Wat je even kwijt wilt #5

Ah jammer! Ik weet niet, heb het omgedraaid. Eten is waar mijn leven om draait haha. Ook kut!

snap ik! we zouden het eigenlijk bij elkaar moeten doen, mengen en dan weer verdelen. hebben we allebei een gezond eetpatroon. deal?

1 like

Hahaha ja heel graag! Heb je wel een lievelingsmaaltijd? Misschien kan je die wat kcalrijker maken en verder fruit in het zicht zetten zodat je het wel moet eten. Ik heb altijd bodemdrang en een bak druiven eet ik ook in 1 keer leeg bijvoorbeeld, of kersen
?

1 like

Lol wat incapabel van hem :face_with_raised_eyebrow: hoe kun je daar nou zelf niet achterkomen?

ja goeie! ik ga morgen gewoon weer even uitgebreid boodschappen doen en een eetplan maken. weer even streng voor mezelf zijn. komt vast goed! lief dat je reageert

1 like

Ik heb dat ook een beetje als het alleen maar voor mezelf is, dan vind ik het de moeite niet waard. Of ik ga juist helemaal los met een salade met alles erop en er aan, maar een middenweg heb ik niet haha. Als ik werk maakt mijn vriend mijn brood klaar (it’s a keeper) en dan voel ik me schuldig als ik het niet eet. Hetzelfde met broodbeleg dat dierlijk is en anders over datum gaat.
Okee lang verhaal. Is er niet iets heel lekkers dat je kunt maken zodat je er echt zin in hebt om dat te eten?

2 likes

Wat lief van hem! Ja, ik herken wel wat je beschrijft inderdaad. Ik vind het echt al fijn om er hier met een paar mensen over te praten, motiveert me om weer even mijn best te doen hiervoor. Ga morgen idd even wat lekkers maken wat ik op werk kan eten ook. Dankjewel!

1 like

Ik heb mijn onaaibare schuwe kat net geaaid <3 en ze bleef liggen :heart_eyes:

16 likes

He dan waren wij tegelijk in Stockholm vorige week :smiley:

Succes! Ik ben benieuwd hoe je ervaring is. Watvoor spiraaltje?
Ik heb donderdag afspraak met de dokter om dat te bespreken, vind dat al eng, laat staan het plaatsen :sweat_smile:

Zo vervelend als je zin hebt in een bepaald soort eten maar je hebt het niet en het is midden in de nacht dus supermarkt is dicht. Ik heb zo veel zin in chips. :cry:

1 like

Ik had echt precies hetzelfde met mijn Videoland account. Keer bij haar thuis ingelogd en zij is het toen gaan gebruiken en nu appte ze indd laatst ook met die vraag. Was ook zoo geĂŻrriteerd maar hoe los je zoiets op? Of ben ik dan onredelijk? Haha

1 like

Bestaan er echt mensen die 125 euro betalen voor regenlaarzen? :scream:

1 like

Was om 2 uur eindelijk rustig en klaar om te slapen, word ik half 3 wakker van een mug. Kutzooi. Ook vet veel honger. Moet over 4 uur opstaan. Dus lig nu om 03:23 te googelen naar hoe ik sushirijst maak

1 like

Weer wakker geworden met en realistische droom. En veel te vroeg.
Wordt een lange dag.

Ohnee wat naar! Moet je spugen? Want dan zou ik gewoon een emmer naast je bed zetten. Ik heb ook weleens in de badkamer geslapen, maar dat vond ik geen aanrader

Heerlijk dat Nederlandse engels. Ik hoorde net iemand garbage uitspreken als car bitch.

14 likes

Bah ik fietse net achter een jongen met zo’n vieze parfum/aftershave/douchegel walm. Alleen wij fietsten daar dus het kwam sowieso van hem. Hij had ook zo vies veel gel in z’n haren, wie gebruikt dat nog?! Vervolgens kijkt hij nog 3 keer achterom?! Had echt zin om te zeggen “goedemorgen je stinkt”. Volgens mij sloeg hij af naar z’n werk, arme collega’s.

4 likes

Ik geef de voorkeur aan eentje zonder hormonen, dus dan de koperspiraal. Maar wil het ff ook met de dokter bespreken.

Uiteindelijk is t gewoon ff accepteren, maar heb je er jaren ‘plezier’ van. Hoop ik :yum:

Stapte om 8 uur de deur uit maar werd gebeld dat ik een afspraak had gemaakt bij de verkeerde huisarts en het niet door kan gaan. Gelukkig om 11 u wel nog plek bij mn “eigen” huisarts (wist niet dat je een contract met iemand afsluit als diegene toevallig 2 x een prikpil bij je zet lol). Mega fijn dat ik wel alsnog terecht kan. Nog maar ff terug in bed dan

1 like