende memegezichten er nu uit zien

en het allermooiste komt nog

Samenvatting

IK!!! https://www.nsmbl.nl/wp-content/uploads/2018/08/meme3-610x354.jpg

67 likes

Kuuuut er zitten allemaal vlekken op een lichtblauw sihrt en ze zijn soort van bruinig
 Ik kan me ook niet bedenken wat het is?! Want ze zitten overal en qua kleur en wat ik die dag gedaan heb is het denk ik óf plantenvoeding óf koffie, maar dat had ik toch moeten merken!? Wat nu?!

Thanks @Vloeistof, @palmboom, @Booklover, @Loxodonta en @Karl_Lagerfeld! Zal toch maar de 40 doen dan want 39,5 bestaat niet. Maar heb best brede voeten dus ik denk dat het dan wel goed zit.

1 like

Dankjewel, ga ik doen!

Ik verveel me dus ben net op whatsapp een gesprek gestart met een project uit de stad maar die reageert niet. Niks van tinder praat terug en ik heb the 100 al afgekeken. Bluh

2 likes

Haha ik heb het tegenovergestelde. Krijg een mailtje van mn toekomstige stagiaire die me aanspreekt (in de mail dus) met mevrouw. :scream:

2 likes

Ik had een vriendin inlogcodes gegeven voor m’n netflix account. We hadden het erover en ik dacht achja wat maakt het ook uit, ik betaal toch al voor mezelf. Nu appt ze me net of ze mijn ww nog een keer mag, omdat ze op iemand anders laptop wilde kijken. Nu vind ik het opeens irritant en denk ik ok maak zelf een account dan, terwijl ik eerder zei ojooh geen probleem. Ik beland zooo vaak in zulke situaties he dat ik eerst te aardig ben en daarna denk ‘waarom eigenlijk?’

20 likes

@Goldenmilk @HvO haha ja jullie hebben ook wel gelijk, maar aangezien ze het maar wilde voor één serie laat ik het denk ik gewoon zo en ga ik er geen probleem van maken. Ik moet in het vervolg gewoon iets langer nadenken voordat ik zoiets toezeg

Ik snap niet hoe je 3 maaltijden per dag kunt eten en dan ook nog eens met variatie en gezond eten, dat is me echt sinds ik uit huis ben nog nooit gelukt.

mogelijk triggering

ik heb vandaag alleen een paar koekjes, tijdens werk savonds een tosti en net een kaassoufflee op. heb dan net wel honger maar trek heb ik niet. komt ook wel doordat ik mentaal niet zo lekker ga.
maar heb ook helemaal geen zin in eten kopen en maken of er geld aan uitgeven of vooruit bedenken wat ik ga eten

ik kan opzich wel goed koken en vind het ook leuk maar ik doe het misschien 1 keer per week (ook omdat ik vaak werk tijdens etenstijd) maarja dan eet ik dus met geluk die dag in ieder geval 1 fatsoenlijke maaltijd.

dit gaat trouwens niet altijd zo en ik zit nu ook gewoon een beetje onsamenhangend te typen, maar gewoon kan er niet bij dat mensen drie keer per dag de moeite nemen om iets voor zichzelf klaar te maken
met dit bericht wil ik niet per se iets maar ik wilde gewoon even typen en posten erover want mijn vriend zou gewoon zeggen nou je moet gewoon eten enzo en die heeft sowieso geen zin om random gezeik van mij aan te horen nu

@Woodkid kun je niet voorstellen om het account te delen, dat ze gewoon lekker 5 eu pm neerlegt als ze zo graag wil netflixen? is voor jullie allebei voordelig

3 likes

Zoiets heb ik met mijn beste vriend afgesproken. Ik kijk via zijn netflix wat dingetjes en hij via mijn NPO account. Vriendin van me kijkt ook via mijn NPO account, maar die betaalt een beetje mee.

Ik deel m’n account al met 4 anderen, maar ik ga het denk ik wel subtiel vragen!
En voor de rest van je post: lastig, misschien is het een idee om grotere porties te koken die je kunt invriezen/bewaren in de koelkast? Dan hoef je maar één keer te koken, maar heb je wel meerdere dagen voedzaam eten. Oh en wat ik ook wel eens doe is wraps beleggen en inpakken in aluminium folie, dan eet ik daar gewoon een paar dagen van als lunch. Dat kost dan even een kwartiertje werk, maar dan kun je er wel 4 dagen van lunchen.

Blegh heb een onbestemd gevoel in mijn maag / buikpijn en had net ook diarree terwijl ik uitgerekend morgen als enige dag deze week ergens moet zijn en ook daadwerkelijk iets moet doen. Hopelijk gaat het over en wordt dit geen buikgriep ofzo

1 like

Ohja dan is het wel lastiger. Hoop dat jullie eruit komen!

Dat van die wraps is een goed idee, dankjewel. Heb verder niet echt veel vriezerruimte helaas. Lief dat je meedenkt

1 like

Heb je die shakes al binnen?

jaa haha allang maar ze zijn goor
nee het is wennen vooral de vanillesmaak maar de berry smaak is goed te doen
had me ook al voorgenomen om die weer te gaan drinken maar op dit moment is zelfs het afmeten van water - poeder toevoegen - schudden - half uur over die shake doen al veeeel werk hahaha :crazy_face:

1 like

Lol dit doet me denken aan een meisje dat ik vorig jaar bijles gaf bij mij thuis. Die had mijn adres, googlemaps, de buschauffeur waar ze alles aan kon vragen, en toch heeft ze hier een kwartier in de straat gelopen zonder mijn huis te vinden. En ook niet even mij bellen ofzo he, gewoon rondjes blijven lopen.

2 likes