Wat je even kwijt wilt #5

Zo is me net even mijn volledige eigen risico van mijn rekening afgeschreven. Had ik deze maand even absoluut geen rekening mee gehouden. Best wel vervelend.
Komt ook mede doordat ik vanaf deze maand een gezamenlijke rekening heb en daar dus ook wat extra naar toe heb gestort.
En ik wil het liefste zo veel mogelijk sparen voor het huis straks. Maar ben bang dat het deze maand niet zo goed gaat lukken helaas.

Ik ben momenteel op Tenerife en heb hier gisteren al twee flessen goedkope parfum gekocht, maar we hadden een beetje haast dus heb verder niet goed kunnen kijken. Iemand die tips heeft wat betreft parfum of andere producten die echt heel veel schelen met Nederland qua prijs? Of gewoon andere tips van dingen die ik hier echt moet halen? :blush:

Oohh ja dit is indd moeilijk weer! Doe mij maar of heel warm of koud, maar niet er tussenin. Ik wist het ook niet zo goed vanmorgen :sweat_smile: Kun je niet van iemand een vestje of sjaal ofzo lenen of heeft niemand iets bij zich?

Hahahaha ach dat was vast gewoon mn vlog

Mijn collega’s kennen me zo goed. Ik kreeg vandaag chips als (pre)verjaardagscadeau :sunglasses: (en een boek)

9 likes

Mijn moeder wordt nu geopereerd, we kunnen eigenlijk elk moment wel gebeld worden dat alles goed is gegaan. Schiet op skrr skrr!!

38 likes

Veel sterkte met wachten! Hopelijk gaat alles goed :heart:

1 like

Sterkte @anon98052296! Hoop mee op goed nieuws

1 like

Hoop dat alles goed is gegaan, sterkte!

1 like

@anon98052296 sterkte! Komt vast goed !

1 like

Sterkte @anon98052296

1 like

@anon98052296 Ik duim voor je! Sterkte.

1 like

Vegan shampoos bij de etos :blush:

4 likes

Heb al op 24 juli mijn diploma aangevraagd maar heb nog steeds geen bericht. En als je dan belt zeggen ze “geen idee”. En het is al 15 augustus en moet 31 augustus alles inleveren voor nieuwe master aan andere universiteit. Kut uva. :triumph:

Ik heb vrijdagavond mijn laatste pil geslikt en ben nog steeds niet (eens een beetje) ongesteld. Hoe kan dit??? Heb niet eens seks gehad dus.

Ik voel me misschien een beetje schuldig maar er staat nu 2 maanden een (nieuwe) kast in onze woonkamer en die past niet zo mooi in ons interieur (aldus deze zwangere wispelturige vrouw) en nu moet ik natuurlijk stante pede een nieuwe (welke ik al heb gevonden)
En nu heb ik al die van ons op marktplaats gezet en wil iemand hem al voor een mooi prijsje ophalen deze week zodat de nieuwe kast ons niets extra’s kost. Ik hoef me niet schuldig te voelen tegenover m’n vriend die dit allemaal maar moet ondergaan toch? :joy: The perks of working in the furniture branche in combinatie met hormonen zullen we het maar noemen

7 likes

TELEFOON

4 likes

Als het jullie niks extra kost, hoef je je zeker niet schuldig te voelen!

2 likes

Goed nieuws?

Misschien een domme suggestie maar staat ie niet toevallig al bij het digitale diplomauitreksel als je inlogt op duo.nl? Dan zou je die digitaal kunnen mailen naar je masteropleiding.

1 like